Data e postimit: 2013-03-15 14:28:35
Lexime: 13015
pasqyra
Lloji: Ese filozofike
Tema: ne jemi ketu ne toke per te...
Autori: lili
Shkolla: naim babameto
Klasa: 8a
Qyteti: durres
E-mail: lili@yahoo.com


Shume here me lindin ne mendje pyetje rreth ekzistences te njeriut ,kafsheve, pemve, yjeve, luleve dhe rreth gjithckaje tjeter qe na rrethon.Bej shume pyetje rreth ekzistences se jetes edhe pse e di qe eshte e veshtire te marresh nje pergjigje.Kur isha me e vogel pyetjet qe iu beja te rriturve ishin nga me te ndryshmet:si shfaqeshin njerezit ne televizor, pse hena me ndjek gjithmone nga pas,sa i madhe eshte qielli,pse sado qe te zgjatem nuk e kap dot diellin. Por pergjigjen per keto pyetje mund ti gjejme ne dokumentar ose neper libra te ndryshme. Por pyetja qe ia bej vetes dhe sot dhe ende si ia kam gjetur pergjigjen eshte'PERSE JETOJNE NJEREZIT'.

Vepra te ngjashme
Autori: sara · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre p...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Arsyeja...
Pse pyetja e cila behet ne qdo vend pse me ndodhi kjo pse u be ajo athua pse? Pse vetem mua me ndodhin keto gjera? Mos u shqeteso per cdo pyetje ka nje pergjigjie fillojm me disa pyetje interesante si psh:pse kemi ardhur ne kete bote pyetje e cila behet s...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: Denisa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetvetja
. Si ne lindje ashtu edhe ne perendim, eshte e mundur te shquash nje rrugetim qe neper shekuj e ka sjelle njerezimin te takohet ne menyre te pershkallezuar me te verteten dhe te ballafaqohet me te. Eshte nje udhe e pershkuar - dhe nuk mund te ishte ndrysh...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: lulzim · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel. une them se eshte nje ndjesi po po nje ndjesi
Autori: Orgita · Lloji: Hartim · Tema: Arka e trasheguar
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe ...
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: C'fare po ndodhe me temperaturen ne Shqiperi
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures kane arritur rreth 44 grade c. Muaji me i ftohte eshte janari. Per zonat e uleta dhe bregdetare mesatarja e temperatures per janarin arrin mbi 10 grade ...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqeria njerezore dhe une.
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete....
Autori: natyra brovina · Lloji: Pershkrim · Tema: per henen
hena Del hena lemsh si ar, Lart bregut porsi kore, Me rreze rreth kurorre Cel buzet, qesh si zane Me kryet gjithmenjane dhe faqet plot zjarr Heth driten neper gjeth Gjith harqe e shigjeta Dreth ngjyrat faqezbehta lote tunden ...
Autori: q · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: c'eshte dashuria?
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga njerez te tjere,pse ajo te jep force te luftosh deri ne fund per te .Por ndonjeher me duken edhe si pyetje retorike sepse shpesh gjej pergjigjen vet pa mos e...




Komentet e fundit!

Emri: kari
Email: dokoolsi@yahoo.com
Komenti: kot fare

Emri: reni
Email: reni_fier@zbavitu.com
Komenti: shum kot

Emri: bora
Email: b.bora89@yahoo.com
Komenti: uaaaaaaaaaaaaaa keshtu e kisha nj detyre

Emri: Jeta
Email: jeta@joahoo.com
Komenti: sot e kisha nje roman filozofik bota e sofise

Emri: rea
Email: rainbow@11.al
Komenti: /

Emri: megi hidri
Email: megihidri@yahoo.com
Komenti: uauuuu jane tamam pyetjet qi i bej vetes ose ngadonjehere prinderve

Emri: serxho
Email: serxhopreka@live.com
Komenti: kjo ese me ngjan me LIBRIN : BOTA E SOFISE " te keshilloj ta lexosh esht nje nder librat me te bukur qe te fut drejt filozofise .... gjths sh bukur eseha

Emri: vera
Email: vera@yahoo.com
Komenti: sh.bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com