Data e postimit: 2016-01-10 22:44:17
Lexime: 18331
Arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Arsimimi
Autori: Amarilda Kocia
Shkolla: Myslym Keta
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: amiam848@gmail.com


Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit.
Por,perse eshte kaq me vlere arsimi?
Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimuar kane me pak premisa te hyne ne probleme jashte fushes se tyre. Pershembull;ata nuk krijojne kurre debate ose jane te zotet ti anashkalojne ato me pak fjale,gje e cila deshmon se ata zene nje vend me te larte ne shoqeri dhe jane me pak te ekspozuar ndaj disa lloje te stresit.
Se dyti,per nje njeri te arsimuar mund te themi se i ka dyert e hapura kudo qe troket. Kjo ndodh per shkak te kualifikimeve te tij te cilat i sigurojne nje jete dhe te ardhura te mira. Mund te themi se,permes arsimimit,perfitojme dije te cilat na nevojiten edhe per ne jeten e perditshme jashte vendeve te punes.
Si perfundim,me keto argumente,shprehet qarte se arsimi eshte ndricimi ne jeten e njeriut.

Vepra te ngjashme
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Aferdita Shabani · Lloji: Hartim · Tema: ARSIMIMI
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshku pa uje,rendesia esaj eshte shum e madhe qe nvaret jeta jone nga ajo,e ardhmja jon eshte e lidhur me te,nese ne nuk do te ishim te arsimuar dhe te shkoll...
Autori: xhulia kavo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cilat jane problemet kryesore qe ndrydhin sot arsimimin e femijeve?////
arsimi eshte celesi i vetem i dijes. te shkolluarit eshte nje nder stadet me te rendesishme qe njeriu duhet t'i permbushe me doemos ne jeten e tij.te arsimuarit ashtu sic duhet hap kudo dyert e jetes. sot mund te themi se arsimimi ka arritur ne kushte te...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: L.K · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta, fataliteti i jetes njerezore
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: FJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: teknologjia sot,vlere apo pasoje negative
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne fushen e teknologjise.Zhvillimi i saj ka sjelle shume dobi ne jeten e anetareve te shoqerise,saqe mund te themi me bindje te plote se ajo konsiderohet si ...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Prirjet dhe aftesite
Prirjet dhe aftesite Jane zotesi qe i kemi perfituar permes pervojes.Sa me shume te kemi aftesi per punen qe deshirojme , aq me shume do te duam te perfitojme nga arsimi , puna , dhe pervoja vullnetare . Aftesite per punesim jane aftesite e nevojshme...




Komentet e fundit!

Emri: eni
Email: eni-eni@hotmail.com
Komenti: shume e bukur eseja

Emri: Mateo
Email: Mateo@hotmail.com
Komenti: Ese argumentuese eshte nje ese bindese duhet te bindesh dike per dicka qe do, p.sh shoqa ime nuk eshte si mendon mami

Emri: Mateo
Email: Mateo@hotmail.com
Komenti: ?

Emri: emri
Email: erijakupi@gmail.com
Komenti: Shume e varfer ne mendim dhe ne te njejten kohe mendime jo te permbledhura. Ngjajne si copeza informacionesh ne internet te grumbulluara ne nje ese pa nje rrjedhe logjike apo kuptimore.

Emri: SISA
Email: ona.ona@hotmail.com
Komenti: KOT FARE



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com