Data e postimit: 2014-02-19 19:32:40
Lexime: 5758
I vote for myself ...
Lloji: Ese argumentuese
Tema: I vote for myself ...
Autori: xhesika mersinllari
Shkolla: demokracia
Klasa: VII
Qyteti: Durres
E-mail: xhesika.mersinllari@yahoo.com


ESE Reflexion: Ich für sich selbst zu stimmen ...
Wir leben in einem Land, das in der Entwicklung und die größte Herausforderung für unser Land entwickelt sich schnell zu einem entwickelten Land ist . Bescheinigt, dass zur Erreichung dieses Status muss viele " Hindernisse " hoch und List, die, wenn sie nicht zahlen angemessene Aufmerksamkeit , legen Sie die Falle und unbedingt in die Falle zu überwinden. Daher wird für Wachsamkeit , Engagement und Ernsthaftigkeit , hat unser Staat eine "goldene Leiter ", die durch die Verbreitung und überzeugende Worte , machen uns glauben , dass unser Land auf ein Niveau zu anderen Staaten Elite und " hochmütig zu erhöhen gegründet . "Diese Leute , die als mit ausreichend ft Wert für die Bürger des Landes , in der Lage zu beweisen, wie Menschen sind und wie sie Fähigkeiten, um das Land vorwärts zu führen haben , haben nur eine Hürde , um ihre Fähigkeiten zu üben und anzusehen sind Diese Sperre kann nur von den Menschen entfernt werden.
Ich verweise auf die Abstimmung, die ich persönlich als "Kult" heilig genug für das Wohl unseres Landes, zu betrachten, weil die Abstimmung ist gemeinsames Ziel zur Entwicklung Bürger. Mich interessiert , die wählen sich diese " Missionare der Zukunft" , ist es mein Job. Es ist mein Recht, für wen ich will, dass meine Wahl stimmen, und ich habe meine Gründe egal, was andere denken. Ist es, diese " Missionare " zugeordnet Abstimmung gegen ihre Bürger zu verhängen. Es ist ihre Fähigkeit , aber meine Aufgabe ist es , zu glauben, eine von ihnen geben die "Schlüssel des Staates" in der Hand durch eine solche menschenwürdiges Leben . Was die interessanteste ist, wie können Bürgerinnen und Bürger zu "verkaufen" ihre Stimme , ohne jede Scham Punkt , ohne zu töten Gewissen. Voting ist kostenlos , allgemeine , für alle gleich , direkt und geheim. Die Abstimmung ist die einzige Eigenschaft der Bürger , die von den ärmsten zu den reichsten , durch die man die Ursache für die Entwicklung des Landes zu werden , ohne jede Zahlungsverpflichtung . Also sage ich , dass die Abstimmung ist heilig , weil es alle, in den Krieg zu nehmen, aber ohne Schaden . Es ist bekannt , dass die Abstimmung , die ich glaube, dass er die Kriterien , die ich glaube, zu einem großen Staat oben geleitet wird, trifft , erwarte ich in den Werken wieder mehr zu bekommen, aber das bedeutet nicht, dass ich immer kommen den Sieg mit meiner Entscheidung. Es gibt Zeiten, wo ich bin enttäuscht, aber das bedeutet nicht, dass ich an der Abstimmung nicht mehr wert ist . Vielmehr führt sie mich zu spielen und stimme für "jemand" anderes, was ein zuverlässiger und machbar in Richtung der Entwicklung meines Landes ist.
Ich für sich selbst stimmen, weil ich vertrete mich durch meine Stimme , meine Ansicht , Glaube Entwicklung und Integration. Ergebnis ist ein kleines Papier in der Größe, aber große Bedeutung , so groß, dass , wenn an die richtige Person adressiert ist, kann Wunder tun. Daher sollten Stimmen ausgewertet werden, weil sie das persönliche Eigentum von niemandem von uns , die nicht vermietet werden , nicht ausgeliehen , noch verkauft wird . Muss seinen rechtmäßigen Platz Stimme zu geben, da nur auf diese Weise können wir auf ein Podest macht unser Leben mehr frytsjellëse , produktive und faire erhöhen unseres Staates.

Vepra te ngjashme
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Analize letrare · Tema: Amog
Albania won ww1 Albania war ww1 Let me explain You see the albanians and bulgarians where promised much more land when russia wante dto partion ottoman empires europe But germany decieed it made russia too op so they made stuff worse and gae the...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I vote for myself ...
ESE Reflection : I vote for himself ... We live in a country which is under development and the biggest challenge for our country is developing rapidly becoming a developed country . Must affirm that to achieve this status must overcome many " obstacles ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu g...
Autori: albana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
Albania is a land full of surprises and also capable of bemused tourists with skeptical. Facing the mountains and the sea, Albania is a country where you can be left without understanding the culture and its natural sights. For lovers mountain tourism Alb...
Autori: sindi · Lloji: Analize letrare · Tema: media shqiptare
Gjuha e medias media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje m...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rregullt i kompjuterit. Persa i perket hobit te pare mendoj se eshte ne te miren time frekuentimi i kurseve. Ato me ndihmojne qe te fitoj njohuri edhe me te z...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Pastërtia Ku nuk ka pastërti Nuk ka shëndet Ku ka shëndet Ka pastërti Ka kujdes ...
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pushimet ne det dhe pushimet ne mal.
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te ...
Autori: Nitaa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 NENTORI
Kjo dat eshte si e shenjet per historin ton kombetare tre ngjarjet me te medha kan ndodhur pikerisht ne kete dat 28 NENTOR 1443 rikthehet dhe ngen plaku i Vlores ISMAIL BEJ QEMAILI flamurin e Vllores heroike kombetare..
Autori: Iris · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mister, frika dhe nata
Te duket sikur po humb kontrollin. Ndihesh i rrezikuar, zemra te rreh for dhe shpejt. Edhe perse perpiqesh te normalizosh frymemarrjet e tua nuk arrin te mbushesh me oksigjen.Gjithashtu te pushton trupin duke te kufizuar mundesine per te levizur lirisht. ...
Autori: Esli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Dimri...nje nga stinet me te ftohta persa i perket temperaturave dhe me i ngrohti per nga dashuria. Nje stine gjate te ciles gjithcka bardhesohet e i ftohti nuk ndjehet per shkak te ngrohtesise familjare. Tani ndodhem ne dritaren time e theshte e vodi...
Autori: ARLINDA KOLECI · Lloji: Poezi personale · Tema: YOU'VE GOT A FRIEND
WHEN YOU'RE DOWN AND TROUBLED, AND YOU NEED A HALPING HAND, WHOA NOTHIN IS GOING RIGHT CLOSE YOUR EYES AND THINK OF ME. AND SOON I WILL BE THERE, TO BRIGHTEN UPEVER YOUR DARKEST NIGHTS. YOU JUST CALL OUT MY NAME, AND YOU KNOWWHEREEVER I AM I'L...
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kryeminister per nje dite
Fakti qe jam zgjedhur ne krye te vendit eshte privilegj, po aq sa dhe pergjegjesi. Gjithsesi plani jone politik eshte ai qe do paraprije punen tone te gjate keto kater vite. Sic e kemi prekur dhe gjate fushates tone elektorale plani qe ne sot do te pr...
Autori: Erblin Zekthi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vota
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më e madhe për shtetin tonë është zhvillimi me ritme të shpejta duke u bërë një shtet i zhvilluar. Duhet të pohojmë se për të arritur këtë stat...




Komentet e fundit!

Emri: fitore berisha
Email: fitore_5H)@harmonizer.com
Komenti: nuk kuptoj por like ti ben gjthnj ese te bukura

Emri: sara
Email: sara2014.s@yahoo.com
Komenti: I love thisss,,,shume e bukurr wnee e kam pasion gjermanishtenn dhe tn qe ka esse edhe ne kete gjuhe me pelqen edhe me shumee,,Faleminderitt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com