Data e postimit: 2012-03-19 11:49:51
Lexime: 5450
Per ty Erik Abidal (ABI)
Autori: Altin A. GJIKOLLI
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Per ty Erik Abidal (ABI)
Shkolla: Ramiz Sadiku
Klasa: 8/5
Qyteti: Peje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta jeni duke e ditur qe po behet fjal per ERIK ABIDAL mbojtesin e FC.BARCELONES.U trondit nga nje "TUMOR" ne "MELQI" 1 Vit me par, me saktesisht 10 Mars 2011.Pas nje viti atij i duhet te "TRANSPLANTOI" Melqin.Mendohet se sdo kthehet me te luaj.Ehhhh ti mendosh momentet qe "BARCA" kaloi me te!.Nje njeri "MUSLIMAN" qe i Perulej ALL-LLAHUT para fillimit te gjdo ndeshjeje.Eshte Vertet e dhimbshme humbja e tij per njerezit me te aferm,por edhe per ne.Nje vit me par aii pas operimit hyri serish ne fushen e gjelbert per te luajtur,fitoi gjdo gje me BARCEN,aii njeri qe mbante shiritin e Kapitenit vite me radh (CARLES PUYOL) e hoqi nga dora e ti dhe ja dha Abidali-t i cili ngriti trofeun e CHAMPIONS LEAGUES,ishte moment historik per te edhe per ne fansat.Pas ndeshjes ai tha se do pensonohej tek BARCELONA ishim shum te gezuar.Por tani vie lajmi qe ai mund te largohet pergjithmon nga FUTBOLLI.Disa nga skuadrat Spanjolle,Italiane,Angleze e posaqerisht ato FRANCEZE e mbeshtetnin para fillimit te gjdo ndeshje lojtaret mbartnin Fanella me mbishkrimin...Kurajo Abidal,Barcelona nbarte shkrimin "ABI KTHEHU SERISH TE FITOJM" me te vertet eshte nje shembull per te gjith njerezit.ANIMO ABII.

Vepra te ngjashme
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje vend i quajtur Bote
Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjve dhe e kafsheve te ndryshme te veshur me pupla dhe te pajisur me krahe, me krahe nga ato te vertetat jo nga ato te endrrave. Kontinentet vrapojne vetem ...
Autori: Melisa.Ç · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Heroizmi
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: anisa hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri dhe interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: isabela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi
E keni parasysh kur shume kohe me pare shikonit nje mjedis te gjelber e plot jete,dhe me pas nje shkatrim total. Si do ndiheshit? Une do ndihehesha e deshperuar sepse ai mjedis ku ne jemi “rritur” shkatrohet brenda minutit.Disa njerez nuk e kane probl...
Autori: vlora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: me lejo te flase
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e verteta e jetes
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpirt por ajo ndjenje mund te zbehet nga cast ne cast.A mendoni vertet qe ai nuk do i shkoj mbas nje vajze tjeter ? Nese po athere ju gaboheni rende.Atij mund ...
Autori: Adriola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kalojme vitet me te bukura te jetes sone.Vitet kalojne shume shpejt dhe ne as nuk e kuptojme se si ikin ato por ne duhet te dime vlerat e tyre.cdo shok cdo shoq...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ku jemi e ku po shkojme ?
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyeja qe sot ne nuk jem siq kemi qene? Mos valle ehte teknologjia qe perpario bujshem ne viset shqiptare,por dhe me gjere? Pse ,pse e gjithe kjo ,pse nuk je...
Autori: T · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria e 14 vjecareve te sotem
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte ...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: FEMRA
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...




Komentet e fundit!

Emri: suela myrtaj
Email: suela@GMAIL.COM
Komenti: SHUME SHUME PREKESE

Emri: Real Madrid
Email: real.madrid@yahoo.com
Komenti: Nuk jam fareeeee tifoze e Breces por ky shkrim me preku... Shume bukur

Emri: matea
Email: matea123@hotmail.com
Komenti: qetesohuni njerez...... abidali u kthye perseri :))))...... i'm so happy

Emri: matea
Email: matea123@hotmail.com
Komenti: qetesohuni njerez...... abidali u kthye perseri :))))...... i'm so happy

Emri: Magi
Email: gonushi_h@hotmail.com
Komenti: Ishte shkrim befasues qysh ne fillim.Vertet me pelqeu pa mase.Pershendetje nga Kosova :D

Emri: ergys
Email: sina.anxhelo@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: jam prap tungji
Email: ersilddida@yahoo.com
Komenti: no commect ngela pa kok

Emri: tungjiiiiiiii
Email: lorizhuka@yahoo.com
Komenti: ishte ese e molle

Emri: Frenci Rakipi
Email: frenci8@gmail.com
Komenti: Me te vertete e bukur. Nje lojtar i klasit te larte dhe nje shkrim i bere me shume pasion. Urime.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com