Data e postimit: 2014-05-08 19:02:34
Lexime: 16865
si ti bindim prinderit per dicka??
Lloji: Ese argumentuese
Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Autori: ina irina
Shkolla: 26 nentori
Klasa: 9
Qyteti: tirane
E-mail: ina@live.com


Si ti bindim prinderit per dicka?
Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekziston ajo.Ne ditet e sotme ,disa gjerat jane bere te veshtira, si p,sh ne duhet t’I bindim prinderit per te dale neper festa ose ne eskursion.Por puna eshte si t’I bindim ato?
Per mendimin tim ,ne duhet ti fitojme besimin e prinderve duke u sjelle mire dhe t ia kalojme sa me mir me to duke mos pasur konflikte te ashpra. Deshirat e shume prinderve eshte qe femija e tyre te jete nje nxenes I mir dhe I bind urdherave.Ne duhet ti bindim te tjeret qe ti shohin gjerat ashtu si ne vete e shohim te tilla.Ne duhet ti marrim me te mira dhe ti premtojme atyre disa gjera qe sduhen bere ne jete.
Shume femije te sotem I kane keto problem dhe skane si t ia fitojne besimin e tyre qe te dali me shoqerine e vet.Por sic thone duke punuar shume ,ia arrin qellimit edhe nese te kushton shume kohe.Pra ne mund ti bindim prinderit duke plotesuar kerkesat e tyre e duke mos I prishur marredheniet e mira qe ke me to.

Vepra te ngjashme
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: leon lera · Lloji: Ese krahasuese · Tema: marrdheniet
Karakteristika kryesore e fazes se adoleshences eshte kalimi nga femije ne nje te rritur. Papritmas gjithcka filon te ndryshoje pak nga pak dhe keto ndryshime shoqerohen me luhatje humori qe ndihmon shume ne marredhenien me te tjeret. kur permendet fjala ...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...




Komentet e fundit!

Emri: Zeqiir shala
Email: Bosi_4466@hotmail.com
Komenti: Shum buker

Emri: merita
Email: meritasalaj2016@gmail.com
Komenti: Shume bukur

Emri: Xhena
Email: Xhenasujovi@outlook.com
Komenti: Shume e skate.a mund te Me

Emri: Gezim beka
Email: Gezim.b.mafia@hotmail.de
Komenti: Shume e bukur por si ti shtim me ma ble ni qen edhe nese se msojm

Emri: Qka pot vyn
Email: Qkapotevyn@hotmail.com
Komenti: Qysh mi bind mu ma ble ni qen

Emri: anna
Email: annaanna@yahoo.com
Komenti: kot fare cik si pa lidhje

Emri: eli
Email: emanuelstakaj@gmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: Bossat
Email: bossat.12@outlook.com
Komenti: One te kom thon se boss une jom

Emri: aaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnn
Email: 7t7.hgijcgh@jyhl.jhl
Komenti: te lumte e vertete thenia jote

Emri: ola
Email: arjola.ademi@hotmail.com
Komenti: shume e bukur.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com