Data e postimit: 2013-03-26 06:22:05
Lexime: 12333
Nata
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nata
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime.
Drita e dites terheq vendimet. Realiteti dhe trillimi shkrihen ne erresire dhe poshte yjeve, si ne nje roman surreal te pikturuar nga tingujt, ngjyrat, aromat, shijet dashurite dhe tradhetite.
Ne fllusken e nates egziston nje vend per hijen e dyshimit qe as flaka e turpshme dhe e hershme e diellit mund ta shuaje. Gjate nates zhvillohen biseda, skena, takime dhe lamtumira, humbje te shpallura me nxitim por te mirepritura nga nje shprese naïve.
Bashke me qiellin magjik dhe te qete bashkohen lidhje te pashpjegueshme, shqetesuese,intensive, te thella dhe emocionuese.
Dicka ne lekure hyn ne fuqi dhe magneti I brendshem reagon ne menyre te pajtueshme ne nje trup tjeter. Mendja e shendoshe zakonisht del ne pension. Eksitimi I mishit dhe I shpirtit jo gjithmone kuptojne besnikerite…as te huajat, as te vetat.
Eshte poshte henes kur dalin maskat dhe shume te tjera bien. Hapen zemrat ose anullohen biletat qe lejonin hyrjen e drejtperdrejte ne shpirt. Ndertohen histori ose shkaterrohen pa patur kthim mbrapa. Para yjeve, syte kryqezohen me dhjetra shikime te ndryshme, te urtuara per te formuar nje rastesi te vetme qe eshte aq transparente si per tu reflektuar
ne ujerat e saj, per te pire puthjet dhe vargjet e saj, edhe nese I ka apo nuk I ka ato.
Buzet bejne te tyren dhe nderthuren ndermjet premtimeve te embla ose propozimeve joshese. Peshperisin gjera qe vetem shikimi mund ti konfirmoje apo mohoje pothuajse menjehere. Gjuhe e heshtur, e tij. Forca e syve eshte e plote. Syte jo vetem qe flasin por edhe ftojne edhe rrefejne. Syte puthin me mire se vete puthjet. Parfumi I nates te ben qe te biesh ne dashuri. Mund te gjendesh permes aromash qe te trembin,
por eshte bekim te perplasesh me te gjithe ata qe te lidhin kujtesen dhe zemren pergjithmone,duke ngrire gabime te jetes dhe ndjenja ne kohe.
Mungesa e aromes eshte nje nga mekatet me te medha. Ai qe nuk ndjen asnje arome nuk egziston, nuk eshte. Shkon pa u vene re, si ai qe kalon para nje te verberi, si nje shpirt I cili eshte ne gjendje per te shikuar.
Prandaj parfumi I nates eshte joshes, mban ere fantazie, muzike, vetmie, spiritualiteti, lodhje dhe solidariteti. Nata mban ere mekati dhe falje. Shija e saj e ndaluar gjithashtu ka ere te zakonshme. Eshte figura e ekulibrit mes te embles dhe te hidhures, si qumeshti dhe mjalti, si
vreri dhe uthulla, si luleshtrydhjet dhe vera.
Disa njerez e dine cfare eshte shpresa dhe iluzioni,dhe qe ne sekonda fitojne shijen e dhimbshme te zhgenjimit, te fundit.
Deri ne henen e sotme, pak jane ata qe e kuptojne shijen e perjetesise, prandaj shija dhe ereza e tyre eshte ajo e perkohshmerise.

Vepra te ngjashme
Autori: ANONIM · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATA:Mund te jepni mendimet tuaja ?
Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime. Drita e dites terheq vendimet. Realiteti dhe trillimi shkrihen ne erresire dhe poshte yjeve, si ne nje roman surreal te pikturuar nga tingujt, ngjyrat, aromat, shijet dashurite dh...
Autori: Klea Konci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim desh...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ditet me Shi dhe Ditet me Diell
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre mund te ndjehen dhe njerezit. Mund te jene te merzitur ose te gezuar. Shiu dhe dielli edhe pse jane dy elemente shume te kundert kane nje similaritet, nuk...
Autori: Fabiana Nika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Kukuvajka kendon nen driten e hanes, Dhe era lehte e shoqeron, Lumi i jep muzikalitet kanges Deri kur kanga mbaron. Sa bukur duket hana me yjet, Bukuri u japin tingujve t'nates; Per se largu ndricojne yjet Me bukuri qe s'te lene te vdesesh....
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam...
Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua. Jane rrezet e para te nje jete te re dhe kane erdhur te me thone qe jo vetem ne horizont agon. Gjithashtu agon ne zemer ndoshta e pushtuar nga erresira, agon pertej humbjeve, dhimbjeve dh...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te fleme heret apo vone?
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te ndryshme.Mendoj se vakti me i preferuar per te marre nje sy gjume eshte ne dreke dhe te mos harrojme pasaj edhe gjumin e mengjesit qe eshte vertet i embel dh...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat elementare te jetes.Eshte ajo e cila le gjumin e nates dhe kujdeset per ty.Ajo e cila te kap perdore sa here te rrezohesh.Nena eshte mbeshtetja me e madhe e imj...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: Emi Shermadhi · Lloji: Poezi personale · Tema: kur nuk te njohin,u dukesh e zakonshme,ka njerez qe nuk dine ti dallojne ngjyrat e verteta
E sheh ate vajze atje?Ate qe rri e heshtr?Po sikur te te them se ajo,eshte tipi me interesant me te cilin mund te flasesh?E vertete!Mund te te argetoje ne menyren me unike,te te beje te qeshesh me shpirt.Mund te flasi me tycper gjerat me te thella,dhe te ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com