Data e postimit: 2013-10-23 20:09:30
Lexime: 9095
ZGALEMI
Lloji: Ese argumentuese
Tema: zgalemi
Autori: anjeza zhitia
Shkolla: ilir kunushefci
Klasa: 5
Qyteti: podujev
E-mail: ilir_bone@hotmail.com


Era fryn e terbuar
dhe ngre vale si nje ma ...
fluturo,zgalem -trmroshi,
vrull i eres nuk te ndal!

ulerin tufan i eger
permbi det pa an ,efund...
fluturo, zgalem-trimroshi,
klithm, e eres ty s,te tund!

qaje, qaje rrugen vt
kur rreh vala me rrembim...
fitimtar me nder ne jet
del veq ai qe ka guxim !

Vepra te ngjashme
Autori: Rina Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: per atdheun
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
Autori: lili · Lloji: Fabul · Tema: kerkimi i korbit
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme ...
Autori: ela · Lloji: Fabul · Tema: menquria e korbit
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme...
Autori: Redon Bejtullahu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Sa me pelqejn ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e leht qe fryn dalengadale e te merr floket perpjet,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemve si pasoj ato rrezohen per tok me pelqen shum.Ngjitem n...
Autori: Edra Bala · Lloji: Pershkrim · Tema: Vjeshte
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: FEMRA
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...
Autori: Erona Guri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra.
Qielli po erresohet e nata vjen dalengadale, nga jashte dritares dalloj detin vale-vale. Prej ajrit te fresket qe mushkerite me gjalleron, ndjej se perbrenda nje eufori me zgjon. Sa here rrugen pergjate bregut jam duke bere, vezhgoj gjurmet...
Autori: Laura çala · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Genjeshtra dhe e verteta
Cdokush thot Genjeshtra Cdokush thot Te verteta Ne raste te caktuara Ato duken me te lehta Mos fluturo ne qiell Mos lundro ne det Kthehu me kemb ne tok Duhet te thuash nje te vertet Cliroje mendjen Mos te te dridhen ato duar Sepse nje g...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi I Nenes
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite...
Autori: Dritlind Elshani · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fshatin tim fryen lehte natyra eshte e bukur zogjet cicirojn fshati im ka gjelberim etj.
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Anekdota · Tema: Paratë
Fillon nje femije te qaje. nje njeri i thote: qfare ke qe po qan? Xhaxhi me kane humbur 1 euro. Ja merri nje euro vetem mos qaj. Fillon prape te qaj. Po tash ç'ke?Po te mos i kisha humbur ato nje euro, tash do t'i 2 euro.
Autori: Kamela Musaku · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjala
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vlera jo vetem edukative dhe kulturore , por edhe jetike, ekzistenciale. Prej njohjes sa me te thelle me fjalen buron komunikimi njerezor, plot informacionete ...




Komentet e fundit!

Emri: zi zi
Email: zi_zi@live.com
Komenti: kjo vjersh ma kujton detin

Emri: albina hajdari
Email: albinahajdari1@hotmail.com
Komenti: shum bukurrr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com