Data e postimit: 2015-03-19 18:19:16
Lexime: 7978
luani,dhelpra dhe kafshet e tjera
Autori: polikseni
Lloji: Fabul
Tema: gjuha shqipe
Shkolla: ylli i me ngjesit
Klasa: 4
Qyteti: berat
E-mail: Email eshte i fshehur!


Një dite luani u ndje shumë keq.Ai I lajmeroi të gjitha kafshet she po vdistedhe donte t'u thoshte dëshirat dhe porositë e tij të fundit. Erdhi dhia he guvën e luanitdhe ndenji të degjonte porositë e tij.Pastaj u fut delja. Lara se të ikte ajo,mberriti viçi që të degjonte edhe ai dëshirat e fundit të mbretit të kafshëve.Mirepo pas pak,luani e ndieu veten me mirë .U ngrit e shkoi he grykë të shpellës dhe pa aty jashtë dhelprën që po priste prej kohësh.
-Pse s'erdhe si gjithe të tjerët të tregoje respekt ndaj meje?-i tha luani dhelprës.
_Të kerkoj ndjesë,madhëri,-i that dhelpra,-por I pashë gjurmët e kafshëve që erdhën te ju.Vura re gjurmë thundrash që hynin,pors'pashë as edge një që të dilte. Derisa të dalin kafshët që hynë në guvën tuaj,po rri me mire më mire në ajër të pastër
Është me e lehtë të hysh me kurthin e armikut,sesa të dalësh prej tij.

Vepra te ngjashme
Autori: Matea Koci · Lloji: Fabul · Tema: ka te beje me parlamentin!!
Cparadoks e cdjall o pune, Ne salle te parlamentit Vendet te gjitha i zune Mendjellinjte e qytetit. Brenda saj trima te ndjere, Te ndershem e me kulture Burra fshati e te tjere Kemba , nuk u shkemi kurre!
Autori: LEA · Lloji: Fabul · Tema: Blete rritesi
Dikush hyri ne nje bletore, kur nuk ishte i zoti dhe vodhi mjalte e dyll. PAsi u kthye bleterritesi dhe i pa kosheret bosh, ndenji ne nje ane dhe po vrojtonte me kujdes. Bletet qe po ktheheshin nga kullota e pane dhe iu leshuan per ta thumbuar. Atehere...
Autori: Anonim · Lloji: Fabul · Tema: dashuri
Un te lumi ti te lumi me nje puthje na ze gjumi 😂
Autori: hahahah · Lloji: Fabul · Tema: filozofike
Neser luan Real madrid Nuk e di a fiton
Autori: DRINI BERISHA · Lloji: Fabul · Tema: TREGIM KOMEDI
Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri te ndar ne dy pjes,dhe me merr malli shum per shoket e mi ketu .Gjithje saher vijn pushimet verore ,i numroi ditet qe te vij ne KS e dini ne kalendar nenviz...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Fabul · Tema: dhelpra mendjemadhe
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine. DHelpra u nevrikos shume dhe filloj t'iu mburrte tigrit. si guxon ti tiger te me prishesh qetesine kur une kreh bishtin tim te bukur une nuk jam si ju qe...
Autori: "Sindi Lsku" · Lloji: Fabul · Tema: Flasim per njeriun...
~Njeriu~ Beso boten e ke ne dore, Beso zemren tende, Beso zemergjersine tende, ...
Autori: endri · Lloji: Fabul · Tema: atdheu
lepuri ne embeltore ha akullore me kapele ha karamele me kurore ne dore mban nje ore
Autori: elena kullejsi · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere apo per te shitur.njehere pronari i kishte vendosur me shume peshe gomarit dhe kalit me pak.gomari iu lut qe ta ndihmonte por kali mendjelehte nuk pranoi....
Autori: albiona xhelili · Lloji: Fabul · Tema: luani,dhelpra dhe kafshet e tjera
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Separi hyri dhia ne guve ,pastaj kafshet e tjera,por vetem dhelpra nuk hyri,paspak luani e ndjeu veten me mire dhe shkoi jasht qe ti thoshte diqka dhelpres....
Autori: Delvina Gashi · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe dhelpra
Gomari veshi lekuren e luanit dhe filloi t'i trembe shtazet torollake.Kur pa dhelpren, u porpoq ta trembe edhe ate.Por, mbasi ajo pak me pare rastesisht e pati degjuar duke pellitur, i tha; Edhe une do te isha trembur, vetem sikur te mos kisha degjuar se ...
Autori: ana · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe ujku
na ishte nje here nje gomar.ai po hante bar per qejfin e tij kur pa se po i afrohej nje ujk.ai mendoi te thurte nje plan para se t eperfundonte pre e ujkut.ai beri gjoja sikur ne kembe i kishte hyre gjemb.ujku mendoi ta ndihmonte gomarin por sapo ju afru...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe korbi
Nje korb vodhi nje cope te madhe djathi ne parvazin e nje dritareje dhe fluturoi ne maje te nje peme,gati per ta shijuar.Nje dhelper shqoi kafshaten e shijshme ne sqepin e zogut dhe po mendonte si t`ia rrembente. -Oh,korb,-i tha,-sa te bukura i ke pendet...




Komentet e fundit!

Emri: keisi
Email: keisi.durres@gmail.com
Komenti: Bukur

Emri: keisi
Email: keisi.durres@gmail.com
Komenti: Bukur

Emri: Ensar
Email: ensar_asani123@hotmail.com
Komenti: E mirë

Emri: hhhhhhhhhhh
Email: hhhh@yahoo.com
Komenti: pfffff kot !!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com