Data e postimit: 2011-12-15 15:01:53
Lexime: 20256
Për njerëzit që ja vlen vërtet një thënje për ta
Autori: Shyhrete olluri
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Shkolla: Katër Dëshmorët
Klasa: 9
Qyteti: Krojmir
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,poezi,prralla,këng të cilat kanë një esenc kulturore e artistike.Që i përkisnin të kaluarës njerëzore nga kohët e lashta e derim më ditët e sotme,për të bëmat nga të huajtët,për mundin e sakrificën si dhe vdekjet e më të dashurve dhe humbjet e tmerrshme që ndodhnin pa nderprer.Por për të mbijetuar këta njerëz u desh mjaft trimëri,guxim dhe besim tek vetvetja.E këta njerëz ishin po aq triumfues dhe kishin e ende vazhdojn ta ken besimin në veten e tyre edhe pse nuk i kishin aftësit si gjithë të tjerët,por aq sa mundeshin vet dhe kishin perkrahje nga njerëzit e dashur.Mirpo këta krenohen me veten dhe aftësit e tyre që jua ka dhën dhe mundesuar "ZOTI"!! E Kush janë këta njerëz? Ku kjo pytje shpesh parashtrohet,mirpo asnjëher nuk mbetet pa përgjigjeje. "E ATA JAN NJERZIT ME AFTESI TE KUFIZUARA" !! E sa herë që dëgjohet përgjigjeja eshtë gjithnjë mbreslënse dhe piklluese për ata që kan ndjenja..!!

Vepra te ngjashme
Autori: no.name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: blerim mani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate koh...
Autori: Rushit Ramabaja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Cuperlina
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe
Autori: Steisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ëmbël e shiut dhe hapat e ngadalta të ndonjë njeriu që kalon nëpër rrugët e qytetit.Në çdo gjethe rrëshqasin butësisht disa pikla të vogla shiu ...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leter e nje Emigranti
Po të lë popull italian. Të përshëndes e të uroj gjithë të mirat, mbetsh mirë Itali, ndoshta rishihemi serish. Versioni italian i kesaj letre na ka mberritur ne adresen e redaksise se albanian news. Mund ta lexoni duke klikuar ketu ne italisht...
Autori: unknown · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit. Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pa...
Autori: Erblin Jahiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: arkitekt
Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha projektuar disa spitale për mirëqenien e shëndetit të njeriut,disa banesa personale per të moshuarit,do ti kisha ndërtuar shkolla për mësimin e fë...
Autori: valerjana tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla-vend i shenjte
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu. Per mua eshte pjesa me e mire e jetes sime.Shkolla eshte vendi ku per here te pare bashke me gjithe te tjeret zemra dhe truri mbushen me dije.Ne ato banka mesova shkronjat e para.Jeta...
Autori: franko mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: onjengini tatjana
tatjana ishte nje vajze shpirtbute e thjeshte dhe melankolike.kishte nje natyre te matur e te menduar.tatjana ishte e lidhur ngushte me popullin e saj dhe i donte te varferit.ishte heroina ruse dhe shume e kane konceptuar si kunderpeshe e onjenginit nders...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e librit
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,rrefyesin;degjimtarin. Shpesh ne faqet e librave gjejme personazhe qe na ngjasojne,ngjarje qe na ndodhin dhe shpesh gjejme edhe zgjidhje qe na mundojne. ...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: Kledisa Kryeziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Interneti
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ? Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj. Ne anen tjeter kemi anet ne...




Komentet e fundit!

Emri: helopeople
Email: francipashaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: Please
Email: Please@hotmail.com
Komenti: /

Emri: nela
Email: nelasejdiu@hotmail.com
Komenti: hahahahahahah spo kupt. asigjo

Emri: nela
Email: nelasejdiu@hotmail.com
Komenti: hahahahahahah spo kupt. asigjo

Emri: ema
Email: emaema12@hotmail.com
Komenti: cool

Emri: bushi imeraj
Email: bushiimeraj51@gmail.com
Komenti:

Emri: sokol
Email: sokol.ismail@yahoo.com
Komenti: kjo eshte shume pikelluese

Emri: Adelajda
Email: adelajda.eshtani@yahoo.com
Komenti: Sh e bukur mbreslense

Emri: fanula
Email: fani@yahoo.com
Komenti: shum bkr femijet me aftesi te kufizuara kane nevoje per ne

Emri: ropi
Email: dadada@yahoo.com
Komenti: hahahaha flm


Emri: Altina
Email: megisweet72@yahoo.com
Komenti: eeeeeeeeeeeeee

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: hey sh nice :D me te ver8 ja vlen te shkruash dicka per ta jam sh dakort :)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com