Data e postimit: 2017-11-13 16:45:08
Lexime: 5560
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Autori: Albi Pupa
Shkolla: Irfan Ngjeqari
Klasa: X
Qyteti: Berat
E-mail: albipupa@gmail.com


Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonise ku shkallet mund te kalohen.Me ane te fuqise se dijes i ngjisim keto shkalle dhe behemi me te lire ne cdo hap qe hedhim.
Shume njerez nuk e pranojne kete,as nuk preferojne ti ngjsin shkallet e , por preferojne ashensorin.Tani le ta barazojme dijen me suksesin.Nuk ka shkalle per suksesin!Ai ose ajo i/e cila do marri ashensorin ka per te rene ne nje erresire te pafundme te ngjashme me boten e Shinigameve.E kunderta ndodh me ate qe do ngjisi shkallet e dijes.Ai ka per tu ber me i lire pas cdo njohurie qe do marri nga historit epike dhe lirike , nga bazat matematike dhe njohurite astronomike.
Ajo cka ne duhet te dime eshte qe kemi tru dirte dhe jemi pjese e gjithesise.Kurre e shoqeris!Megjithate pa ngjitur shkallet jemi thjeshte disa njerucer.

Vepra te ngjashme
Autori: ina · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Ne jeten time kam mesuar, Se jo gjithmone je fitimtar. Se ne kembe per te qendruar, Duhet te kesh rene me pare! Shume here humba drejtimin, Rrugeve te saj pa‘mbarim. Po kurre s‘humba besimin, Se do gjeja destinacionin tim! Nje nga nje shka...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Koha e lire
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne a...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: ejlyl erdem · Lloji: Anekdota · Tema: mbreti dhe ushtaret e tij
na ishte nje here nje mbret i cili donte te gjente se kush mund te ngjiste 100 kate me shkalle por pa marre fryme. ai mori anglezin,shqiptarindhe gjermanin. E provoi gjermani por nuk arriti ta mbaronte rrugen e tij.Po ashtu edhe anglezi. kur shqiptari f...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Nacionalizmi
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse ne kete 1...
Autori: hax.xh_ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tingulli i ziles se shkolles
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj... dhe ja tani ora shenoi 09:35 tingulli i ziles po degjohet deri ne katin e tret ne klasen time , nxenesit vrapojne per te dale jashte , zhurma eshte e pa...
Autori: ENKELEDA PAPA · Lloji: Poezi lirike · Tema: "E lire"
E lire nen driten e henes frymoj, Nje gonxhe te celur prek, Aromen e saj me endje ndjek. E lire une po kendoj, Nje tingull zvarrites me ngacmon, Ngulcimet qe digjen terr me largon. E lire nga ajo drite qe po me pjek, une jam. Si nje cigare e sh...
Autori: Besa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort me kete, por cfare eshte kjo liri dhe klu fillon ajo? Liria shkon pertej asaj qe shikojme; Te jesh I lire nuk do the thote te mos kesh kufizime ne orar...
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: fjori · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te isha 1 femije si gjithe te tjeret Por kjo gje nuk zgjati shum.....Eshte bukur te kujtoj momentet kur qeshja e lire,kur bridhja rrugicave te cdo lagjeve e lu...




Komentet e fundit!

Emri: joni
Email: joni@hotmail.com
Komenti: fuck/fuck



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com