Data e postimit: 2022-02-15 21:54:07
Lexime: 2900
Vizita ne planetin e huaj
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Udhetim fantastik ne hapsire
Autori: Filanja
Shkolla: Drita e Dijes
Klasa: 8A
Qyteti: Vlore
E-mail: emililikaj2008@gmail.com


Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyra e gjelbert ishte ngushelluese per njerzit. Deti i kristalt ndriconte si diamant. Por edhe pse jashte natyra permbante gjithe kete bukuri une doja te eksploroja dicka te re pervec shtepive inteligjente ose roboteve te shumte, dicka me interesante qe nuk e kisha pare ndonjehere. Keshtu q vendosa te shkoja ne hapsir. Kur u nisa pashe qe po largohesha nga toka me nje shpejtsi marramendse. Hapsira dukej me e bukur se ce imagjinoja. Yjet ishin te pafund. Toka dukej si nje top I cili nuk mbaronte se rrotulluari ne orbit dhe ndodhej midis planeteve madheshtore. Pas nje kohe ndjeva qe anija kosmike po ngadalsohej. Papritur shoh se kishim arritur ne nje planet te panjohur nga njerzit, I cili dukej si nj hapsir e shkret me gropa. Fillova te ecja dhe papritur vura re dicka. Pasi u afrova m teper vura re se ishte nj disk fluturus. Drejt tij pash nje qenie t cuditshme. Ajo kishte nje trup te gjat dhe teper te dobet. Nje koke te madhe sy te gjer e te medhenj dhe nje hund e goje te vogel dhe aty kuptova se kisha te beja me nje alien. Pas disa minutash pashe qe ai u kthye nga un dhe sapo me pa u largua. Ai vrapoi drejt diskut fluturus por edhe une vrapova drejt tij. Sapo arrita te vendndodhja e diskut ai u largua. Menjehere hipa ne anijen kozmike dhe fillova te ndiqja diskun fluturues. pas disa momentesh se ndjekuri diskun fluturues ai zbriti ne nje vend aty ne mars, e mbushur nga kurioziteti vendosa qe edhe une te zbres, dhe keshtu bej. Pasi e fsheh anijen kozmike shkoj te ndjek krijesen misterioze fshehurazi dhe shoh se aty nuk ndodhej vetem nje krijes e tille por me mijera te tilla. Ngaqe nuk kisha nje pamje shume te mire vendosa te afrohesha pak me shum por sapo bera hapin ndjeva nje zhurme dhe vura re se kisha shkelur mbi dicka. Te tere alienet degjuan zhurmen dhe u kthyen ne drejtimin tim. Me pas pashe se 2 alien te tjere u shfaqen pas meje dhe me moren per te me burgosur por duke shkuar drejt burgjeve kaluam pran nje dhome dera e te ciles ishte gjysem e hapur sapo u mundova te shihja brenda saj nje nga alienet e mbylli deren sikur aty po fshihej dicka. Me ne fund pas shume perpjekjesh u arratisa dhe pa humbur kohe u largova por mu kujtua dhoma e mistershme dhe vendosa te shkoja aty. Kur hyra aty dhoma ishte e tera bosh doja ta eksploroja me shume ate po u kujtova se nuk kisha kohe dhe menjeher u largova. Fatmiresisht u arratisa para se nje nga alienet te me kapte dhe shkova menjehere tek anija kozmike. Menjehere hipa ne anijen kozmike dhe u nisa drejt Tokes por akoma kisha nje pikepyetje ne mendjen time “Cfare po fshihej ne ate dhome aq misterioze?” dhe aty e kuptova se kjo nuk do te ishte hera e fundit qe e vizitoja kete vend apo qe degjoja per dhomen misterioze.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhesika Merkuri · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje udhetim ne hapsire
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sigurisht kostumin e austonautit. Hyra në anije dhe u nisa për udhëtimin drejt hapësires. Emoconet ishin të shumta. Une e ula gravitetin në anije ze...
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Tregim · Tema: Endrrat pertej hapesires
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje dite te bukur une dhe familja ime vendosem te benim nje shetitje dhe gjithashtu largoheshim pak nga jeta e perdtishme. Gjithashtu menduam qe te benim edhe...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: F.... · Lloji: Novela · Tema: Dshuria e dy te rinjve qe perfundon ne gabim
Pershnedetje! Une quhem F... dhe jam nje vajze 18 vjecare, por kjo pak rendesi ka. Une vij nga nje familje e nderuar dhe e respektuar. Pasi mbarova klasen e IX me rezultate te shkelqyera, prinderit vendosen qe te me conin ne nje shkolle ne kryeqytet. Atje...
Autori: a.b · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shiu
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen tim...
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje shkrim per dike
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina bardhë e zi e dimrit. Dita ditës, klima po ngrohej e thahej sa më shume. Pasi peisazhi, sa vinte e zbukurohej me teper , pasi vete stina e praneveres n...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Thenie · Tema: Vellai im
Shume kohe me pare kur isha nje vajze e vogel kisha degjuar shume perralla nder te cilat e preferuara ime ishte nje perrale me pirate tek e cila kerkonin nje thesar ne ishullin e thesarit. Doja qe dhe une te gjeja nje thesar I cili te m...
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: Evilja Bakiu · Lloji: Tregim · Tema: Hena
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizituar kur Token e zapton ligesia. Por a keni menduar ndonjehere se si mund te shkoni atje? Epo un e kam provuar dhe tani po ua tregoj. Nje nate te heshtur d...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com