Data e postimit: 2013-11-01 21:56:43
Lexime: 16849 |
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
|
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim.
Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dit...
|
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...
|
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes
|
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
|
Hapma deren e dashura nënë
E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj keshillat tua.Sikur nuk e di se sa shum jam duke vuajtur pa ty,gjdo nate duket te jete sa 1oo vjett varferia nuk ka skaj nndonje dit mbetem edhe pa ngrene fare...
|
Ishim per piknik,dhe dolem ne malin e Dajtit per piknikun.Morem me vete ushqime nga me te ndryshmet por kur po iknim rruges u prish makina dhe ngelem pa ikur ate dite te bukur.Kjo do me ngelje peng gjithe jeten sepse ishte hera e pare qe ikja per piknik p...
|
babi
nje ze ! nje veshtrim ! nje ndjenje! nje frike!
nje pyetje! si do jetoj une keshu?
si do jetoj une pa zerin e tij..
si mud ta shoh fotografine e tij kur nuk e kam pasur kurr prane kur e dua...per te me thene ...
|
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
|
Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig qe mos ta humbasesh ate. Dashuria lind aq bukur sa aq sa perfundon edhe keq. Lind me nje shikim, nje buzeqeshje dhe nis te behet me e fort pa e kuptuar as ...
|
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
|
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
|
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
|
Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu dhe kam dal per te luajtur me shoket dhe shoqet e mi. Dhe 1-nje dit fillova ti lexoja disa lektyra qe me pelqenin shum. Dhe kur mberritem ne klas u gezova s...
|