Data e postimit: 2014-05-19 17:38:09
Lexime: 66054
libri dhe interneti
Autori: anisa hasani
Lloji: Ese argumentuese
Tema: libri dhe interneti
Shkolla: 4 deshmoret
Klasa: 9 a
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje thesar I cmuar, ku cdo faqe ka vleren e saj, ku pas cdo personazhi, ndodhet nje sekret i jetes se autorit.Libri eshte aq I cmuar per njerezit me shpirt te madh, sa parate per njerezit e ‘pangopur’. Nderkohe ekziston nje tjeter bote, bota virtuale, ku cdo faqe qe hap ka informacione per te gjitha gjerat qe na rrethojne. Mjafton vetem nje klik dhe gjen cfare te deshirosh. Eshte nje bote pertej universit. Permban shume gjera brenda ne vetvete. Ne ditet e sotme ke mundesine te komunikosh me familjen tende, me miqte e tu edhe sikur t’iu ndaj nje det I tere. Kur ke kohe te lire thjesht mund te klikosh nje loje, nje video, ose thjesht muzike dhe koha kalon sa hap e mbyll syte, por natyrisht qe interneti ka avantazhet dhe disaavantazhet e tij si p.sh: obeziteti, sjell mosqartesim ne shikim etj. Libri dhe interneti jane ne kontradite me njeri-tjetrin, ngjasojne si drita me erresiren, e kripura me te emblen, dimri me veren. Sipas mendimit tim nje medalje te arte meritojne autoret e librave, te cilet jane frymezuar nga dicka qe kane sjellur ne doren tone mendimet e tyre dhe kane krijuar nje bote, shume ndryshe nga realiteti…Ne anen tjeter qendrojne me mijera njerez qe kane punuar per te na sjelle sa me shume informacione per fusha te ndryshme…

Vepra te ngjashme
Autori: Sabina D ona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Si ndikojne familja,shoqeria e shkolla tek ne
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku pa dashur perplasesh me njerz te panjohur ku ne te ardhmen behen te rendesishem per jeten tende.Po njerzit me te rendesishem per ne jane prinderit.Dhe nese...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Christina Beka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rëndësia e veprimtarive motivuese të kryera në shkollë
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimisht dhe arsyeja pse nevojiten ato në institucionet arsimore është kuptuar mjaft mirë nga punonjësit në funksion të arsimimit në shoqëri. Shumica e...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja dhe perjetesia
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nj...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: alesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kushtuar babit tim ^_^
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin. Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dh...
Autori: Mikela Qesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera tjetres!
Arti eshte nje frymemarrje qe thith shume oksigjen dhe cliron vetem kenaqesi per te medituar.Eshte nje qetesi shpirterore,ku me ane te ngjyrave zgjojme vetveten.Arti nuk eshte memec,ai mund te flase e te na relaksoje edhe ne njekohesisht ndajme gezimin dh...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe komentoni te gjithe
jane 5 gropa me uje 3 gropa i pi lopa. sa gropa ngelen? dhe pse?
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota Ime Perfekte
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nuk do ekzistonte as pasuria me bollek as varferia dhe mjerimi, sepse kam pare se si disa qenie njerezore jetojne ne kondicione johumane, nderkohe qe te tjer...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...




Komentet e fundit!

Emri: LORI
Email: lorenahaxhiaj@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur ju lumte. kur e lexova ndjeva shume emocion.

Emri: rock star
Email: osmanianxhela34@gmail.com
Komenti: Ese te bukura dhe te sakta por shume te shkrtra per tu quajtut ese te plota

Emri: lucepalo
Email: lucepalo0405@hotmail.com
Komenti: Shume bukur ke shkruajtur ,une ja profesor dhe me pelqeu shkrimi yte 😃

Emri: polo
Email: polo@gmail.com
Komenti: bukkkkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrr

Emri: grweg
Email: dsgds@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: dddddd
Email: dolumiri@hotmail.com
Komenti: kot fare ma shpifeeeeeee njeri idiot me kte ese kotiiiiii

Emri: dddddd
Email: dolumiri@hotmail.com
Komenti: kot fare ma shpifeeeeeee njeri idiot me kte ese kotiiiiii

Emri: wendi
Email: anonim@lol.com
Komenti: shume e bukur!!!!

Emri: dea
Email: dea@live.com
Komenti: nje shoqe time si e zgjuar e ka marre kete ese the i tha mesueses se e kam bere vete

Emri: aelk
Email: aelk-artmahxa@info.al
Komenti: Bu konuya ilginç bir tanıtım. senin değerlerini azaltan aptalca şeyler hakkında yorum yapmak değil. :*)


Emri: ana
Email: ana.ana@hotmail.com
Komenti: shum e bkr kjo ese i bera nje copy paste un sps me duket ne letersi 1 ese

Emri: dea
Email: dea@live.com
Komenti: Un jam dea nese doni te me telefoni kjo eshte numr i imi:072934527

Emri: dea
Email: dea@live.com
Komenti: un jam dea shume e bukur

Emri: gesi
Email: gesi.hasanllari@hotmail.com
Komenti: yll mu nevojit nemesim

Emri: amisia otr
Email: amisiaotr@hotmail.com
Komenti: shum nice ketu ne kete faqe gjithmon gjen ese te mrekullueshme ju lumte

Emri: lala
Email: maite_lala@yahoo.com
Komenti: tju pyes per dicka cfare eseje eshte kjo ?

Emri: desada
Email: desadaxhepa@gmail.como
Komenti: bukur!

Emri: anonim
Email: anonim@lol.com
Komenti: mire por duhet t mbrosh njeren nga tezat sepse tek e fundit eshte ese argumentuese -bindese.. dhe nuk e ke ndare kush eshte teza dhe kush eshte antiteza

Emri: ella
Email: jurgen_king_93@msn.com
Komenti:

Emri: maite
Email: maite-mexico@info.al
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com