Data e postimit: 2013-12-16 22:32:06
Lexime: 27906
Dashuria dhe Urrejtja
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Dashuria dhe Urrejtja
Autori: Samina Beqiraj
Shkolla: Perparimi
Klasa: 12
Qyteti: Shkoder
E-mail: saminabeqiraj@live.com


Dashuria dhe Urrejtja !

Urrejtja dhe Dashuria dy ndnjenja te fuqishme jane pjese e pandashme te qenies njerzore .Kush me shume e kush me pak te gjithe urrejme dicka apo dike , sa me shume ta duam dicka aq me shume do e urrejme .Urrejtja nuk mund te zhduket ashtu sic nuk mund te zhduket as dashuria .Nje njeri qe nuk urren, ai as nuk dashuron.Me kot pepiqen disa te zhdukin urrejtjen dhe te promovojme vetem dashurine .Keto dy ndnjenja jane nje binom i pandare i jetes njerzore kur humbet njera humbet dhe tjetra .Kur pakesohet njera pakesohet dhe tjetra , kur shtohet njera , shtohet dhe tjetra ,.
Te gjithe ne urrejme , urrejme gjera te cilat i perbuzim , nuk i duam , por njekohesisht dashurojme dhe duam ato gjera te cilat na gezojne dhe na falin lumturi te pafund .Nese dashuria eshte ajo ndnjenje e thelle qe lidh ngusht me dike dicka , , nje nevoje per te qene bashke e te pandashem , urrejtja ndryshe eshte ajo qe sjell shktaterrimin , e cila te con ne degradim duke na kthyer ne njerez te vegjel .Urrejtja shkaktarja e luftes , percan , vret , shktaterron , derdh gjak , dashuria virtyti me i larte njerzor , ndryshe , sjell paqe , bashkon dhe pajton . Por ekzistenza e ketyre dy ndnjenjave eshte pikerisht ajo qe e shtyn boten te jetoje e cila pa to nuk do kishte kuptim .Dashuria dhe urrejtja ndonese te kunderta bashkejetojne ngusht me nejra tjetren duke qene te pandashme .

Vepra te ngjashme
Autori: Juxhino · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte dashuria per ju?
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter. Ajo mendohet zakonisht si e pamundur te perkufizohet, prandaj, sa here perpiqemi ta perkufizojme, perfundojme duke i vene kufizime. Dashuria nuk e ka nje...
Autori: Anais lala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ESE per dashurine
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idiot te ter.por dashuria eshte krejt ndrshe.dhe nje thenie e marre nga nje liber: dashuria,besnikeria dhe pasioni nuk jane trillime poetesh.dhe ashtu eshte ...
Autori: G.Alla · Lloji: Ese filozofike · Tema: emocionet njerzore
cfare esht qenia njerzore ne vtevete?Per Kete gje,ne cafrdo kuadri qe ta shohesh,asnje nuk ka nje pergjigje te mirfillt.Nje gje esht e sigut:mendja e tyre ka bere zbulime e shpikje te mahnitshme.Ajo punon per gjera te bukura dhe te mbrapshta njekohesisht...
Autori: fatime dervisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Dashuria te gezon, Dashuria te hidheron, Dashuria te vret, Dashuria te humbet. Kush do te dashuroje, Ate gje mire ta mendoje, Se ne fillim te pelqen, Por me pas te zhgenjen. Ne vend qe te dashuroni, Merni nje liber dhe lexoni, Qe ta kuptoni,...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dashuri Dashuria lind dhe rritet cdo dite,para syve tane,brenda zemres tone Zemra rreh fort,shume fort per personin qe kerkon,rreh aq fort sa del nga kraharo...
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Hartim · Tema: Lufta
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet t...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Analize letrare · Tema: Te duash-te te duan
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...
Autori: Iris · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
Dashuria ... Nje ndenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme. Eshte nje emer qe te ben ta duash me shume se vetveten , nje emer qe e din se c’ eshte e verteta, te ben 1000 vjet ta jetosh e te ben cdo gje ta gezosh. Dhe lumturia vjen bashke me dashurine. Sep...
Autori: lulzim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot pergjigje ! Si eshte te biesh ne dashuri? Mos eshte gje ajo ndjenja perbrenda qe ndonjehere kur te vjen ndermend te ben te flakerosh? Perse disa njerez bi...




Komentet e fundit!

Emri: alekxhi
Email: Donjekos@yahoo.tetom
Komenti: waw shum bukur do te te jap nje lakror me qepka neser

Emri: sitydon fluturon
Email: sitydonfluturon@hotmail.com
Komenti: Super e ke qa me lot ke fitu nji suko te madhe me dardh

Emri: jonida
Email: jonidaskorra@gmail.com
Komenti: falori i perdorur eshte shume i bukur dhe i pasur por ne qofte se do te zbatoje hapat e duhur per shkrimin e kesaj eseje do te dilte dicka me e bukur

Emri: ana
Email: anazeneli@live.com
Komenti: waw super

Emri: nikita
Email: nikitaniki3@hotmail.com
Komenti: per te bere 1 ese krahasimin-kontrasti duket te kemi parasysh edhe rregullat si ne cdo ese tjeter prandaj ju qe e keni bere kete nuk i keni marr parasysh ato....tani mund te thuash 'cfare dreqin po thote kjo 'por e kam thafin per ato te cilat duhet ti caktosh me rralle .okkk

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: shume e bukur bravooo ke 1000000000000000 LIKE nga uneeeee

Emri: naxhi llanaj
Email: naxhi.llanaj@yahoo.com
Komenti: kushdo qe e ka shkruar kete poezi e ka doren e arte te nje shkrimtari te vertet vazhdoni keshtu pasi jeta do tju hapi rrugen per nje jete sa me te mir e te hareshme.me pelqen shume

Emri: ola
Email: oola1743@gmail.com
Komenti:

Emri: bere
Email: bere haka @hotmail .com
Komenti: sme pelqen fare

Emri: Klea
Email: Klea@yahoo.com
Komenti: Nje ese teper e bukur.nje ese ku flet per dashurine-urretjen,me pelqen jashte mase


Emri: alja
Email: ajla.dods@live.com
Komenti:

Emri: klea
Email: klea@yahoo.com
Komenti: hallall buka me dhalle

Emri: kleo
Email: kleo10@hotmail.com
Komenti: shume e bkr bravoo

Emri: ina
Email: redinaqamil@live.com
Komenti: me te bukur skam lexuar

Emri: denis
Email: denisferati@hotmail.com
Komenti: very good

Emri: Era
Email: WWW@HOTMAIL.COM
Komenti: WOW! Super!

Emri: kamila
Email: kamila@yahoo.com
Komenti: sh e bkr

Emri: suada
Email: suadalila@live.com
Komenti:

Emri: abikela darsi
Email: abikeladarsi@live.com
Komenti: yll fare

Emri: berti shehu
Email: bertal722@yahoo.com
Komenti:


Emri: ervis
Email: ervis@hotmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: Niadridora
Email: sadam.niadria@yahoo.com
Komenti: shm shm flm x esen. shume e bkr. shm flm. :P

Emri: Loonna
Email: lona_jeme@hotmail.live.com
Komenti: Shumm shumm e bukur.weq suksese...t`pershendes

Emri: Niittaa
Email: nita_haziraj@hotmail.com
Komenti: bukur. amoo a skish mundur me bann pakk edhe per dashurinn e familje ?

Emri: ELdon
Email: 3ldonleka@gmail.com
Komenti: A seshte pak e shkurter ? Apo kjo esht thjesht nje ide jo eseja e plote ?

Emri: endra
Email: bleta.endra@yahoo.it
Komenti: Puaaa je e papame samin ;)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com