Data e postimit: 2012-04-15 13:10:58
Lexime: 8386
Deshira
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Deshira
Autori: Kevin Dodaj
Shkolla: Deshmoret e lirise
Klasa: 8
Qyteti: Tirane
E-mail: kevin.dodaj@yahoo.com


Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe deshirat, te cilat si femije kerkojme te na i realizojne. Kur isha ne kopesht dhe shikoja ndonje femije me nje loder qe se kisha, me lindte deshira qe ta kisha edhe une, edhe me vone kur
dilja shetitje me prinderit shikoja ndonje femije me biciklete kerkoja edhe une nje biciklete per nga madhesia te tille qe ta ngisja pa problem.
Kjo puna e bicikletes sec me kujton nje histori te vjeter shume vite me pare atehere kur bicikletat ishin luks dhe kur une s’kisha lindur ende. Kete histori ma ka treguar babai te cilit i pelqente te me tregonte histori shpesh te jetuara nga vet ai.
Po ktheheshin nga nje vizite te nje kushuri i babait te tij. Ishin tre, ai babai dhe nena. U duheshin te ecnin nje cope rruge ne kembe per tu kthyer ne shtepi. Kishin pershkruar pothuaj gjysmen e rruges kur befas i zune syte nje djale pothuaj moshatar me te i cili ngiste nje biciklete as te
vogel e as te madhe, te pershtatshme per te. Ai duhesh te ishte rreth 12 vjec. Shihte se si djali manovronte , merrte kthesen apo frenonte dhe i dukej nje mrekulli. Djali me biciklete i kaloi dhe po largohej dhe ky nuk ja ndante syte dhe ne te njejten kohe i kerkonte nenes dhe babait ti blinin
edhe ata nje biciklete. Prinderit nuk i thoshin jo edhe pse nuk i kishin mundesite financiare.
Kalonin dite dhe ai rronte me shpresa se nje dite prinderit do ja blinin bicikleten por ditet po iknin shpejt me pas muajt dhe vitet dhe atij nuk ju plotesua deshira e te pasurit te nje biciklete.
Vetem pasi filloi te punonte vete me rrogen e pare qe mori ne pune bleu nje biciklete aq shume te enderruar.

Vepra te ngjashme
Autori: ema · Lloji: Anekdota · Tema: per te qeshur
mamaja e benit po priste nje femije . beni e pyeti: mami pse te eshte fryre barku ? ajo i tha :sepse po pres nje moter per ty. pas pak beni doli ne rruge dhe pa nje burre te shendoshe . beni e pyeti burrin e shendoshe : cfare po pret ? trenin, ju perg...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te tille. Ndoshta nuk e kam njohur shume, por edhe ato pak kohe qe e kam njohur kane vlejtur shume per mua. Çdokush ka nje person shume te dashur jashte familje...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: enada · Lloji: Analize letrare · Tema: te futesh ne mendime
Cdo njeri ka nje te kaluar edhe nje tashme.Kur bie ber te fjetur syte me mbushen me lot, kujtoj me lot nder sy kujtimet e bukura qe kalova me babane kur ai ishte me mua.Me kujtohen fjalet e bukura qe ai me thoshte,tregimet qe vetem ai mund t'i tregonte ...




Komentet e fundit!

Emri: elona berisha
Email: suzana.qelaj@postribe.com
Komenti: qa po ban a je mir

Emri: kristi bicja
Email: kristibicja@gmail.com
Komenti: iku i pal detyra

Emri: emiljano
Email: emiljanohoxha@hotmail.com
Komenti: na i hoqe qafe i pal detyra letersie hahahaha

Emri: albialla
Email: albialla@hotmail.com
Komenti: e lezetshme dhe shume faleminderit

Emri: Joni Rakipi
Email: joniboss2011@gmail.com
Komenti: Dionis Gjergji mund te me ndihmosh ti me nje ese me karakteristikat qe kam dhene me lart te lutem sepse vetem te esete nuk jam i mire

Emri: Joni Rakipi
Email: joniboss2011@gmail.com
Komenti: Dionis Gjergji mund te me ndihmosh ti me nje ese me karakteristikat qe kam dhene me lart te lutem sepse vetem te esete nuk jam i mire

Emri: Dionis Gjegji
Email: deni.cs@hotmail.com
Komenti: Faliminderit shume per kete ese me dha nje frymezim shum te madh.Edhe une mendoj si Joni duhet te kishe folur pak me shum rreth deshirave te tua mund ta kishe bere qe ishe ti ai djali qe shpresonte se nje dite prinderit do ti blinin nje biciklete por gjihtsesi shum bukur eseja te pergezoj.

Emri: Joni Rakipi
Email: joni.rakipi@yahoo.com
Komenti: SHUME FALEMINDERIT PER ESENE ,MESUESJA ME DHA 9+ ME THA QE NEQOFTESE DESHIROJA MUND TE MERRJA 10 NESE E PERSERISJA ME DISA KESHILLA TE TJERA,NESE MUNDESH TE ME BESH EDHE NJE ESE TJETER ME KESHILLAT E REJA DO TE ME BESH SHUME PUNE KESHILLAT: MOS U SHPREH ME FJALI TE GJATA RESPEKTO TEMEN E DHENE FOL PER DESHIRA INDIVIDUALE



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com