Data e postimit: 2014-01-26 18:02:46
Lexime: 21048
Pse libri na hap dyert e jetes ?
Lloji: Ese argumentuese
Tema: libri
Autori: Ina.Cr7
Shkolla: Ibrahim Muca
Klasa: 11
Qyteti: Librazhd
E-mail: Inva98@alblove.com


Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera qe nuk i ke menduar apo imagjinuar ndonjehere . E gjithe jeta jone esht e rrethuar nga librat , duke nisur me nje proces te gjate qe ne femijeri e deri ne nje moshe te madhe . Duke filluar keshtu qe nga libri i pare "Abetarja" e deri ne librat te fakultetet . Babai me thoshte gjithmone :"Lexo librat se do te te duhen..! Por une nuk e kuptoja. Sot e kuptoj rendesine e tij . Cdo njeri i pushtetshem ka disa fakultete , mastera apo tituj te shumte ne CV-ne e tij .Rasti me konkret eshte kryetari i bashkise se Tiranes, z.Lulzim Basha , i cili fale aftesive te tij sot eshte nje person i rendesishem i politikes shqiptare . Pervec mundesive qe libri te krijon, ai eshte dhe nje menyre e bukur per tu larguar nga monotomia e merzitshme e diteve , duke te hapur nje bote te magjishme,plot ngjyra.Nje rilindas shqiptar citoi keshtu per librin:"Libri eshte i lehte prej letre,por ai ka nje force te jashtezakonshme sa te ngreje njeriun ne majat e universit".E pra, libri eshte celesi per te hapur dyert e nje jete te sukseshme.

Vepra te ngjashme
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri shoku im më I mirë Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka ...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Kanita Arifi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...Kurse une thosha:po cme duhen librat.Por tani e kuptoj se une kam gabuar.por jithnje librat gjendeshin pran meje,me terhiqte titulli i...
Autori: Erta Myrtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: “Libri, shoku im me i mire”
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka kohë të mendojë më shumë...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Librat
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje det me dije . Dija eshte fuqi,atehere dhe libri eshte fuqi . Librat jane nje univers me yje qe nuk te del nje jete per ti lexuar te gjithe. Ato jane gjeja...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
Autori: klesjana topalli · Lloji: Poezi lirike · Tema: libri
disa libra aty ne biblioteke rrine pa prekur, duken pa jete por ne brendesi te tyre sgjendet vec nje bot' aty ka tregjedira dhe bukurira plot libri ka te dhena por edhe sekrete kur lexoj nje liber krijoj nje bote me vete lexo nje liber kur je i ve...
Autori: ERTA MYRTAJ · Lloji: Tregim · Tema: liberi
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe mesojne.Nga libri marrim shum dituri edukat etj. Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëll...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...




Komentet e fundit!

Emri: erta
Email: erta4@gmail.com
Komenti: me plq shum

Emri: zime.
Email: zimevata@hotmail.com
Komenti: shum bkr eseja me ndihmoi shume

Emri: xhilda
Email: Xhilda97@yahoo.com
Komenti: Ju lutem a mund te me ndihmoni x nje ese argumentuese me teme "Thone se eshte e veshtire ti ndryshosh pershtypjet e para"

Emri: amanda
Email: amandahalltari@gmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: endi
Email: www.endi@yahoo.com
Komenti: eshte fantastike, me dha shum ide per esen time,faleminderit

Emri: ses
Email: sea@live.com
Komenti: sh.m

Emri: ses
Email: sea@live.com
Komenti: sh.m

Emri: ai djali
Email: ai.djali@gmail.com
Komenti: nice

Emri: xhorxhi
Email: xhorxhipg@ymail.com
Komenti: :*

Emri: kejsi
Email: kejsi_h@yahoo.com
Komenti:


Emri: eri
Email: eri.sulejmani@live.com
Komenti: a mund te me ndihmosh per nje ese argumentuese me teme : thone se eshte e veshtire ti ndryshosh pershtypjet e para.flm

Emri: mariglena.
Email: mariglena.gena.68@facebook.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com