Data e postimit: 2013-01-16 09:19:19
Lexime: 26462
museesi im i pare
Lloji: Ese pershkruese
Tema: mesuesi im i pare
Autori: ervehe bala
Shkolla: kajo karafili
Klasa: 3
Qyteti: durres
E-mail: gangstagirl36@live.com


Më kujtohet mësuesi im i parë
Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është, vallë, i veçantë nga njerëzit tjerë? Do të jetë ai i butë, apo i ashpër etj. etj. Dhe më në fund, në moshën shtatë vjeçare arriti edhe ajo ditë e shumëpritur. Ishte një ditë e bukur shtatori. Fillimi i vitit të ri shkollor. E për mua, fillimi i një jete të re, me shumë të panjohura. Në oborrin e shkollës arrita së bashku me babin tim, i cili sa e sa herë me pat folur për shkollën dhe mësuesin tim të parë. Dridhesha nga emocione të gërshetuara. Ia shtrëngoja dorën babit. Ishte ky, mbase një moment mjaft i veçantë i jetë sime. Ëndrrat time tani ktheheshin në realitet...
Tek dera e shkollës qëndronte një mesoburrë, i cili buzëqeshte. Sa të bukura mu dukeshin këpucët e tij të lustruara. Edhe kravata e tij e bukur ishte në qendër të vëmendjes sime. Sytë e tij të bukur e të ëmbël në shikim të parë më magjepsën. Tani më e kisha të qartë. Do të jetë ky mësuesi im i parë, me të cilin do t’i kaloja ditët e vitit t; parë të shkollimit tim. Dhe ashtu ishte. Na përqafoj të gjithëve me radhë. Kurrë nuk do t’i harroj ata gishtërinj, të cilët lehtë -lehtë e ledhatuan fytyrën time që ishte e përshkuar nga të dridhurat. Pasi që na këshilloi që të rreshtohemi, na shoqëroi deri në dhomën e mësimit. Bankat e reja, karriget, tabela, të gjitha këto paraqitnin një botë të re për mua. Qëndroja i ulur në bankën që ma caktoi mësuesi dhe ende isha i shtanguar...
Më në fund, filloi edhe ora e parë e mësimit. Personi i ëndrrave të mia qëndronte para nesh. Fliste ngadalë e bukur. Kishte edhe fjalë që nuk i kuptoja, sepse ai fliste një gjuhë tjetër fare nga ajo që e përdornim në shtëpi e rrugë. Ishte kjo një gjuhë e bukur dhe e zgjedhur. Më pëlqenin shumë fjalët e tij të para. Tingëllonin bukur. E ai, vazhdoi të fliste për shumë gjëra që kishin të bënin me shkollimin tonë. Rrëfente për dituritë që do t’i merrnim gjatë viteve në vazhdim, për edukatën, pastërtinë e shumë e shumë gjëra të tjera. E dëgjoja gojëhapur. Çdo fjalë e tij, për mua ishte shumë e rëndësishme, për të mos thënë e shenjtë. Dalëngadalë pushuan të dridhurat. Tani më isha i qetë dhe shumë i gëzuar. E kisha të qartë se do ta kem një mësues të dashur, i cili do të na dojë dhe ne do ta donim edhe më shumë. Nga ai do të mësonim shkronjat e para. Do të mësonim të shkruajmë e të lexojmë. Dhe shumë gjëra të reja, pa të cilat nuk mund të bëhesh më vonë as mësues, as mjek e inxhinier. Ishin këto profesione që i ëndërroja kur ende isha kalama...
Me kënaqësi të madhe filluam me tingullin dhe shkronjën A. A e madhe e shkrimit, A e vogël e shkrimit. A e madhe e shtypit, A e vogël e shtypit, tingëllonin fjalët e ëmbla të mësuesit. E unë isha i habitur. Mendoja se është vetëm një A, e jo katër sosh, aq sa dëgjoja nga goja e ëmbël e mësuesit tim të parë, i cili shpejtë me hyri në zemër, nga e cila nuk doli kurrë më.
Edhe tani e kujtoj shpesh fytyrën e tij të bukur e skofiare Është kjo një dashuri e veçantë, e pashpjeguar. Dashuri e pashuar. Tiparet e fizionomisë së tij kurrë nuk do të hiqen nga kujtimet e mia.
Gjatë viteve në vazhdim kam pasur dhe do te kem shumë e shumë mësues të tjerë, arsimtarë e profesorë. I kam dashur edhe ata, por kurrë sa mësuesin tim të parë, i cili ka lënë gjurmë të pashlyeshme në kujtesën time, në jetën time...

Vepra te ngjashme
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: Donika · Lloji: Hartim · Tema: jeta ime
Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm ndjeja. Ndjeva ngrohtesinë e nënës, por larg . Ishte shumë ftohtë. Në aq pak kohë ndieva shumë . A të ishte vallë jeta? Po, po , kisha ardhur nÃ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Udhëtim me klasën në Gjakovë (2016)
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxënësit e klasës së 7A,sot 10 G,përfshirë dhe unë. Kur mësuesit na thanë që në maj do shkonim në ujvarën e Mirushës,u gëzuam jashtë mase shu...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: xxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: celularet
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të jep atë ndjesinë e një alarmi, të prish edhe rrjedhën e mendimi a përjetimi. Kjo është gjendja nga e cila askush nuk mund të shpëtojë dot. Ndërsa...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
Autori: Simona Shalcanj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë dhe nuk e kam ditur që je ti, ai që kërkojë. Po nuk ka gjë, këtë do ta mësoj me kohë. Ne mund të kalojmë pranë njëri - tjetrit e të mos përsh...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...




Komentet e fundit!

Emri: drinela
Email: drinalamiss@gmail.com
Komenti: Bravo me pelqen "BRAVO"

Emri: drinela
Email: drinalamiss@gmail.com
Komenti: Bravo me pelqen "BRAVO"

Emri: ire
Email: ireetme10@hotmail.com
Komenti: jasha kilava

Emri: gerti
Email: gerti.kaziu@yahoo.com
Komenti: /

Emri: Ebru
Email: gangstagirl36@live.com
Komenti: E mire por e vjedhur te pamja e mesuesit e marru nga fan noli

Emri: Ai
Email: ai@yahoo.com
Komenti: Vl

Emri: Ai cuni
Email: Ai_cuni@hotmail.com
Komenti: BRAVOO!!!!!

Emri: jj
Email: 222@gmail.com
Komenti:

Emri: hyrie
Email: gjeva@hotmail.com
Komenti: awwww kuku sa mir o zot aj arsimtari ma byni brawo ja bona flm msus hyhyhy

Emri: eneda
Email: enedamaci@gmail.com
Komenti: Shume bukur


Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: te lumte

Emri: Leta
Email: Leta1@hotmail.com
Komenti: shum bukur bravo

Emri: ina
Email: inaina@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: asrea
Email: asrea2003@live.com
Komenti:

Emri: dita
Email: asrea2003@live.com
Komenti: shume bukur

Emri: ana
Email: anna2012@hotmail.com
Komenti: shume bukur eshte eseja me e bukur qe kam lexuar ndonjehere

Emri: jona
Email: jona-@jahoo.com
Komenti: shume e bukur!!!!

Emri: elsa_idrizi
Email: elsa_idrizi@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Tina
Email: tina-15@zbavitu.net
Komenti: Shumë ese e bukkur ;#

Emri: Kari
Email: Kari_picka@live.com
Komenti: E Buckul


Emri: Kari
Email: Kari_picka@live.com
Komenti: E Buckul

Emri: ersa
Email: hoti_ersa@hotmail.com
Komenti: shumm e mire esejaaaaaaaaa

Emri: ersa
Email: hoti_ersa@hotmail.com
Komenti: shummm shumm e miree esejaaaaaa

Emri: drini
Email: drini_lena@hotmail.com
Komenti: hahhqhahhahhhhhhhhhhhhhhhhq

Emri: lacua nga bregu i tomorrt
Email: jam.me.fustanell.transparente@jam.cun
Komenti: e buckur

Emri: rrushi
Email: rrush-e-kumbulla@live.com
Komenti: ore laco ca ke bone ka qen i tmershem fare mi edhe un e kam njojt ate mesusin tend ka dal me ate mesusen time

Emri: 4535
Email: 1535_1234@live.com
Komenti: shum e bukur

Emri: suejla
Email: Suejla_@live.com
Komenti:

Emri: afrim
Email: limi_diki@live.com
Komenti: shum e bukur

Emri: diellza
Email: diellza_-@hotmail.com
Komenti: Një ese shumë e bukur


Emri: sdi
Email: sdi_kaallal@hotmail.com
Komenti:

Emri: arlinda
Email: arlinda -kosova@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: allallllll
Email: frdzhdrhz@fdkgld.com
Komenti: ohh bre po mu ni poezi po me vzn po nejsee

Emri: allallllll
Email: frdzhdrhz@fdkgld.com
Komenti: ohh bre po mu ni poezi po me vzn po nejsee

Emri: un
Email: un-34@hotmail.de
Komenti: shum mir

Emri: leta
Email: leta-2@live.com
Komenti: qenka nje ese,shum e bukur

Emri: arber
Email: abi_krasniqi@bashkohu.org
Komenti: shum e mir eseja

Emri: arber
Email: abi_krasniqi@bashkohu.org
Komenti: shum e bukir qenka kjo ese

Emri: hyrie
Email: hyra_a@hotmail.com
Komenti: shumm shumm um pelqej

Emri: hyrie
Email: hyra_a@hotmail.com
Komenti: shumm shumm um pelqej


Emri: ana
Email: anna2012@hotmail.com
Komenti: shume bukur eshte eseja me e bukur qe kam lexuar ndonjehere!!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com