Data e postimit: 2019-02-06 16:58:01
Lexime: 11511
Ëndërrat e mia
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ëndërrat
Autori: Lela lela
Shkolla: Naun kacaku
Klasa: 9A
Qyteti: Fier
E-mail: lelaneri106@gmail.com


Që kur kemi qenë të vegjël kemi ëndërruar,ndoshta jo në të njëjtën mënyrë si sot por poooo kemi ëndërruar,ndoshta për një kukull, ndoshta për një fustan,ndoshta për nje loder te cilen e dinim që nuk do ta kishim kurrë.Jemi rritur ,disa ëndërra kanë ndryshuar,ndoshta sjan me ëndërra, ndoshta synime,por e rëndësishme është që për sa kohë që jetojmë mos ti lëmë në sirtar,mos ti shohim thjesht si diçka imagjinare qe i kujtojmë herë pas here me nostalgji.Une kur te rritem deshiroj të behem.....jooo nuk është kjo shprehja e duhur.Gjithmone duhet të themi:Unë kur të rritem do të behem...Kështu po.Psh unë kur të rritem do të behem dikushi në sytë e të cilës njerëzit do të shohin shpresë,mirësi dhe dashuri.Do të behem dikushi ,perparesja e bardhe dhe ambientet e pastra të spitalit nuk do të jenë me frikë për të tjerët.Pra edhe unë
si gjithë të tjerët enderroj pasi te enderrosh do te thote te jetosh me shpresen per te ardhmen.....

Vepra te ngjashme
Autori: Enkelejda · Lloji: Poezi personale · Tema: Te behem poete
Tani nisa te krijoj Kjo eshte ajo qe une deshiroj Cdo fjale e shkruaj me dashuri si gjithmone e ne perjetsi.. Te behem poete? nje enderr mund te jete. ndoshta ne te ardhen behem me te vertet. ne talentin tim besoj nje dite do jua tregoj S...
Autori: Markela Marra · Lloji: Poezi personale · Tema: Endrrat
Sa shume endrra qe kam, ne kete mendjen time. Enderroj ti plotesoj ne te ardhmen time. Enderroj te behem aktore, si Angelina Jolie. Te kaloj ne tapetin e kuq e me fansat te beje fotografi. Enderroj te behem modele, qe ne sfilata te sfiloj. Dh...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: kasandra · Lloji: Pershkrim · Tema: Bukuria
Bukuria... Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ? C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një b...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te enderrosh....
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme. Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Lauresa Selimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E lirë
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi.. E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por n...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Lena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
-Mundohesh te bindesh veten se dita me e bukur e jetes nuk ka arritur ende. Jeton me kete ndjenj me muaj e vite te tera. Sa me shum qe kalon koha aq me teper e kupton se sa e bukur qe eshte jeta dhe me plot befasira. Siq dihet qdo njeri ka deshira nje pre...
Autori: L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse frikësohemi nga vetmia
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy. Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...
Autori: serdashehu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Delja e zeze
Njerëzit kanë tendencë të shohin dallimet mes njëri-tjetrit duke dashur të diferencojnë njëri tjetrin si nga pasuria , statusi social, apo edhe perceptimin e tyre në lidhje me konceptin e “normales. Të gjithë jemi të ndryshëm por të gji...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...




Komentet e fundit!

Emri: gygu
Email: evis123@gmail.com
Komenti: shume e bukur.ke te gjithe komplimentet e mia



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com