Data e postimit: 2015-05-25 19:56:38
Lexime: 26107
toka
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Toka
Autori: Elsa Golemi
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 7 E
Qyteti: Shkodra
E-mail: elsagolemi456@gmail.com


ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume te gjata siq mund ta pyrfytyroni ju,tani mendoni se cfare eshte kjo e marre qe shkruan keshtu marrinash por ju lutem mos mendoni ashtu sepse une jam nje njeri teper i mire dhe i sjellshem tani une do tju tregoj per token:Toka ashtu si planetet e tjere eshte pjese e sistemit diellor qe ka si yll diellin.Toka eshte nje gje shume e cmuar per ne njerezit dhe shume e dobishme sepse ke shume gjera qe ne pa to nuk do te ishim gjalle.Toka eshte nje planet i vogel ne krahasim me planetet e tjera te sistemit tone diellor.Toka eshte e treta ne rralle me afer Diellit.Nje vit ne toke eshte i barabarte me 365-366 dite dhe ka 12 muaj.Toka mendohet se eshte i vetmi planet qe ka jete ne sistemin tone diellor.Toka ka gjithsej 4 oqeane:i Ngrire i Veriut,Antlantik,Paqsor,Indian dhe 7 kontinente:Azia,Europa,Amerika e Veriut,Amerika e Jugut,Australia,Afrika dhe Antartika.Ky eshte informacioni qe doje t'ju jepja per Token.Dhe pak kuriozitete:Dielli ze rreth 100.000 Toka!Mirupafshim dhe shpresoj qe ky informacion t'ju bej pune ! :)

Vepra te ngjashme
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Efekti serre
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ekzistences se saj,ne planetin tone ka jete.Ne toke do te kishte diferenca te medha midis temperaturave te dites dhe te nates nese nuk do te ishte atmosfera,...
Autori: Gerti pnishi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per shendetin e tokës
Toka Toka e tharë Po dëshiron bardhësi Po dëshiron lagështi A e di? Në kete tok Gjdo gjë ndryshon Çarja tokën E rrethon, Uji e kthen Ne jetën e vet QË E KA ME SHËNDET.
Autori: Blinera Murati · Lloji: Ese filozofike · Tema: Toka
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,qellimi i dyte eshte qe te kontriboj per vendin tim dhe token dhe qellimi i trete eshte qe te kujdesem per familjen time...Qdo dite eksplorojme dhe mesojme ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Toka Ime Dashuria për vendin Ndjenjë heroike Që të jetojmë të lirë Në trojet tona etnike Mos të jemi të varur Nga kombet e tjera Mos të na shkelin moralin Mos ardhëshin ditë të vështira Kurrë për shqiptarin Kj...
Autori: Elma Zekaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Toka
Toka eshte e rrumbullaket.Per kete tregon zhdukja nga pamja ose paraqitja graduale e anijeve ne detin e hapur,forma e vertet e Tokes nuk eshte plotesisht e rrumbullaket.Per shkak te rrotullimit te Tokes ajo eshte e shtypur ne pole dhe e zgjeruar ne ekuato...
Autori: Antonela Tafilaj · Lloji: Hartim · Tema: Universi
Ne kupen qiellore te nates yjet duken te fiksuara ne vendet e tyre, ato rrotullohen ne qiell ne menyre kaq te pa ndryshueshme sa ne kohet e lashta perdoreshin per te matur kohen. Megjithate planetet jane ndryshe, jane me enigmatike. Ato rreshjasin ngadale...
Autori: Ela Ela · Lloji: Pershkrim · Tema: "Gjethe Vjeshta"
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anembane pushtojne , Dhe shirat token mezi po presin te takojne.! Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell, Nga zemra eshte gati te dal nje uragan, Toka nderr...
Autori: Ela Ela · Lloji: Pershkrim · Tema: "Gjethe Vjeshta"
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anembane pushtojne , Dhe shirat token mezi po presin te takojne.! Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell, Nga zemra eshte gati te dal nje uragan, Toka nderr...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A ka jete ne planetet e tjera ?
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk kishim ndermend te hidhnim pyetje :A ka jete ne planetet e tjera.Nga kjo gje ne hulumtojem per kete ceshtje.Shkencetaret kane bere hipoteza te prezences se q...
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si mund të mbrojmë Tokën ?
Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm,dhe me prani të oksigjenit.Është planeti i vetëm ku ka jetë.Ne duhet të jemi mirënjohës për këtë fakt.Por sot,ndoshta dhe më shumë se dikur,p...




Komentet e fundit!

Emri: amamamamammmmm
Email: benan@gmail.com
Komenti: e kukeja

Emri: abdyl
Email: dssasadfggdsdf00@gmail.com
Komenti: eshte vari karin

Emri: hhhhhh
Email: hhhhhhhhh@yahoo.com
Komenti:

Emri: elsa murati
Email: elsamurati@gmail.com
Komenti: kjo ishte nje ese shume e bukur te pergezoj. do te doja te krijoje nje ese per sistemin diellor.

Emri: ermela
Email: ermela.koni@gmail.com
Komenti: mire

Emri: jola jola
Email: pezae09@gmail.com
Komenti: pse mi nk te plq ty kjo njs as mu nk me plq

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: mire mora nje ide nga kjo ese gjithsesi flm shpresoj te shkruash serish nga ema



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com