Data e postimit: 2013-04-24 20:44:03
Lexime: 14645
nje bote e pakohe
Lloji: Ese argumentuese
Tema: per kohen
Autori: delibashi
Shkolla: Myrteza Kepi
Klasa: x
Qyteti: kucove
E-mail: likudelibashi@yahoo.com


Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te vegjel ne te rritur dhe po koha na dergon ne nje bote tjeter.
Njeriu eshte i destinuar te jetoje vetem per nje periudhe kohe te percaktuar ne jete, megjithate dua te guxoj e te mendoj disa caste sikur bota te mos kishte kohe.Nuk e di per te tjeret, por mua mua gjeja e pare qe do me lumturonte eshte ideja e te qenit i perjetshem, do isha gjithmone i ri, nuk do plakesha asnjehere, por nese filloj te logjikoj arrij ne perfundimin se koha nuk do te ndalte vetem per mua, por per gjithe banoret e kesaj bote. Te gjithe te pavdekshem, njerez, bime, kafhe. A do ta mbante bota gjithe kete peshe? Me cfare do te mbijetonim? Me pas me lind pyetja: "Kush jam une qe dua nje bote pakohe, nje bote te mbingarkuar me cfaredo lloj gjallese, qe per te mbijetuar do te gllaberonin njera-tjetren?". Edhe pse do te me pelqente te mbetesha gjitnje i ri, natyra na ka vene disa ligje qe duhet ti zbatojme.
Ne kete bote te gjithe jemi te perkohshem, fundi yne dihet, eshte vdekja. E rendesishme eshte qe te jetojme brenda rregullave te natyres. Dielli cdo mbremje perendon, por ne e dime qe neser ai do te linde perseri. Pra ne e dime qe eshte nje e neserme. E ckuptim do te kishte koncepti "neser" nese koha do te ndalte? Asnje, te pakten keshtu mendoj une.

Vepra te ngjashme
Autori: Gerald · Lloji: Ese filozofike · Tema: Filozofi
Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe? A ekziston vertete ajo? Kush eshte kontrolluesi i saj? Mos ndoshta eshte nje shpikje klishe e shitesve te orave? Kjo meduze e tmerrshme qe te gllaberon njeherazi ne momentet e ge...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar Ne Kohe
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,aspak te ngjashme me planetin toke. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe me fut friken, por imagjinata ime sme lejon...
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: H.V · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndjenja e dashuris
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me bind qe jam dashuruar ndonjeher.Per sa i takon pelqimeve,mendoj se qdo njeri i perjeton ato,dhe une deri tani i kam perjetuar.Por dashuria,eshte diqka me e...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Filozofia
“Koha sherben, por nuk ekziston…” Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngadalesohet ne te njejtin moment, ne te njejten Kohe, por ne Kohe te ndryshme. Shume njerez enderrojne dhe madje perpiqen qe ta shpikin makine “Kohe”, por...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar ne Kohe
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,jo te ngjashme nga planeti toke. Po shkoj me nje shpejtesi shu...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
Autori: evadoe4543 · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena jone nene tereza
nene tereza te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri i saj i vertete eshte ANJEZA GONXHE bojaxhiu.Ajo eshte vleresuar ne shume vende te botes per bujarine e saj qe kishte ndaj te varferve kryesisht . NENE TE...




Komentet e fundit!

Emri: daniela
Email: danielaramaj@yahoo.com
Komenti: nje shkrim i kendshem

Emri: ilirjan
Email: ilirian1@hotmail.com
Komenti: e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com