Data e postimit: 2020-05-26 10:55:10
Lexime: 4973
Une pas karantine
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Une pas karantine.
Autori: Orgita
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: X-A
Qyteti: Kukes
E-mail: orgitabushati@gmail.com


ESE
TEMA:UNE PAS KATANTINE

Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me këtë jetë të re .Duket sikur jeta normale ka pushuar dhe kjo është e vërtet. Po ashtu edhe rutina e përditshme e njerëzve ka ndyshuar .Dhe një pyetje me përmasa gjigande është se kur do të marr fund e gjithë kjo .Kur do te vij koha që do i kthehemi normalitetit?
Në fakt cdo kush nga ne do të donte që sa më shpejt të mbarojë e gjithe kjo pandemi.Duam që me cdo kusht ti kthehemi normalitetit .Duam te kthemi përsëri në bankat e shkollës ,duam përsëri të vizitojmë të afërmit tanë të dashur,duam të argëtohemi ,po ashtu duam që edhe të udhëtojmë .Ah mezi presim që të mbaroj e gjithë kjo .Ndoshta në këto momente ndihesh shumë i mërzitur.Të kuptoj se edhe unë ndihesha po ashtu.Dicka që më ndihmoj mua dhe që besoj që do të ndihmoj edhe ty që po e lexon këtë , është të jemi optimist. Optimis, duke e kthyer situatën nga pllaka tjetër në kuptimin e figurshëm.Kjo do të thotë që të mundohemi ti shikojmë duke i shijuar të mirat që na ka sjellë kjo karantin.Duke e shfrytëzuar me mënyrën më të mirë të mundshme.Na ka ndërgjegjësuar që të vazhdojmë e të kujdesimi për veten e për planetin tonë.Na ka treguar se cfarë ka më të vërtet rëndësi për njeriut ,pra vete jeta . E më e rëndësishmja është se na ka afruar më tepër me familjen tonë.Duke na e dhën mundësinë ta shijojmë atë duke na e ngulitur thelle në zemër e në mëndje që gjithë ti qëndrojmë pranë familjës tonë e të mos lejojmë që asnjë që e mundshme të na ndaj nga ajo.
E kur gjithë kjo do të mbaroj do të habiteni sepse do tju duket sikur kanë kaluar shumë pak ditë.Si fillim ,i gjithë njerëzimi do të jenë më të ndërgjegjshëm për tu kujdesur për veten ,për planetin e për njeri-tjetrin.Të jemi të bindur që e gjithë bota pas pandemis do të jetë akoma më e fortë sepse ajo po na stërvit që tani më shumë se kurr që ta duam atë ,të kujdesemi për të e ta mirëmbajmë atë .
Ndoshta tani mund ta shikosh situatën pa rrugdalje,por mos harro kurr se në fund të tynelit rrezaton drita,se pas shiut del dielli dhe se pas cdo situate stresuese vijnë kohë të gëzueshme .Pse nuk mendon që tani që të hartosh planet e tua për gjërat që mund ti arrish të bësh pas kësaj situate? Synimet e tua do të mbajne gjalle shpresën se cdo gjë do të kaloj .Po ashtu edhe une kam vënë përpara një listë me gjërat që do të arrij pas karantinës të cilat më kanë dhënë shpresën e duhur që të jem më e qetë pvr situaten ku ndodhemi.Përvec argëtimeve të shumta që kam radhitur ,ne listen time jane edhe disa veprimtari që më nxitin që edhe pas karantinës të jem më e vetëndvgjegjësuar që të mbroj veten ,njeri-tjetrin e më e rëndësishmja planetin tonë.
Më anë të kësaj eseje dua që tju inkurajoj që të jemi më të vendosur se kurr që të vazhdojmë të ruajmë qetësin ,duke përfituar sa më shumë nga kjo situat dhe me shprëse që do ti kthemi përsëri normalitetit ,ku do të kemi mundësi të shijojmë përsëri gjërat që tani nuk mundemi dot përshkak të situatës, tv vashdojmë e të ecim përpara.

Vepra te ngjashme
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Orgita · Lloji: Ese filozofike · Tema: ”Te rrosh a te mos rrosh”
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të letërsisë botërore dhe një nga dilemat më dramatike në jetën njerezore,duke të vënë në dilemën mes jetës dhe vdekjes.Kjo jetë është dhurata m...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Sabrina Plaku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njerëzimit me Covid 19”
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të arrinim të përjetonim situatën në të cilën të gjithë jemi të përfshirë, “ne Luftën e Tretë Botërore”. Kjo mund të cilësohet madje edhe...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: ideali
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rrëzon,na bën të ndihemi keq nuk do të thotë që s'duhet të ngrihemi përsëri. Është një libër që flet pak,thjesht me tri etapa e që duket sikur...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...




Komentet e fundit!

Emri: sejmi
Email: perajsejmi@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com