Data e postimit: 2016-02-18 21:22:11
Lexime: 38189
libri im
Lloji: Ese argumentuese
Tema: libri
Autori: fiorina
Shkolla: qazim turdiu
Klasa: 6d
Qyteti: tirane
E-mail: anxhelo.malushi@yahoo.com


E dua librin
Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo une vetem nje zgjedh ate 'librin tim'.E dua jashtezakonisht librin.ai me pasuron dijet e mia me meson gjerate paditura ,me ben per te qeshur ehhhhh.........
Po pra ky liber qe disa nuk e preferojne nuk ia dine vlerat.ne cdo faqe qe shfletohet eshte nje mbrekulli me vete.Libri esht pasuria shpirterore e popujve dhe e kombeve te ndryshem te botes.
Epo ia vlen ta permendesh se ai qe ka nje liber ka nje thesar.Sepse eshte e vertete.Libri esht i lehte prej letre por ai ka nje force te jashtezakonshme sa te ngreje njeriun deri ne majat e universit.Ai te edukon te meson te fisnikeron te ben te bukur dhe njerezor.Shkolla dhe libri jane kostume kulture e fisnikerie per cdo te ri e cdo te re.Ai qe leon librat behet i ditur dhe i pergatitur e mei 'armatosur per sfidat e jetes'.Adoleshencae sotme e ka menjanuar kete gje te cmuar librin perdorin (telefonin) por kurrsesi keto se mundin dot dijen kryesore librin.cdo njeri qe pretendon qe eshte i kulturuar dhe i ditur duhet te jete nje mik e shok i librit e ta doje ate.Cdo liber per mua eshte nje shkalle e vogel duke u ngjitur ne te.Libri per ne eshte kenaqesi lehtesuese kurse per shkrimtrin pune me e mundueshme .
'LIBRI ESHTE ÇELESI QE HAP DYERE PA MBARIM' !!!

Vepra te ngjashme
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera ...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perse na sherben libri
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri peer ata qe s'e mesojne eshte nje miister qe duhet njohur Sigurisht ... Un librin e quaj ''Plotesimin E figures Te Nje individi'' Duke Mesuar Librin mund...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e librit
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,rrefyesin;degjimtarin. Shpesh ne faqet e librave gjejme personazhe qe na ngjasojne,ngjarje qe na ndodhin dhe shpesh gjejme edhe zgjidhje qe na mundojne. ...
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: natyra brovina · Lloji: Pershkrim · Tema: Per librin
libri Librin tim shumë e dua Sepse ai me më mëson Ate qe une dua E kam mik e kam shok RRim dit pa merzi Libri im me meson Dhe prandaj une e dua
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Rexhe Jahaj · Lloji: Hartim · Tema: libri gje e rendesishme ne jete
Disa njerez thone libri eshte miku me i mire i jetes por une mendoj njesoj.Une mendoj se libri eshte pasuri e madhe per te githe njerzimin,si ne fepo ashtu edhe nr jeten e perditshme.Libri ka shume shoke ne menyren imagjinare si leximi dhe perkthimi nga n...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri eshte pasqyra e realitetit libri eshte kultur dije libri eshte mesuesi me i mir dhe miku me i dashur ai as nuk te qorton po vetem te pasuron ne liber mesuam...




Komentet e fundit!

Emri: miino
Email: Boraqemalaj@432.yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: eriole
Email: erioleedi@gmail.com
Komenti: Shumm bukur me ndihmoi kjo ese

Emri: flora
Email: flora.halili@live.com
Komenti:

Emri: flora
Email: flora.halili@live.com
Komenti:

Emri: skerdi
Email: skerdi51@gmail.com
Komenti: shume bukur edhe pse se lexova fare,vetem pashe like-t dhe komentet

Emri: joni
Email: jonihoxha22@yahoo.com
Komenti: Me dha shume mendime per esen time:-):-):-)

Emri: kuksi
Email: itemhemezajeb@gmail.com
Komenti:

Emri: aurora
Email: lola_11@yahoo.com
Komenti:

Emri: emi 2
Email: emilia@yahoo.coom
Komenti: rrofsh o lale se na ndihmove me ket esen

Emri: ANXHI
Email: anxhelo.malushi@yahoo.com
Komenti: UAAAA SA E BUKURRRRR



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com