Data e postimit: 2013-07-15 11:04:33
Lexime: 41419 |
Dashuria dhe Urrejtja !
Urrejtja dhe Dashuria dy ndnjenja te fuqishme jane pjese e pandashme te qenies njerzore .Kush me shume e kush me pak te gjithe urrejme dicka apo dike , sa me shume ta duam dicka aq me shume do e urrejme .Urrejtja nuk mund te zh...
|
Doktori dhe psikologu
Doktori dhe psikologu jane dy profesione te ndryshme ne emer por ne pune paksa te njejta..Keto dy profesione kane shume te perbashketa .Njera prej tyre , me e rendesishmja eshte se te dy merren me njerezit,te dyja keto profes...
|
Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte e ndryshme, por akoma me interesante.Pranvere moj pranvere kur ti vjen , lulet celin pa mase dhe fushat mbushen me blerim. kjo sine qe vjen cdo vit s...
|
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
|
Autori:
xhensila kurani
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
cezari i plutarkut dhe i shekspirit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dhe oktaviani derrmojn ushtrin e ture ne betejen e filipir .bruti dhe kasi vrasin veten njeri pas tjetrit qe te mos bien ne duart e armiqeve
|
BARDHE dhe ZI dhe…
Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi gjithckane dhe asgjene. Kjo mund t’ju cudite, por mua jo dhe aq…
E bardha eshte gjtihckaja:permban gjithcka! Sipas Njutonit, eshte bashkimi I te gjitha...
|
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
|
|
I forte dhe I pathyeshem. I thelle.
I rrenuar nga humnera te medha dhe te panjohura nga qeniet njerezore. Me qejf per ujin e ftohte qe kur bie nga qielli shkrihet ne trupin tij. I pamase dhe gjigand. Shikimi I tij shtrihet ne te gjithe boten e njohur. Sy...
|
AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE QAHET SE PELCET VAPE.IRRITOHET NESE SHEH SE NDONJEHERE NE MREMJE UNE VESH GOLF.AI,NE NJE FARE MENYRE ,ARRIN TE FLAS EDHE GJUHET QE NUK I NJEH.AI PELQEN T...
|
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te ...
|
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai pelqen pishinat une pelqej plazhin.
une jam njeri i hapur ai eshte njeri i mbyllur.ai pelqen ngyren blu une pelqej ngjyren roze.une kam floke te gjata ai ...
|
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
|
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
|