Data e postimit: 2018-01-24 21:32:44
Lexime: 8726
Dhuro dashuri,merr dashuri.
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dashuria per njerezit.
Autori: Dionis Mullalli
Shkolla: 9-vjecare Zemblak
Klasa: 9
Qyteti: Korce
E-mail: dionis.mll@hotmail.com


Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e tyre. Gjithesecili prej nesh ka nevoje per pak ngrohtesi, per pak fjale te embela, per pak mirekuptim dhe mbeshtetje. Shpesh here shume prej nesh ndihen bosh ne vetvete. Ndjejne Sikur tek nje pjese e tyre dicka mungon. Ajo per te cilen ata kane nevoje esht nje fjale e ngrohte plot dashuri qe menjehere do beje te cele nje buzeqeshje tek fytyra e tyre. Eshte ne doren tone cdo grimce buzeqeshjeje qe mund te ofrojme tek nje person tjeter. Mjafton te ofrojme qofte dhe nje gisht mbeshtetjeje tek dikush qe vertet ka nevoje per te dhe nga ana tjeter dhe ne do te ndihemi vertet te lumtur qe me miresine tone arritem te percjellim sado pak sekonda lumturie tek dikush. Nuk ka asgje qe mund te humbasim nga kjo por perkundrazi do ndihemi dhe ne te qete shpirterisht. E ku ka me mire se te dhurosh pak dashuri, te shprehesh pak fjale te mira, te shohesh pak gezim ne syte e dikujt. Nese cdokush do e bente kaq pak gje per njerezit, bota do te ishte shume me ndryshe. Nuk do te ekzistonte as agresiviteti dhe as armiqesia mes njerezve. Do te percilleshin vetem fjale te embela ne formen e buqetave shumengjyreshe dhe ne syte e njerezve do te shihnim vetem yje qe ndricojne dhe mendime te bukura dhe domethenese. Cdokush do jepte dhe do merrte dashuri dhe bota do te ishte shume e bukur. Gjithcka varet nga ne. Le te mundohemi qe nje gje te tille ta bejme realitet ne jeten tone.

Vepra te ngjashme
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Varferia
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter. Racizmi eshte si nje "semundje" e cila prek...
Autori: Madalena · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vendi i familjes dhe i shoqerise ne jeten tone
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeriu.dy gjera te cilat se bashku japin kuptimin themelor ne jete ton por po ti futemi me thell kesaj do te kuptojme se midis ketyre te dyjave ekzistojn ndrysh...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi,nje crregullim
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret. Pse te mos I afrojme kur ata na bejne...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Marsida · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri dhe Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cil eshte veshtire te shkeputesh. Librat dhe leximi te mesojne te perballesh me jeten , ta sfidosh te dhe te fitosh dyluftimin me...




Komentet e fundit!

Emri: Sara
Email: sarabylini@yahoo.com
Komenti:

Emri: flori
Email: florimullalli4@gmail.com
Komenti: Bravoo!✌

Emri: ersi
Email: ersimullalli07@gmail.com
Komenti: bravo!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com