Data e postimit: 2020-10-10 14:44:30
Lexime: 3265
Njeriu eshte kafshe politike
Lloji: Ese filozofike
Tema: Njeriu dhe politika ne filozofi
Autori: Aulona Çorbaxhi
Shkolla: Deshmorët e Pojskes
Klasa: XI-A
Qyteti: Pogradec
E-mail: aulonacorbaxhi@gmail.com


Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te verteten e tillë eshte natyra njerezore.Ne vetvete kjo shprehje mban nje te vertete qe mund te shihet ne dy pikepamje: njeriu si kafshe(me logjike,arsyetim dhe mendime)dhe politika si mjet i daljes nga kafsheria.
Problemin nuk eshte se njeriu eshte nje kafshe,por sepse ai nuk zgjedh ti perkasi vetem nje lloji.Disa kafshe janë me grabitqare se te tjerat,disa janë me te paqta,me te qeta dhe barengrenese,disa janë thjesht zogj shtegtare ne kerkim te pemëve me te larta.Njeriu s'mund te jete si keto kafshe,sepse ai nga momenti ne moment mund te behet si cdonjera prej tyre;njeriu eshte gjithmonë ne ndryshim.Duke mos qenë te tille,njeriu e ka pasur me te lehtë se keto kafshe per t'a kthyer boten ne mjedisin tone habitat.
Pyetja eshte:Po ku hyn politika ketu?Politika ka te beje me ekzistencën,me mbijetesën e me te egres,me ne krye me më te afatin dhe me më te zotin.Politika me vete peshen e ligjit prek pjeset me te brishta te racionalitetit dhe irracionalitetit jetesor:jo te mbijetuarit ne te lutem,por te jetuarit i lire dhe ne ndervaresi dhe bashkeveprim me te tjeret.Per aq kohe sa njeriu i perket kesaj politike,ai i nenshtrohet dhunes se ngadaltë te mendjes,e cila eshte aq e dhimbshme per nje afat te gjate.
Por a mund te mbijetojë njeriu pa u lidhur,ndikuar dhe infiltruar ne politike?Cdo kafshe njerezore ka lindur per tu përballur,ka lindur per te luftuar,per te qene i pari,ka lindur per te qene i ndervarur me te tjeret,per te qene social dhe antisociale.Ketu nis kontradikteti.Eshte social sepse ai jeton me te tjeret,por kete e shfrytezon ne dobesi te tij,pra eshte nje tip'politike' kjo marredhenia qe individi vendos me te tjeret,pasi i nevojiten ata...per te arritur qëllimet e veta.🤷
Aq shume eshte i lidhur njeriu me politikën saqe mund t'a thuash me plot gojë se Ai te vret dhe merr mendjen me buzeqeshje.
Jeta eshte nje loje,te thjeshtet janë nen urdhrat e me te medhenjve,me te fortet janë ne krye dhe ne drejtim te gjithckaje,ku gjithcka luhet dhe fitohet fale paaftesise njerezore per te qene kundershtare te zote.

Vepra te ngjashme
Autori: romina elezi · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriu dhe politika ne filozofi
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje liber te plote politikes.Pikenisje eshte thenia e tij e famshme:"Njeriu,kafshe politike". Nuk jane politikanet,as zotrat dhe as kafshet por vetem njeriu.Cf...
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: Sirela Hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elem...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: carmatosja,lufta,paqja
Konfliktet me te medha gjithnje kane nisur nga vete njeriu.Cdo lufte,cdo beteje.Njeriu eshte aq egoist saqe per te fituar pushtet,gjen cdo menyre,cdo mjet.Nje prej ketyre mjeteve jane armet,qe fatkeqesisht edhe ne ditet e sotme perdoren nga shume shtete n...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Tekst argumentues · Tema: E drejta per te zgjedhur
Duhet thene se nje e drejte kushtetuese si 'e drejta per te zgjedhur' keqinterpretohet nga politika dhe doktrina ne funksion te politikes. Politika e ushtron interpretimin ne funksion te mireqenies se vet, kurse doktrina per shkak se keshtu eshte formuar ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: silva leka · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ta dinte njeriu qe do vdiste nuk do ta linte copen e mishit ne frigorifer
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perditshme njeriu do te jete fitimtar vetem ne te pa e vrare mendjen per me tej.Idealizmi i tij arrin ne nje pike ku edhe vete ai nuk e kupton se ku ndodhet.Dhe v...
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: Ygerta Hoxhalli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Kafshet shtepiake
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si ...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe perpiquni te komentoni
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngelen? 2. eshte 1 frigorifer qe nxe brenda kafshe. futet lopa. me sa hapa futet dhe cilat jane ato? po te ndihmoj. hyn me tre hapa. ti me thuaj tani se cilat...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com