Data e postimit: 2012-10-28 03:32:26
Lexime: 9796
gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: gjakmarrja
Autori: blerim mani
Shkolla: vajdin lamaj domje
Klasa: 10c
Qyteti: tirane
E-mail: blerim_mani@yahoo.com


per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate kohe funksiononte si ligj.

Vepra te ngjashme
Autori: UK_HYSA · Lloji: Ese krahasuese · Tema: NDAL GJAKMARRJA
GJAKMARRJA ESHTE SI NJE OQEAN I CILI GLLABERON PA MESHIRE COKEND SIDO-KURDO TE LEVIZ NEPER TO.ESHTE PIKERISHT KJO GJAKMARRJA E CILA PO FRENON NE NJE MENYRE A TJETER PROSPERITIN E SHQIPERISE DREJT RRUGES SE ZHVILLIMIT.MOS MENDONI SE ESHTE NJE FJAL GOJE.ABS...
Autori: xhesjana gjini · Lloji: Ese informuese · Tema: gjakmarrja
Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrje gjak per gjak ku sjell vrasjen e personave dhe ngujimin e shume te tjereve.GJakmarrja ka shume faktore dominues ne shoqerine shqiptare, ka qene dhe eshte...
Autori: Brikela Koleci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja
GJAKMARRJA Gjakmarrja problem, penge e shoqerise tone. Ajo po perhapet si gjaku neper vena dhe po shkakton probleme cdo dite e me shume. Po mban te burgosur mijera njerez , po ua ndal jeten, po ua jep ndeshkimin me te re...
Autori: frenki · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone.Gjakmarrja eshte vetegjyqesi e cila bazohet ne disa rregulla qe jane te shkruara ne Kanunin e Lek Dukagjinit.Ky kanun ne kohet e meparshme eshte perdorur s...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te flasim per gjakmarrjen ne vendin tone.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja në vendin tonë.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: kledisa teqja · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: ne dhe ligji
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinise apo statusit qe ai ka . njerezit e llojit te ndryshem jane ata qe vene ne zbatim nje ligj . ai qe i del kunder ketij ligji duhet te denohet . ne raste te...
Autori: isabella · Lloji: Poezi personale · Tema: gjakmarrja
GJAKMARRJA Gjakmarrja ne Shqiperi Ferri vet,ferri i zi Lufte e ashper mes nje populli sikur te mos ishim te barabarte para zotit Nje poppull t'vetem ne formojme Kete vend kudo duhet ta nderojme Ta nderojme e ta krenojme G...
Autori: Amenda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: Telma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ''Gjakmarrja,nje plage e shoqersise sone''
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!" Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plage,eshte vecse nje tragjedi e ngujuar.. C’mund te jete gjakmarrja? Kush e shkakton ate ? Pse kjo bote duhet te gjeje zgjidhjen e duhur vetem nepermjet gja...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: besiana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja
Tema: GJAKMARRJA Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra, te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet,oqeanet pakufij...
Autori: elca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjakmarrja
GJAKMARRJA Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet e oqeanet pakufij... DHE...
Autori: ardit · Lloji: Ese pershkruese · Tema: as
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...




Komentet e fundit!

Emri: andeta
Email: andet_deta@gmail.com
Komenti: ju lutem tregoni ni esse per gjakmarrja se me duhehet per neser ne mesim

Emri: alexandra
Email: thedemonoheaven@gmail.com
Komenti: a sa e bukur kjo,kopje si theniet e Nardit

Emri: koti
Email: koti@hotmail.com
Komenti: ja ke fut kot plako

Emri: Anisa
Email: anianisa0@outlook.com
Komenti: Shum kot

Emri: fggggggg
Email: gjkdty@ilhyug.com
Komenti:

Emri: djali
Email: laertometko@hotmail.com
Komenti: gjakmarrja per mua duhet te ekzistoj /muh

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: tani ne e dime se cfare eshte kanuni....dhe kjo nuk eshte ese se si ne vit te pare qe jemi dihet qe eseja eshte shuuummmme e gjate por me like..

Emri: Aida
Email: aida14071985@yahoo.it
Komenti: Kjo nuk eshte nje ese. Eseja si rregull ka nje hyrje, nje zhvillim dhe nje mbyllje....

Emri: Gili
Email: Gilberta2013@gmail.com
Komenti: Shume e shkurter per nje nxenes te vitit pare?!

Emri: kristianna anna
Email: kristianna_anna@yahoo.com
Komenti: ese e lezetshme


Emri: eriselda
Email: selda95@yahoo.com
Komenti: likeeee

Emri: nestor
Email: nesi97@albaniaonline.com
Komenti: eshte ese e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com