Data e postimit: 2011-11-22 08:06:22
Lexime: 4892
Cuperlina
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Cuperlina
Autori: Rushit Ramabaja
Shkolla: ''LUIGJ GURAKUQI''
Klasa: 6
Qyteti: Sankovc
E-mail: shli_rimi@hotmail.com


Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe

Vepra te ngjashme
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi personale · Tema: Macja
macja oh kjo macja jone e embel si gjithmone prane meje qendron dhe dicka po kerkon une spo e kuptoj dhe filloj te mendoj mos don valle nje perqafim apo ndoshta nje urim macja nis te me tregoje por e ben me nje loje se nje mi ka ne shte...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mesuesi
mesuesi im i dashur ty do te kujtoj gjithmon ........ti do te qendrosh gjithmon ne zemrat tona sot ishte 7 marsi i fundit me ty ne te gjith nxenesit ate dit kishim qen edhe te gezuar por edhe te pikelluar qe ishte nje dit e fundit qe do ta festojm me ...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Tregim · Tema: fshat
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edhe kafsh te cilat te gjith njerzit i duan ato jan lopa kali qeni macja e ka shum eshum te tjera ne tegjish e dum fshatin ton sepse ka lule pem dhe shum e...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Poezi kolone · Tema: Rrofte Shqiperia
DHE GJETHJA E FUNDIT RA DHE NJE PIKE SHIU FILLOI TE RREZOHEJ DICKA ISHTE NDRYSHE… DIKU ATJE TEJ LARG ,DICKA PO KUVENDOHEJ A MOS BEHEJ FJALLE VALLE PER GJETHEN E FUNDIT DIMRIT NJE DIMER QE ZGJATI 500 VJET NJE DIMER QE NGA TE GJITHE DO T...
Autori: Stela · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Pershkrim i maces
Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakonshme.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura. Ato jane shume lozonjare, te dashura por edhe tekanjose. Syte e maces jane si nje gure i cm...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja ime
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me ngjyre te bardhe si bora.
Autori: vasil · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dheu
DICKA ISHTE NDRYSHE… ME HESHTJE S’KA NJE ERE I TRAZOI TE GJITHA DHE GJETHJA E FUNDIT RA POSI GJETHJA RA ,DICKA LART U NGRIT SIKUR ISHTE DHE ME PARE, POR NGA TE TJERET ISHTE GRABIT
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Dimri Ne Fshatin Tim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha. Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare. Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
Autori: LINDA · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri ne qytetin tim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha. Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare. Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fshati Im Me plot fusha kodra e lugje Dhe livadhet plot blerim Me aromë të ëmbël Me freski të butë Me ajër të pastër Pa tymra të zinj Eshtë fshati im Mbuluar me plot gjelbërim
Autori: FJONA SHKULAKU · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: dimri jone
Ah dimer,dimer Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fundit,por ama edhe me e ftohta je.Te gjithe femijet cdo dite cohen nga gjumi ne mengjes,jooo ky nuk eshte nje mengjes si gjithe te tjeret.I gjithe vendi es...
Autori: Florind Gjyriqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per njerezit te cilet jane ndryshe.
Pasi shetita te gjithe boten vendi I fundit ishte Antraktida nje continent I madh dhe I bardhe.Ne Antraktide takova dy te panjohure te cilet kishin ardhur per te eksploruare vendin.Ata ishin veshur pothuajse njelloj me njeri tjetrin,ne koke kishin nganje ...
Autori: ema · Lloji: Thirrje · Tema: Paraja s’mund të hahet
“Vetëm atëhere kur druri i fundit të jetë prerë; atëherë kur lumi i fundit të jetë helmuar; atëherë kur peshku i fundit të jetë zënë; vetëm atëherë do të kuptojmë që PARAJA S’MUND TË HAHET.”




Komentet e fundit!

Emri: gisel gorani
Email: goranigisela@gmail.com
Komenti: si shiti qe bej un ne banjo

Emri: gisel gorani
Email: goranigisela@gmail.com
Komenti: si muti qe bej un ne banjo

Emri: liljana gorani
Email: goranililjana@gmail.com
Komenti: kot fare si sheet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com