Data e postimit: 2018-10-14 20:39:12
Lexime: 2256
Faaa
Lloji: Fabul
Tema: dashuri
Autori: Anonim
Shkolla: Bislim imeri
Klasa: 9
Qyteti: qytet i mir
E-mail: reisbrahimi@gmail.com


Un te lumi
ti te lumi
me nje puthje na ze gjumi 😂

Vepra te ngjashme
Autori: Aulona Morina · Lloji: Pershkrim · Tema: Lumi,rrjedha etj
Lum o lume rrjedhën se ndal, Vazhdon rrugën val më val. Rrjedh e qilter kaltërsi, Ishton vendit bukuri. Nga vjen lumi Vjen dhe jeta, Fluturojn shqipe si shigjeta.
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Tek po ecja neperate rruge,shikoj ne te dy krahet e mi disa peme,me gjethe shumengjyreshe,te cilat gati do te binin.Duke ecur ndiej disa kercitje te gjetheve qe ndodheshin poshte kembeve te mia.Ajo lloj kercitjeje me jep nje ndjesi rrenqethese qe me kap t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: UnĂ« jam
Unë- gji i vogël i një lumi, flakë e ndezur me nxitim, prush në fikje e pa mbarim Jo i lidhur i meritur zemërmirë. Ngjyrë të zbehtë të mos kem gjethe e tharë s'më pëlqen.
Autori: Sofi Musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Ura e Beratit
Ura e Beratit ne qytet, shtrihet si nje rruge e pafund, dhe poshte tij liqeni i qete, takohen te dy si shoke te ngushte. Qytetit i rri si gjerdan, qytetaret jane krenare, lumi poshte teje gurgullon, i paster si kristal vershon.
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: UnĂ«
Unë gji i vogël i një lumi me ujë të turbulluar Unë deti i hapur me dallgë gjigande Unë flakë kashte e ndezur nxitimthi Unë prush lisi në fikje pa mbarim Unë liqen i cekët i çiltër i urtësuar Unë ujvarë përrallore i rrëmbyer...
Autori: Zahide Mandri · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Jeta......
Jeta..... Dhe vjen nje tmerr kur më nuk egziston nga kjo jetë të merr e më nuk jeton Jeta ec si lumi në çdo çast shijoje në momente te vështira si mekulli imagjinoje Qëndro në buzëqeshje mendo veç të vërtetën pa...
Autori: Adela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Natyra
Ec e c dhe para meje u shfaq nje peisazh i mrekullueshem.Majat e maleve te thepisura,lulet shumengjyreshe,lumi qe rrjedhte me ujin e tij si kristali ishin tri gjerat kryesore qe mrekullonin kete vend.Kodrat te cilat ishin te mbushura me harmonite e femilj...
Autori: ergita shkoza · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
PETRELA
 Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos ...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Per shpellen
Shpella e dragobis Afer bregut te nje lumi Briste kĂȘndonte njĂ« njeri Pijaneci ne gosti Fmit pran tij rrishin tuj kja TĂ« gjith leckanat ter e tha Gru e zeza pran e mbante Raki raki bertiti me za Ra ne lum deri ne fyt Prej qefit rakijes u m...
Autori: Nijazi Ramadani · Lloji: Poezi lirike · Tema: NANË
AJO PIKË GJAKU MBI KËTË DHE TĂ« mos i thahen RrĂ«njĂ«t mĂ«mĂ«dheut Rrjedha rrjedh rrĂ«ke Rrudhave tĂ« ballit Kah ai shtrat lumi i larĂ« Aty ku flet vepra Dheu nuk tretet EmĂ«r tĂ« pĂ«rvetcĂ«m merr jeta
 Mallkimi bie mbi QoftĂ«largun...
Autori: Fabiana Nika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Kukuvajka kendon nen driten e hanes, Dhe era lehte e shoqeron, Lumi i jep muzikalitet kanges Deri kur kanga mbaron. Sa bukur duket hana me yjet, Bukuri u japin tingujve t'nates; Per se largu ndricojne yjet Me bukuri qe s'te lene te vdesesh....
Autori: Madita · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lumi dhe deti
Lumi dhe deti🌊 Nje herĂ« u tubuan lumenjtĂ« dhe Filluan ta qortojne detin duke i thene :Per q'arsye ti never qe jemi te pijshem e te embel kur hyjme ne ujin tend behemi te njelmet dhe te pa pijshem ? Kur deti i Ndegjoi keto fjale u tha:Mos Hyni t...
Autori: ema · Lloji: Thirrje · Tema: Paraja s’mund tĂ« hahet
“VetĂ«m atĂ«here kur druri i fundit tĂ« jetĂ« prerĂ«; atĂ«herĂ« kur lumi i fundit tĂ« jetĂ« helmuar; atĂ«herĂ« kur peshku i fundit tĂ« jetĂ« zĂ«nĂ«; vetĂ«m atĂ«herĂ« do tĂ« kuptojmĂ« qĂ« PARAJA S’MUND TË HAHET.”
Autori: Anonim · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Agimi i dtes
Cfare po agon ne kete agim ky peisazh i vendit tim Rrotull ketij uji si kristal bukuria nga thellesia fal. Cfare eshte ky lum qe psheretin e iken me te katra nen kete pelhure qe bubullin dielli ngrihen ne qytet e fshatra. Qetesia fillon e renk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com