Data e postimit: 2013-04-01 14:21:59
Lexime: 47181
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Esse per mesuesen
Autori: Xhesika Mersinllari
Shkolla: Demokracia
Klasa: VI
Qyteti: Durres
E-mail: Klea2010@hotmail.com


Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, vallë, e veçantë nga njerëzit tjerë? Do të jetë ajo e butë, apo e ashpër etj. etj. Dhe më në fund, në moshën gjashte vjeçare arriti edhe ajo ditë e shumëpritur. Ishte një ditë e bukur shtatori. Fillimi i vitit të ri shkollor. E për mua, fillimi i një jete të re, me shumë të panjohura. Në oborrin e shkollës arrita së bashku me mamane time, e cili sa e sa herë me pat folur për shkollën dhe mësuesen tim të parë. Dridhesha nga emocione të gërshetuara. Ia shtrëngoja dorën mamit. Ishte ky, mbase një moment mjaft i veçantë i jetë sime. Ëndrrat e mia tani ktheheshin në realitet...
Tek dera e shkollës qëndronin shume e shume nxenes qe ishin ne pritje te renies se ziles peer ate.Me pas hyra ne klase isha shume e friksuar dhe gjithashtu dridhesha nga emocionet.po qendroja e heshtur kur pas pak ne dere hyn mesuesja…… Sytë e saj të bukur e të ëmbël në shikim të parë më magjepsën. Tani kisha me të qartë. Do të jetë kjo mësuesja ime e parë, me të cilen do t’i kaloja ditët e vitit te; parëne shkolle. Dhe ashtu ishte. Na përqafoj të gjithëve me radhë. Kurrë nuk do t’i harroj ata gishtërinj, të cilët lehtë -lehtë e ledhatuan fytyrën time që ishte e përshkuar nga të dridhurat.Dhe mendova :Paskam enderruar gjithe kete kohe kot kjo mesuese nuk mund te pershkruhet ne enderrat e mia…………..E kenaqur dhe e gezuar tani I kujtoj me nostalgji ato kohe me mesuesen time.

Vepra te ngjashme
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: Luljeta Rexha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj nenes dhe mesueses
Nëna dhe mësuesja ime Nënën time shumë e dua sepse kujdeset fort per mua, më zgjon herët për çdo ditë për në shkollë më përgatit . Kur mësuesja më jep detyra nëna ime më ndihmon, dhe më jep këshilla qe në shkollë ...
Autori: Luljeta Rexha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj nenes dhe mesueses
Nëna dhe mësuesja ime Nënën time shumë e dua sepse kujdeset fort per mua më zgjon heret për cdo didtë per ne shkollë më përgatit. Kur mësuesja më jep detyra nëna ime më ndihmon dhe...
Autori: Donika · Lloji: Hartim · Tema: jeta ime
Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm ndjeja. Ndjeva ngrohtesinë e nënës, por larg . Ishte shumë ftohtë. Në aq pak kohë ndieva shumë . A të ishte vallë jeta? Po, po , kisha ardhur nÃ...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ora e matematikës
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo ...
Autori: Ariolaa · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Mësuesja
Ese Mësuesja Une e dua mësuesen time sepse më mësoj të lexojë,të shkruaj,të flas dhe të luaj.Unë mësuesen time e dua dhe më don,për mua është vështir por edhe për të tjerët sepse nga klasa1 deri ne të ...
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: lirie mehmeti · Lloji: Analize letrare · Tema: 1 shtatori
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim vokshi". ishte dita ime, ishte nje dit qe e prisja me padurim. me 23 gusht 2013 ishte dita ime e par ne prishtin ishte nje ndjen krejt me ndryshe , edhe...
Autori: Tuana Durmishi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta gjate ballafaqimit me Koronavirusin
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetësh të shumta afro 2.000000 njerëz ne tërë botën, shkaktar i të gjitha këtyre fatëkeqtsive ishte Covid-19, një virus i ri i cili ishte përhapur nÃ...
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Shkolla
Shkolla është vendi ku çdo ditë e viziton Vendi i cili çdo gjë të mëson Shkolla ,vendi më unik në bot' Ku merr dijen çdo njeri Ku asgjë që mëson ,nuk të shkon kot Ku edukon sjelljen që në rini Aty gjen çelsin e së ardhmes tënde ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Udhëtim me klasën në Gjakovë (2016)
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxënësit e klasës së 7A,sot 10 G,përfshirë dhe unë. Kur mësuesit na thanë që në maj do shkonim në ujvarën e Mirushës,u gëzuam jashtë mase shu...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishin dy femije e nuk kishin Prinder
Ishin dy fëmije që nuk i kishin prindërit, ata ishin shumë të mençur dhe një ditë shkoi agimi tek njomëza dhe i tha o moj njomëz sa jam e vetmuar, nuk e kam as kënd në shtepi, jam vetëm, a do të vish me mua që të rrish ? Njomëza ju përgj...




Komentet e fundit!

Emri: dhcfhvjfcb
Email: chdfgvhjuj@hotmail.com
Komenti: Bukur

Emri: Eneda
Email: *********@gmail.com
Komenti: Me pelqeu shume... Te lumte!

Emri: valmir
Email: valmir_35@hotmil.com
Komenti: budalla

Emri: leona
Email: leona-1@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: ygghhhh
Email: hjgjyfgufg@hotmail.com
Komenti: /

Emri: Bunjaku Eron
Email: Eron@hotmail.com
Komenti: Shume shume e mirë Nga Eron Bunjaku

Emri: Joni
Email: **********@hotmail.com
Komenti: Mua me pelqen shume

Emri: Joni
Email: **********@hotmail.com
Komenti: Mua me pelqen shume

Emri: Erdonita
Email: erdonitabugaqku@live.com
Komenti: Shume e bukur ese-ja

Emri: Sara
Email: Sara@hotmail.com
Komenti: Kjo eshte shum e bukur. A mundesh te ma besh nje poezi per mesuese ose per librin


Emri: adi
Email: Adii.adii@hotmail.com
Komenti: Skom ni ese mat keqe emat shkurt me shku qitan me ja than msusit/es na thot 2 lidhje me kry si paskee po ktan edhe ni analfabett ma mir e kish baa ncncncncncnnc mos shenoni palidhjeee se pe dhinnii

Emri: Ersaa
Email: ensa.aaa@live.com
Komenti: Te lumte por me duket e pa qarte por a mundesh te ma besh nje te bukur per mua nje ESE se me vyen ne shkoll

Emri: Antigona
Email: lesa-et@hotmail.com
Komenti: Shumm Bukur Brravooo

Emri: Antigona
Email: lesa-et@hotmail.com
Komenti: Shumm Bukur Brravooo

Emri: Anna
Email: anna2012@hotmail.com
Komenti: Ese shummm e bukur por ma mer mendja se edhe ti je shumm e bukur si eseja e jote.o_O

Emri: Arta Kajtazi
Email: Arta-Kajtazi32@hotmail.com
Komenti:

Emri: Dora Dora
Email: Dora@hotmail.com
Komenti: shum bukur nuk e di si ta pershkruaj

Emri: Dora Dora
Email: Dora@hotmail.com
Komenti: shum bukur nuk e di si ta pershkruaj

Emri: Arta Kajtazi
Email: Arta-Kajtazi32@hotmail.com
Komenti:

Emri: shkurta
Email: shkurta-hana@hotmail.com
Komenti: Nje ese jo shum e mir duhet te thellohesh me shum dhe me shum frymzim ju kerkoj ta beni nje ese tjeter me te mire mundsisht


Emri: diellza
Email: diellaza.kaqiu@hotmail.come
Komenti: mire shume ama ..........shume mire

Emri: delisia
Email: delisia@hotmail.com
Komenti: shume mir kush ta ka inati normal dihet qa te komenton

Emri: Diellza
Email: diellza@outlook.com
Komenti: Te lumte eshte me rendesi te mendosh gjera te mira per ata qe ti mesuan shkronjat e para numrat e pare te thuash fjale te mira per ata qe na bejne nje ardhmeri me te mire te lumte besoj se mesuesi/mesuesja jote/yt do te krenohet me ty

Emri: elelelelelle,lelelelujfc,esdnhjfvb. ib
Email: jdbckjbs@live.com
Komenti: ooooo smund ta fitosh

Emri: mira
Email: xjsklhz@live.com
Komenti: shum shum mire e ke knaq bre bravo qaq mir qe e ke bo e meriton

Emri: jona
Email: gsghd@hotmail.com
Komenti: nuk kam pare ese me te keqe se kjo ta dini

Emri: mimoza
Email: mimoza-12@live.com
Komenti: shumm mir xemel

Emri: kaltrina
Email: stina_kata@live.com
Komenti: shume e mire qenka

Emri: klea
Email: genta_1973@outlook.com
Komenti: shum shum bukur i lumte kush e ka shkruar kete kujti kaq magjepes me te vertet Bravo!

Emri: fjolla
Email: fjolla@hotmail.com
Komenti: faleminderit shuuumm


Emri: donika
Email: donika@hotmail.com
Komenti: ishte mjaft e bukur

Emri: azra
Email: azre2004@hotmail.de
Komenti: është shum e bukur dhe prekëse sidoemos per mua qe mesuesen time e kam dashur pa fund si çdo nxenes tjeter nuk di cfar te them perveç se te i uroj sukses asaj (mesueses time )....... eshte me e mira

Emri: Deniz
Email: Deniz.Gashi@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shum eseja ishe shum e bukur

Emri: xhesika mersinllari
Email: xhesika.mersinllari@hotmail.com
Komenti: faleminderit!!! I kam lexuar me mijera here keto komente te pafundme por perseri ndihem krenare per veten dhe per ju gjithashtu sepse keni shkruajtur komente me vlere dhe per nje teme akoma më me vlerë ...... falemindert me gjithe zemer

Emri: xhesika mersinllari
Email: xhesika.mersinllari@hotmail.com
Komenti: faleminderit!!! I kam lexuar me mijera here keto komente te pafundme por perseri ndihem krenare per veten dhe per ju gjithashtu sepse keni shkruajtur komente me vlere dhe per nje teme akoma më me vlerë ...... falemindert me gjithe zemer

Emri: xhesika mersinllari
Email: xhesika.mersinllari@hotmail.com
Komenti: faleminderit!!! I kam lexuar me mijera here keto komente te pafundme por perseri ndihem krenare per veten dhe per ju gjithashtu sepse keni shkruajtur komente me vlere dhe per nje teme akoma më me vlerë ...... falemindert me gjithe zemer

Emri: filiz
Email: filiz_akanat@live.com
Komenti: Eliza laura Erxhan

Emri: filiz
Email: filiz_akanat@live.com
Komenti: Te dua xhani

Emri: anesa
Email: anesa.salihu@live.com
Komenti: sumbukur ju lumt a bon per mua nje poezi per mesuesen time te dashur qaoo

Emri: elsaaa
Email: elsaaa@live.com
Komenti: shumm shumm bukur me pelqeu shum eseja brovooooo Yeeeeesssssssssssssssss


Emri: elsaaa
Email: elsaaa@live.com
Komenti: shumm bukur eseja.....me pelqen shum

Emri: rinesa
Email: rinesavdija@hotmail.com
Komenti: sjom tu thon si vjersha e keqe po komentet katastrof

Emri: rinesa
Email: rinesavdija@hotmail.com
Komenti: shum keq si folni qeshtu per mesuesen katastrof duhet mi dasht e jo mi urry

Emri: Sena
Email: sena-pz@hotmail.com
Komenti: Mua me pelqen shume por une jam duke folur ne emrin tim e jo ne pergjithesi kjo eshte shume e mire

Emri: Dinna
Email: Dina.pr@ live.com
Komenti: shum mir te lumt me ka pelqyer shum eseja me e mir qe deri tash lexova

Emri: shaban
Email: boni_trimi@live.com
Komenti: eshte shum e mir

Emri: shaban
Email: boni_trimi@live.com
Komenti: eshte shum e mir

Emri: gona
Email: : ola.linda@live.com
Komenti: po sepse esht budalla ai qe e ka shkru

Emri: eriola
Email: : ola.linda@live.com
Komenti: me pelqeu se ishte preksebravo

Emri: rinesa
Email: rinesa@hotmail.com
Komenti: nuk ishe eseja shum e mi


Emri: driton aliu
Email: dritoni@hotmail.com
Komenti: Eseja ka qenë shumë shumë e bukur dhe më ka lën pershtypje shumë të mëdha je shummmm e mencur tung suksese në të ardhmen je e mrekulllueshme vetem vazhdo shpresoj se do të arrin dicka MIRUPAFSHIM!

Emri: bleona lushta
Email: bleona_l@hotmail.com
Komenti: eseja esht shummm shum e buku vetem vazhdo, SUKSESE

Emri: eedison
Email: pula.kaqurota@hotmail.com
Komenti: error

Emri: dona linda
Email: dona.linda@gmail.com
Komenti: mir mir bukur

Emri: leonoita
Email: leonita.berisha@live.com
Komenti: hahahahhahha bukur po une e kisha shkru ma mir

Emri: arbnora
Email: arbnora.nora@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: arbnora
Email: arbnora.nora@hotmail.com
Komenti: shum e mir te lumte

Emri: Dion Rexhepi
Email: ultrasplisat@hotmail.com
Komenti: Shuuuuuuum palidhje kta nxansat nklas par din me ta shkru ncncncn katastrof

Emri: anita smajli
Email: anita2014@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur eseja

Emri: fjolla
Email: fjolla@hotmail.com
Komenti: katastrof shum keq ke mundur me shkru ma shum edhe ma mir keq keq keq sme pelqen bukur por me mire|


Emri: anesa
Email: anesakoprani@hotmail.com
Komenti: shumm shummm shummmmm shummm bukur te lumt per ty te lemte shummeee une e dua shumee mesuesenn timee

Emri: linda
Email: linda83@hotmail.com
Komenti: its beutiful

Emri: eriola
Email: ola.linda@live.com
Komenti: shum e bukur ishte pak prekse por mesuesja i meriton keto

Emri: eriola
Email: ola.linda@live.com
Komenti: shum e bukur

Emri: al
Email: o@v.vo
Komenti:

Emri: biondina
Email: linda-bina-dina@live.com
Komenti:

Emri: skom emer
Email: as.mbiemer@hotmail.com
Komenti:

Emri: fitore5H
Email: fitore_5H)@harmonizer.com
Komenti: woooooooooowwwwwwwwww bravo sh sh sh b u k u r

Emri: Megi
Email: kena.d@hotmail.com
Komenti: dhe une kam nje zysh supeeeeeeeeerrr bravo zysh silva per mua do te ngelesh ne mendje perjet, qe dikur une njoha nje shoqe ,moter ,por mbi te gjitha nje zysh per ta admiruar,,edhe pse shum pak dite na kane mbetur per ti kaluar bashke sepse matura jone po mbaron por do jesh gjithmone ne zemren time

Emri: eda gracanika
Email: eda_msus@live.tv
Komenti: shum e bukr poezia me pelqeu shum e mir bravo te pergozojj shumm por duam edhe me shum


Emri: donika
Email: donika@hotmail.com
Komenti: mund me ma ber edhe mua nje plizzzzzz

Emri: andi
Email: anndy_aka@hotmail.com
Komenti: "D"F

Emri: Anna
Email: anna2012@hotmail.com
Komenti: wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww shum zorkjo shuma e numrave 6+4 kush e di plzzzz ma tregoni

Emri: xhesika
Email: xh.m@hotmail.com
Komenti:

Emri: xhesika
Email: xh.m@hotmail.com
Komenti: Faleminderitt te gjithvee kjo eshte eseja me e komentuar besojj,kjo fale jushh,, edhe 1 here faleminderit

Emri: albulena
Email: albulena129*@hotmajl.de
Komenti:

Emri: tina
Email: tina.dutti@hotmail.com
Komenti: Yang baik banyak esai

Emri: cka po te duhet
Email: taktori_kushnica@volloni.kulica
Komenti: bravo ese shum e mir

Emri: baca asllan (cani) boy
Email: llani_h@hotmail.com
Komenti: pasha familjen koka ese e mir

Emri: malush
Email: lushi.hoti@live.com
Komenti: shum shum e bukur eseja


Emri: dafina
Email: dafi-05@like.com
Komenti: une tash jam ne klase te gjash-te dhe me kujtohet si sot se si na ka mesuar aq mire dhe aq bukur dhe e falenderoje shume mesuesen time te pare me respekte nga dafina mexhuani

Emri: medina ukzmajli
Email: dina.arta@live.com
Komenti: une jam ne k..7 Tsh dua te takoj mesuesen time edhe e dua shummmmm/

Emri: alisa
Email: alisa-15@like.com
Komenti: e bukur shume ese-ja

Emri: dafina
Email: dafi-06@like.com
Komenti: me pelqeu shume dhe ishte pak e prekur

Emri: dafina
Email: dafi-05@like.com
Komenti: shume e bukur a mund te me besh nje poezi te gjate per mesuesen time te pare qe tash jemi ndare

Emri: xhoi
Email: vajza.ebabit@hotmail.com
Komenti: shm.bkr

Emri: brendon
Email: brendon.hasani@yahoo.com
Komenti: Kjo ese nuk eshte origjinale, por e kopjuar. E gjen gjithandej , neper faqe te tjera ne internet. Kjo goca te gjitha esete qe ka postuar i ka te vjedhura.

Emri: Tralalala
Email: Ttallla_lali@live.com
Komenti: Shume bukur

Emri: xhesika
Email: xhesika@yahoo.com
Komenti: flm te gjitheve per komentet

Emri: arta
Email: arta_krasniqi@postribe.com
Komenti: me besoni o njerez qe mesuesen qe kam pasur une askush nuk do ta ket ne kete bote /nono /1oo1


Emri: Yllka
Email: Yllka.13@live.com
Komenti: ME pelqen kjo shumm mu ashtu si un kur kam qen ne kl e 1 kur fillova edhe pse tashti jam m ne kl e 6 Bavooooo Shum e bukurrrr Edhe pse jom shum e merzitun per msuesen Por nejse shkoj 2-3 here ne jav e takoj.. dhe e dua shummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Emri: nita
Email: nita-lona@hotmail.com
Komenti: paske ber shum gabime

Emri: Altina
Email: altina@yahoo.com
Komenti: Shum e bukur vertet

Emri: lila
Email: lilatrila@hotmail.com
Komenti: shume e bukur me ben te qaj

Emri: lila
Email: lila-hana montana@hotmail.com
Komenti: ese per mesuesen

Emri: engjulli
Email: engjulli_patito@hotmail.com
Komenti: ese per mesuesen

Emri: nora
Email: nora-lule@live. com
Komenti: ese per mesuesen

Emri: bina
Email: BINAGENTA@HOTMAIN.COM
Komenti: ese per mesueses

Emri: xheneta
Email: neta-albania@live.com
Komenti: m pelqeu shum kjo ngjarje

Emri: fadina
Email: fadina.begolli@hotmail.com
Komenti: me pelqeuuuu shumë te lumte


Emri: melisa shabani
Email: melisa_shabani@hotmail.com
Komenti: te dua shum mesueskja ime e par

Emri: DRILON
Email: drilon.krasniqi@hotmail.com
Komenti: SHum e bukur kjo tem per mesuesen

Emri: Erolind
Email: erolind.dermaku@hotmail.com
Komenti: Me Pelqeu Shum

Emri: rinesa
Email: rinesa.geci@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: agnesa
Email: agnes.hoxha@live.com
Komenti: shum e mrekullueshem kjo tem

Emri: mirlinda
Email: mirlinda.vojvoda@hotmail.com
Komenti: shume e bukur ESE-ja

Emri: lona
Email: lonaademi@live.com
Komenti:

Emri: seid
Email: seid@kosovaks.com
Komenti: a keni nai tjeter per ndarje prej mesueses

Emri: nebi
Email: nebiziberi@outlook.com
Komenti: jam e merzitur se de dal prej shkolle shiqir xhi de dilna

Emri: el
Email: advan_bilalli@hotmail.com
Komenti: mesuesja ime sa e mir qe je ti sa shum gjera qe mimesove ne kete jete mesuesja ime e dashur dhe mesuesja ime te dua shumdhete falenderoj


Emri: Tinna
Email: tina.pz@bashkohu.org
Komenti: shum bukur! ama mue um vyhet 5 vite se bashku

Emri: florjan
Email: florjansaliaj@ymail.com
Komenti: shum e bukur eseja

Emri: Brenda
Email: bota_patit@msn.com
Komenti: Shume e bukur komplimente

Emri: Ardela
Email: ardelagjuliana222@hotmail.com
Komenti: Ha ha ha ha ha ha ha me [pelqen jashtezakonisht shume/

Emri: Ardela
Email: ardelagjuliana222@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shumeeeeeeeeeee!!!!!!

Emri: fatjona
Email: fatjona.rama@live.com
Komenti: mesuesja ime

Emri: fatjona
Email: fatjona.rama@live.com
Komenti: mesuesja ime

Emri: qemalije
Email: qemalije_une+ti@live.com
Komenti: tema eshte e mrekullueshme

Emri: Xhesika
Email: xhesika@hotmail.com
Komenti: Po sigurisht qe mund ta kopjosh dhe per esene do te ta bej patjeter e dashur!!!! Faleminderit per komentin!!!!

Emri: Anna
Email: anna2012@hotmail.com
Komenti: Shume shume e bukur a mund ta kojpjoj se me duhet ne shkoll plzzzzz.Dhe a mund te me besh nje ese mua per diturin E mrekullueshmeeee



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com