Data e postimit: 2018-10-19 21:02:16
Lexime: 16453
Udhëtim në ujvarën e Mirushës
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Udhëtim me klasën në Gjakovë (2016)
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: Kevin.cika@gmail.com


Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxënësit e klasës së 7A,sot 10 G,përfshirë dhe unë.

Kur mësuesit na thanë që në maj do shkonim në ujvarën e Mirushës,u gëzuam jashtë mase shumë.Unë doja shumë që të shkoja atje.Ishte një vend interesant dhe i pazbuluar për mua.Mezi prisja ditën e nisjes.Dhe kur shkuam,ora ishte 7 e mëngjesit.Dielli sapo kishte aguar.Kisha shumë emocione.Unë nuk isha vetëm,por bashkë me shokët e klasës dhe me vëllain tim Andin.Dhe një orë mbasi e kaluam kufirin e pastaj mbërritëm në Gjakovë.Ky qytet ishte shumë i pastër dhe me gjelbërim.Ajo ishte shumë e veçantë.Të gjithë ishim të gëzuar.Pas kësaj ndalese të këndshme në Gjakovë,u nisëm me të shpejtë për në ujvarën e Mirushës.Por teksa ecnim,autobusi ndaloi.Mësuesit na thanë që pjesën tjetër të rrugës do e
në këmbë.Kur dolëm nga autobusi,mjegulla e mëngjesit ishte akoma prezente.Bënte ftohtë.Por unë i kisha marrë masat.Nxora nga çanta ime një mushama dhe e vesha tek ecja.Rrugët ishin me baltë dhe shumë të vështira për të ecur.Ndërsa ne po ecnim,një gjë e frikshme ndodhi.Një gjarpër na u afrua neve dhe të gjithë patën panik.Fatmirësisht mësuesi e largoi tutje me një shkop.Sa më shumë ecnim,aq më shumë dëgjojë zhurmën e ujvarës.Vrapoja i ngazëllyer.Dhe më në fund,arritëm.
Mirusha ishte më e bukur ngaqë e kisha parë në fotografi.Ajo më jepte paqe shpirtërore e qetësi të thellë.Bukuria e saj të magjepste.Ujvara ishte e rrethuar ne gjelbërim.Unë u dashorua me atë pejsazh.Pas një ore ne u larguam për të shkuar në vende të tjera.Për mua ky ka qenë udhëtimi më i bukur që kam bërë.

Vepra te ngjashme
Autori: Greta · Lloji: Rrefenja · Tema: Ëndrra e keqe
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë...
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Unë kam përjetuar shumë udhëtime,por njëri që më ka lënë mbresa të paharrueshme është udhëtimi në plazhin e bukur të Spillesë.Sapo shkova aty,menjëherë më bëri përshtypje deti i kaltër dhe i qetë,ku prisja me padurim të lahesha në...
Autori: Xhesika Merkuri · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje udhetim ne hapsire
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sigurisht kostumin e austonautit. Hyra në anije dhe u nisa për udhëtimin drejt hapësires. Emoconet ishin të shumta. Une e ula gravitetin në anije ze...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: ''Imagjinata''
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Donika · Lloji: Hartim · Tema: jeta ime
Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm ndjeja. Ndjeva ngrohtesinë e nënës, por larg . Ishte shumë ftohtë. Në aq pak kohë ndieva shumë . A të ishte vallë jeta? Po, po , kisha ardhur nÃ...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: Lum Hamiti · Lloji: Tregim · Tema: skamja
I VETMUARI Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I leckosur dhe nën mendime ngrohte duartë e ngrira nga ftohtësija e dimrit, faqet iu kishin zbehur, dhe shpresat iu kishin shuar, këmbët e zbathura shkonin...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Përshkrimi i stinës së dimrit
Një ditë u zgjova herët, shkova poshtë por ishte ende errët me durim veten e freskoja, sepse kishte ardhur stina që e dëshiroja. Vrapova menjëherë për të marrë ca dru e të ngrohem,...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Elektra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkruani nje tregim me imagjinate
Një jetë më ndryshe do të jetë nëse iki larg. Me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Rrugës për në mal takoj trimin e trimave â€...




Komentet e fundit!

Emri: p
Email: pamelamusaj@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com