Data e postimit: 2016-05-04 16:25:08
Lexime: 39689
mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese argumentuese
Tema: mbrojtja e mjedisit
Autori: ana
Shkolla: sander prosi
Klasa: 10b
Qyteti: tirane
E-mail: skam@yahoo.com


Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk do të mund të ekzistonte. Duke u fokusuar tek mënyra se si të fitojë më shumë para, njeriu po e anashkalon kujdesin ndaj ekuilibrave natyrorë. Me ndotjen e tokës, ujit dhe ajrit, dëmtohen e gradualisht shkatërrohen ekosistemet dhe habitatet natyrore të kafshëve dhe bimëve. Dëmtimi i florës dhe faunës, njëkohësisht sjell përkeqësimin e gjëndjes së mjedisit dhe cilësisë së jetës. Duke parë rëndësinë e mjedisit, lind nevoja e madhe për mbrojtjen e tij. Në Shqipëri rastet e ndotjes së mjedisit janë të pafundme.

Njeriu e shfrytëzon tokën në favor të interesave të tij, ku gjatë përdorimit ka dhe disa kosto mjedisore, të cilat duhen minimizuar në maksimum.
Ndotja e tokës paraqet ndotjen e sipërfaqes natyrore të Tokës nga aktivitetet industriale, komerciale, shtëpiake dhe bujqësore. Mënyra më e mirë për të parandaluar ndotjen e tokës është përmes menaxhimit të mbeturinave në mënyrë te organizuar, shfrytëzimit të tokës në mënyrë te organizuar dhe praktikave adekuate bujqësore¹.

Në vendin tonë rastet e ndotjes së tokës janë të shumta. Në zonën e Porto-Romanos, në qytetin e Durrësit çdo ditë digjen me qindra ton mbeturina, ku mbetjeve urbane i bashkohen dhe ato spitalore. I gjithë procesi bëhet mbi një sipërfaqe toke të sheshtë dhe ku ndotja shkon 7-8 herë mbi nivelin e lejuar. E gjithë kjo situatë sjell pasoja të rënda mjedisore dhe dëmton shëndetin e njerëzve².

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si mund të mbrojmë Tokën ?
Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm,dhe me prani të oksigjenit.Është planeti i vetëm ku ka jetë.Ne duhet të jemi mirënjohës për këtë fakt.Por sot,ndoshta dhe më shumë se dikur,p...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: Orgita · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ju flet TOKA
Përshendetje .Unë jam planeti Tokë sic më njihni .Aju shkon dot mendja se pse po flas me ju?Disa duket sikur nuk e ka anë plotësisht vëmendjen se çfarë do të them unë,prandaj do t’iu lutesha edhe njëherë që të më dëgjoni .Të më dëg...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Toka Ime Dashuria për vendin Ndjenjë heroike Që të jetojmë të lirë Në trojet tona etnike Mos të jemi të varur Nga kombet e tjera Mos të na shkelin moralin Mos ardhëshin ditë të vështira Kurrë për shqiptarin Kj...
Autori: Dea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e tyre
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit...
Autori: ervesta kucuku · Lloji: Ese informuese · Tema: Informacion per natyren
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gjithashtu natyra ka bukurin e vet ku ne ket stin është gjalleruar zbukuruar me gjelbrim dhe me lule shumë ngjyrëshe. Natyra (lat.: natura, lindje,krij...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: Gerti pnishi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per shendetin e tokës
Toka Toka e tharë Po dëshiron bardhësi Po dëshiron lagështi A e di? Në kete tok Gjdo gjë ndryshon Çarja tokën E rrethon, Uji e kthen Ne jetën e vet QË E KA ME SHËNDET.
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja qe dua
E ardhmja është ajo që më pret, ajo për të cilën unë po përgatitem. Është e vërtetë se secili nga ne, e ka në dorë të vet të ardhmen e tij. Është si ndërtimi i një pallati gjigant. Me të vërtetë që nëse e sheh në vija të trasha...
Autori: Andora Kukeli · Lloji: Hartim · Tema: Libri
Libri është ajo botë që ti mund të hysh dhe të shikosh ngjarjet apo njohuritë që autori përcjell. Ndërsa të lexuarit është nevojë e të dituri e të kuptuari të botës së autorit. Mënyra se si cdo kush di të lexojë është metoda pers...
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Koha e lirisë
Më rrëfeu një herë një plak se kjo tokë s'ngopet me gjak e kjo tokë e lirisë na qe djep i shqiptarisë. Që nga koha e ilirisë për shqiptar ish veq djep i zisë gjithëherë në skamje e mjerim po kurrë s'lejuam asnjë nënshtrim. ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria e fshehur
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishterë, të pasur dhe të varfër, veri dhe jug, urban dhe rural, monarkist dhe socialist: ekstremet e shoqërisë shqiptare janë të gjalla, tensionet janë ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...




Komentet e fundit!

Emri: KOT FARE
Email: KOTFARE@GMAIL.COM
Komenti: SUPER KOT:

Emri: ANA
Email: SKAM@YAHOO.COM
Komenti: TE LUMTE. MESA DUKET KEMI TE NJEJTIN EMER.UNE JAM NE KLASE TE 9 DHE ME ELQEU SHUME IDEJA OSE E JOTJA OSE NDOSHTA E KOPJUAR ,NUK E DI POR ME PELQEU DHE MORA 10 NE DETYRE. TE FALENDEROJ.SHPRESOJ TE KEMI ME SHUME ESE DHE VJERSHA NGA TI!!

Emri: LOTT
Email: SKAM@YAHOO.COM
Komenti: ZJARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Emri: mamii
Email: ffffrrrfreeeddff@gmail.com
Komenti:

Emri: lesht e tuj
Email: ffffff@gmail.com
Komenti: iii

Emri: ggggggg
Email: ffffrrrfreee@gmail.com
Komenti: /shuuume bukur

Emri: endet
Email: endetyzeiri@gmail.com
Komenti: : kot fare

Emri: bbb
Email: bbb222@hotmail.com
Komenti: ho me u lodhe tu kupju eee

Emri: rte
Email: tyytyt@gnail.com
Komenti:

Emri: ropt ai qe e lexon kete
Email: boss.devi@ymail.com
Komenti: kot fare


Emri: xhansu
Email: xhansu@gmail.com
Komenti: Bravo ja ke fut kot por**es. Vetem ese nk esht kjo. Kot fare -_-

Emri: nora
Email: nora@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: koke kari
Email: kk@gmail.com
Komenti: Bravo 5:-D:-D:-D

Emri: 12345
Email: 123456@gmail.com
Komenti: Hahaha kot fare :):):):)

Emri: 12345
Email: 123456@gmail.com
Komenti:

Emri: 1234567891020
Email: tff123@gmail.com
Komenti: Qenke lodhur duke e kopjuar nga interneti

Emri: ema
Email: emadorzi61@gmail.com
Komenti: kot fare edhe pse ka disa fakte do ta shikoj nsr se si prof im do e vleresoj

Emri: baftjar jari
Email: jaribaftjari@gmail.com
Komenti: kot fare idioter jeni ?

Emri: kk
Email: sabibi321@hotmail.com
Komenti: qr sa vk qeka ka naj ese ardumentuse ktu ???

Emri: leon
Email: paskalileon@gmail.com
Komenti: kot fare


Emri: kejsi
Email: kejsi@youhoo.com
Komenti: kot fare

Emri: Driton
Email: driton_caka@hotmail.com
Komenti: Leximi eshte per trurin, sikurse ushtrimet per trupin.

Emri: sabk.jkj
Email: sabibi321@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com