Data e postimit: 2017-05-30 18:25:53
Lexime: 3771
ARIU DHE DHELPRA
Lloji: Fabul
Tema: ARIU DHE DHELPRA
Autori: ORIADO
Shkolla: KOLONJE
Klasa: VII
Qyteti: kolonje,lushnje
E-mail: oriadoasanbejlli@gmail.com


ARIU E DHELPRA

" E pandehur, te kane pare
drejt kotecit duke ngare
nje kerriç e nje gomar.
me nje fjale , dy deshmitare...
Ç'ke te thuash me ne fund?"
dhe ariu putren tund.

"S'e mohoj , eshte e vertete
qe me pane ata dy vete.
Mirepo une , ne me latë,
do te sillja ne gjykate
nja dyqind qe s'me kane pare...
Apo jo , zoti gjyqtar? "

Vepra te ngjashme
Autori: adrrian dunicari · Lloji: Fabul · Tema: dinakeria
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje fjale , dy deshmitare...Ç'ke te thuash me ne fund?"dhe ariu putren tund."S'e mohoj , eshte e verteteqe me pane ata dy vete.Mirepo une , ne me latë, do te...
Autori: Adrrian Dunicari · Lloji: Fabul · Tema: Dinakeria
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje fjale , dy deshmitare...Ç'ke te thuash me ne fund?"dhe ariu putren tund."S'e mohoj , eshte e verteteqe me pane ata dy vete.Mirepo une , ne me latë, do te...
Autori: Aurora Rexhepi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ariu dhe masha
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Fabul · Tema: dhelpra mendjemadhe
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine. DHelpra u nevrikos shume dhe filloj t'iu mburrte tigrit. si guxon ti tiger te me prishesh qetesine kur une kreh bishtin tim te bukur une nuk jam si ju qe...
Autori: besjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dimri
Dimri Në Vendin Tim Dimri në vendin tim vie me dëborë.Ne rrësqasim me saj,me ski etj ne me shokët e mi lozim me topa bore ne ndërtojmë dordolec.Ndonjëher bie edhe shi.Në dimër moti ndryshon dhe vishemi më trash dimri fillon më 21 dhjetor dhe...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Poezi personale · Tema: Dhimbja
Me kane mbetur ca vargje pa thene. Me kane mbetur ca shkronja neper duar. Perse valle asgje s'eshte lene ?!! Po vec eshte marre, thyer, harruar!!!!! Me kane mbetur kujtime Parisi. Me kane mbetur melodi ne mendje ,gjate.... Nje histori qe sapo nisi, ...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...
Autori: hani alija · Lloji: Tregim · Tema: dhelpra dhe dallendyshja
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
Autori: Arlind · Lloji: Fabul · Tema: Kulaci dhe kënga e tij
Na ishin një herë e një kohë 1 cift pleqsh.Dhe burri që një ditë po vdiste urie i thotë të shoqes. Grua,na e gatuaj një kulaç për drekë! S'kemi me cfarë ta gatuajmë,i thotë e shoqja. Mblidh dy grushte miell,përzieji me kos edhe me ujë,...
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: gjykime
une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose p...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi per Shqiperine
SHQIPERI E IMJA SHQIPERI, TE ti kam lind e te ti do rri Do te jetoj sa te kem jete Do vdes si Shqiptar i vertet, Te paret tane kane luftuar, lirine ty ta kane dhuruar Gjak e shpirt kane dhene, Qe te jemi te beshkuar te gjithe tok Me e pare Shqipe...
Autori: elona caushllari · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Ne zemer cdo cast jeton si rreze drite DASHURIA per NENEN ndricon NENE fjale me te bukur ska ne bote t'i je me e shtrenjta ne jete kjo eshte e vertete bota pa ty s'ka rendesi fjalet pa ty s'kane vlere jeta pa ty eshte e zymte cdo gje pa ty...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i pergjigjemi gjate ketij shkrimi, duke e pare vetmine nga disa kendveshtrime te njohura e te panjohura. Shume njerez jane te vetmuar dhe ata e perkufiz...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com