Data e postimit: 2014-10-14 20:27:12
Lexime: 2691
kuriozitete
Lloji: Thenie
Tema: dielli
Autori: anna
Shkolla: 16 shtatori
Klasa: 10
Qyteti: 4-street shijak
E-mail: an.feel@tre.net


Dielli eshte nje trup gjigant i gazte dhe i zjarrte.
Ai ben pjese ne grupin e yjeve.
Temperatura ne berthamen e diellit shkon ne 20 MILION grade celsiu.
Ai nuk leviz, por planetet e tjere qarkullojne rreth tij.

Vepra te ngjashme
Autori: Elsa Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Toka
ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume te gjata siq mund ta pyrfytyroni ju,tani mendoni se cfare eshte kjo e marre qe shkruan keshtu marrinash por ju lutem mos mendoni ashtu sepse une jam nje n...
Autori: mishel · Lloji: Gjeegjeza · Tema: lexojeni se mund ta gjeni
Porsi lemsh eshte rrumbullak, mot e jete sillet qark, pa benzine shkon e vjen, kur leviz askush se ndien, eshte plak sa stregohet, por nuk lodhet as ankohet.
Autori: lili · Lloji: Ese filozofike · Tema: ne jemi ketu ne toke per te...
Shume here me lindin ne mendje pyetje rreth ekzistences te njeriut ,kafsheve, pemve, yjeve, luleve dhe rreth gjithckaje tjeter qe na rrethon.Bej shume pyetje rreth ekzistences se jetes edhe pse e di qe eshte e veshtire te marresh nje pergjigje.Kur isha me...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A ka jete ne planetet e tjera ?
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk kishim ndermend te hidhnim pyetje :A ka jete ne planetet e tjera.Nga kjo gje ne hulumtojem per kete ceshtje.Shkencetaret kane bere hipoteza te prezences se q...
Autori: Antonela Tafilaj · Lloji: Hartim · Tema: Universi
Ne kupen qiellore te nates yjet duken te fiksuara ne vendet e tyre, ato rrotullohen ne qiell ne menyre kaq te pa ndryshueshme sa ne kohet e lashta perdoreshin per te matur kohen. Megjithate planetet jane ndryshe, jane me enigmatike. Ato rreshjasin ngadale...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Poezi per perendimin e diellit
Koha kalon,iken,iken e Dielli Shpirti i nates mbizoteron Vajton qielli kur zhduken rete Kur era ngadale i largon Flakeron nje drite aty pas malit Si shigjeta rreze leshon Shigjeta me ngjyre ari Dielli pas kraheve i harron I flakte ky cast i di...
Autori: Theodhor Golemi · Lloji: Hartim · Tema: perjetesi lumturuese
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e diellit binin ne natyre dhe gjethet e pemeve largonin pikat e shiut qe kishin mbetur aty . Disa ore me vone vihej re perendimi i diellit ne cepin e malit k...
Autori: ina · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: perendimi i diellit ne bregdet
te shoh perendimin e diellit mbi det eshte e jashtezakonshme kane kaluar shume muaj qe ate perndim se kam pare ne endrra e kujtime mundohem ta shikoj por eshte e kote , nuk eshte kurre njesoj me kujtohet per here te fundit kur ate bukuri pashe d...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Perëndimi i Diellit
Eh,perëndimi i diellit!Çfarë kënaqësie ta shohësh atë lëmsh të zjarrtë të tretet në qiellin e kaltër pa kufi.Dielli flakëron qiellin dhe rrezaton kudo magji,ëndrra dhe pasion.Me të tërë larmishmërinë e ngjyrave kompozohet një pikturë...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Efekti serre
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ekzistences se saj,ne planetin tone ka jete.Ne toke do te kishte diferenca te medha midis temperaturave te dites dhe te nates nese nuk do te ishte atmosfera,...
Autori: kristina · Lloji: Anekdota · Tema: i bukur dhe misterioz
Perendimi ne mbremje te jep nje ndjesi te madhe kenaqesie,duket sikur fluturon ne nje toke te humbur misterioze .here i kuq e here portokalli cdo njgjyre qe do ti transformohet ai .e shikon dhe zhytesh ne mendime kur largohet ku shkon .perendimi eshte me ...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime. Drita e dites terheq vendimet. Realiteti dhe trillimi shkrihen ne erresire dhe poshte yjeve, si ne nje roman surreal te pikturuar nga tingujt, ngjyrat, aromat, shijet dashurite dh...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATA:Mund te jepni mendimet tuaja ?
Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime. Drita e dites terheq vendimet. Realiteti dhe trillimi shkrihen ne erresire dhe poshte yjeve, si ne nje roman surreal te pikturuar nga tingujt, ngjyrat, aromat, shijet dashurite dh...




Komentet e fundit!

Emri: labinot klaiqi
Email: labinoti_noti@hotmail.com
Komenti: hej a është e vërtetë a ♪ï{äÖT←ôºF╙986♣ö♀5412"2♫63☺4♥53♪54

Emri: rinna
Email: at.lindi@16.net
Komenti: KA GJITHSEJ 8 PLANETE , POR MEQENËSE PLUTONI NUK I PËRMBUSH KUSHTET E CAKTUARA PË TË QENË PLANET,U HOQ NGA LISTA E PLANETEVE‼

Emri: rinna
Email: at.lindi@16.net
Komenti: VËRTETË...DITURI ‼

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: jane vertete te verteta!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com