Data e postimit: 2015-05-17 23:40:11
Lexime: 5862
Efektet pozitive te mosvotimit
Lloji: Tekst argumentues
Tema: E drejta per te zgjedhur
Autori: Kris Hasa
Shkolla: Fakulteti i Drejtesise, UT
Klasa: 1
Qyteti: Tirane
E-mail: krishasa1995@gmail.com


Duhet thene se nje e drejte kushtetuese si 'e drejta per te zgjedhur' keqinterpretohet nga politika dhe doktrina ne funksion te politikes. Politika e ushtron interpretimin ne funksion te mireqenies se vet, kurse doktrina per shkak se keshtu eshte formuar bindja historikisht. Kur dikush nuk voton, krijohet ideja se nuk eshte ushtruar e drejta per te zgjedhur (per te mos permendur termin absurd 'detyrim qytetar'). Faktikisht, ai qe nuk voton e ka bere zgjedhjen e tij. Ai qe nuk voton ka zgjedhur te shfaqet indiferent, te thote qe askush ne politike nuk vlen, ne nje mase te tille sa te mos harxhoje as disa minuta nga jeta per te hedhur ate cope leter ne kuti.
Absurditeti i rradhes do te ishte thenia 'te zgjedhesh te keqen me te vogel'. Pse duhet te zgjedh te keqen me te vogel, kur mund te mos zgjedh askend? Gjithsesi me te keqen do perfundohet. Fundja, sa me e keqe mund te jete njera me shjme se tjetra? Mosvotimi eshte zgjidhje dhe zgjedhje. Vertet nuk po zgjedh askend, ama po zgjedh diçka, te qenit indiferent dhe johipokrit.
S'do quhej spekulim pohimi se politika ka interesin e vet ne perqindjen e votuesve. Jane gati te nxisin dhe pavlefshmerine e votes me shume se sa mosvotimin. Ka nje filozofi shume te thjeshte per kete. Nderkombetareve i vjen lajmi per perqindje te larte mungese ne votim, jo lajmi per pavlefshmeri votash. Kur nderkombetaret verejne kete mungese interesi popullor, i terheqin vemendje dhe i krijojne presion klases politike kombetare, me argumentin se performanca e tyre eshte aq e mjerueshme sa populli ka arritur ne kete gjendje. Ky tipar eshte edhe me i theksuar ne vende ne proces integrimi si Shqiperia. Natyrisht, klases politike nuk i intereson nje krize e tille. Mazhorances nuk i intereson per shkak te presionit te jashtem, kurse opozites sepse kerkon vota per rrotacion. Ne fund te dites, qytetarit i eshte lavazhuar truri mire, dhe i duket kaq mekatare apo veprim injorant te mos votoje.
Duke votuar nje nga 'te keqijat', nuk mund te pritet diçka me e mire. Demi vjen nga nje hipokrizi e tille. Demi vjen si pasoje e kesaj lloj vote. Duke ndenjur pasiv ne votime i kemi thene te tereve 'jo'. Duke i thene te tereve 'jo', lejojme nderkombetaret te levizin guret per politika te rinovuara e efikase.

Vepra te ngjashme
Autori: Aulona Çorbaxhi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu dhe politika ne filozofi
Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te verteten e tillë eshte natyra njerezore.Ne vetvete kjo shprehje mban nje te vertete qe mund te shihet ne dy pikepamje: njeriu si kafshe(me logjike,arsyetim...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriu dhe politika ne filozofi
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje liber te plote politikes.Pikenisje eshte thenia e tij e famshme:"Njeriu,kafshe politike". Nuk jane politikanet,as zotrat dhe as kafshet por vetem njeriu.Cf...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: Xhulio · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin. Situata politike ne te ...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Koncept personal për botën e politikës
Njerëzimi që prej fillimit te kohërave ka krijuar ato që kanë sjelle fatkeqësite e tij më të mëdha. Janë bërë te flaktë pas asaj që kanë krijuar, pa menduar se si do te perfundonte. Jemi po aq te ndryshëm sa dhe te ngjashëm. E kemi sulmua...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Ibrahim Hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une jam nje qytetar evropian
Te jesh nje qytetar europian…. Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje qytet te caktuar.Pas fjales qytetar qendrojne nje sere detyrimesh dhe pergjegjesish qe duhen permbushur dhe zbatuar,ne menyre qe termi qytetar te marre ku...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: Firdeus Shkalla · Lloji: Ese filozofike · Tema: Histori ne gjethe
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhen nga feshferimat e qytetit, te degjuara nga ato autoparlante qe te shfaqen si dylbi. Nje shtepi ku cdo gjethe kishte si atribut te ishte nje spiun , nje ...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Liza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Hamleti
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, te jetosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje,te jetosh me perbuzjen e njerzve...Valle a mund ta duroj? Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dieleme hedhim sy...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com