Data e postimit: 2018-06-18 06:40:33
Lexime: 26835
Perëndimi i Diellit
Lloji: Hartim
Tema: Perëndimi i Diellit
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Avni Rustemi
Klasa: 9A
Qyteti: Kukës
E-mail: Kevin.çika@live.com


Eh,perëndimi i diellit!Çfarë kënaqësie ta shohësh atë lëmsh të zjarrtë të tretet në qiellin e kaltër pa kufi.Dielli flakëron qiellin dhe rrezaton kudo magji,ëndrra dhe pasion.Me të tërë larmishmërinë e ngjyrave kompozohet një pikturë "natyrë e qetë".Perëndimi i Diellit mbart në vetvete melankoli të ëmbël,të cilën do t'ua japë dhe tregojë të gjithëve.Gjithkush gjen veten nën rrezet e arta të Diellit.Akoma më bukur është perëndimi në bregdet.Sepse sheh që për kaq pak minuta të katër elementet e natyrës të bashkohen në një pikë të vetme.E kështu ,me largimin e Diellit dhe ardhjen e mbrëmjes,përfundon ky moment i jashtëzakonshëm.Por ky moment përsëritet çdo ditë të javës,muajit dhe vitit.Ashtu siç nuk mbaron kënaqësia dhe frymezimi i çdokujt për ta parë perëndimin.

Vepra te ngjashme
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Unë kam përjetuar shumë udhëtime,por njëri që më ka lënë mbresa të paharrueshme është udhëtimi në plazhin e bukur të Spillesë.Sapo shkova aty,menjëherë më bëri përshtypje deti i kaltër dhe i qetë,ku prisja me padurim të lahesha në...
Autori: Erisa Kullafi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Perendimi i diellit ne plazh
Ulet si portokall i ëmbël dielli e kjo gjë është e mrekullueshme. Por ama, kur errtësohet qielli gjithçka bëhet e pakrahasueshme. Në plazh, ditën e fundit po shijoj buzë detit, perëndimin po kundroj. AtÃ...
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
Autori: Eralda Peca · Lloji: Poezi lirike · Tema: lirike
Dielli Kur lind në mengjez, ndriçon gjithë globin, me rrezet e tij t’arta na përshëndet nën rrezet e ngrohta gjith’gëzim lozim. Kur dielli perëndon errësira hedh vellon e zezë yjet në qiell fillojnë e lodrojnë t’nesërmen diel...
Autori: elton · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dilli i mengjesit
Dielli Kur lind në mengjez, ndriçon gjithë globin, me rrezet e tij t’arta na përshëndet nën rrezet e ngrohta gjith’gëzim lozim. Kur dielli perëndon errësira hedh vellon e zezë yjet në qiell fillojnë e lodrojnë t’nesërmen diel...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ngjyrave ,melodisë .Pranvera është stina ku natyra na buzëqesh të gjithëve .Është kapitulli me shkronja të gjelbërta në librin tonë të jetës . ...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesÃ...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: dielli
Cdo mbremje shkoj ne maje dhe shikoj perendimin e diellit qe ky Zot na ofron. Perendimi i diellit me ben te ndihem e sigurt me ben te ndihem vetvetja atehere kurn un nuk kam shpresa nga askush. Ndonjehere ka shi e stuhi Por un nuk frikso...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtëpia e ëndrrave të mia
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasin Zihuatenejo,ndodhet shtëpia ime e ëndrrave.Porsa hap derën e kësaj shtëpie të stërmadhe,që duket sikur nuk ka fund,do ndeshesh me një korridor t...
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...




Komentet e fundit!

Emri: Bytha
Email: Bythamelesh@gmail.com
Komenti: Super

Emri: abckrica
Email: abckrica_nica@gmail.com
Komenti: Ooooooou

Emri: Anonim
Email: anonim123@gmail.com
Komenti: Shume pershkrim i bukur! Me pelqen shume ky pershkrim dhe me frymezoi per te shkruar edhe une nje pershkrim per perendimin e diellit!

Emri: kaka
Email: kaka_kafe@gmail.com
Komenti: budallic

Emri: hihi
Email: wwww.123@gmail.com
Komenti: ::/

Emri: rojfi
Email: rojfilleshanaku12@gmail.com
Komenti: bla:

Emri: muti
Email: muti_izi@gmail.com
Komenti:

Emri: abckrica
Email: abckrica_nica@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com