Data e postimit: 2018-04-17 17:22:15
Lexime: 4795
Një fundjavë në Shishtavec
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Turizmi në Shishtavec
Autori: L
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Kukës
E-mail: Deti@outlook.com


U nisa nga Tirana,në drejtim të Shishtavecit.Ai ndodhet në Kukës,në verilindje të Shqipërisë.Shkova për të parë mrekullitë e fshehura të Shishtavecit.Dua tu tregoj për ndalesën time të parë atje.E cila nga vendasit quhet "Guri i Mëngjesit".Kur u ngjita akoma pa lindur Dielli pashë një panoramë magjike.Shihja qartazi rezet e para të Diellit.Shikoja gjithashtu edhe malin e Gjalicës.Përreth shtrihej një lëndinë e bleruar dhe e lagësht.Ishte një qetësi e papërshkueshme dhe mushkëritë mbusheshin plot me ajër të pastër.Mendova qê më pas të shkoja në një vend interesant"Bar Skiatori".Kur kisha qenë vite më parë atje,e mbaja mend vetëm si një kasolle ku rrinin bagëtitë.Pronari i kësaj bujtine vendosi të investonte 500 milionë lekë në Shishtavec.Në mënyrë që gjithashtu të zhvillohej dhe turizmi alpin.Edhe pse në kushte të paimagjinueshme,fshati po merr jetë turistike.Kjo edhe nga puna e madhe që bëjnë fshatarët goranë.Rrugës u takuam me disa prej tyre.Ata ishin të sjellshëm dhe mikpritës.Ata i ndihmonn pa shpërblim turistët.U ula për të pushuar pak dhe shikoja tufa të pafundme delesh që kullosnin.Dhe dëgjova një bari,i cili i binte fyellit.Tingujt melodiozë dhe peisazhi ishin në simfoni me njëra-tjetrën.Dukej sikur në një ëndërr.Kuzhinierët e "Skiatori"më servirën në natyrë pjata tradicionale si :flija,boza,mishi i qingjit.Isha ulur në sofër,në mes të natyrës.Ndërsa gatimet kishin një shije të rrallë,që nuk e kisha provuar askund tjetër.Një pushim i këndshëm dhe njē largim nga rutina e lodhshme e qytetit.E di se kjo histori suksesi do përhapet anëkund ku ka shqiptarë.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Udhëtim me klasën në Gjakovë (2016)
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxënësit e klasës së 7A,sot 10 G,përfshirë dhe unë. Kur mësuesit na thanë që në maj do shkonim në ujvarën e Mirushës,u gëzuam jashtë mase shu...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Kevin Dodaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe deshirat, te cilat si femije kerkojme te na i realizojne. Kur isha ne kopesht dhe shikoja ndonje femije me nje loder qe se kisha, me lindte deshira qe ta ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ngjyrave ,melodisë .Pranvera është stina ku natyra na buzëqesh të gjithëve .Është kapitulli me shkronja të gjelbërta në librin tonë të jetës . ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në Evropë Brodha në Evropë Pashë tjetër jetë Pashë tjetër botë Shija gjëra të rralla Shumë befasira Që s'i kisha parë Që nga fëmijëria Mbi krahët e shqipes Erdha në Evropë Pashë tjetër...
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: Xhesika Merkuri · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje udhetim ne hapsire
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sigurisht kostumin e austonautit. Hyra në anije dhe u nisa për udhëtimin drejt hapësires. Emoconet ishin të shumta. Une e ula gravitetin në anije ze...
Autori: homeri · Lloji: Anekdota · Tema: anekdota shqiptare
Në një ndejë në Mal të Zi, Mark Milnai i thotë Ali pashë Gucisë: - Ju shqiptarët jini sikur dhitë e egra. A i ke parë dhitë e egra, njëra në atë rrëpirë, tjetra në rrëpirën përball thërasin e bërtasin se nuk u rrihet ve...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim fantastik ne hapsire
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyra e gjelbert ishte ngushelluese per njerzit. Deti i kristalt ndriconte si diamant. Por edhe pse jashte natyra permbante gjithe kete bukuri une doja te eksp...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ora e matematikës
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo ...
Autori: Donika · Lloji: Hartim · Tema: jeta ime
Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm ndjeja. Ndjeva ngrohtesinë e nënës, por larg . Ishte shumë ftohtë. Në aq pak kohë ndieva shumë . A të ishte vallë jeta? Po, po , kisha ardhur n...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com