Data e postimit: 2022-05-15 14:30:32
Lexime: 878
Mbresa nga Shtepia e Gjethes
Lloji: Ese filozofike
Tema: Histori ne gjethe
Autori: Firdeus Shkalla
Shkolla: Shkolla Teknike Elektrike "Gjergj Canco"
Klasa: 11,7
Qyteti: Tirane
E-mail: firdeus.shkalla28@gmail.com


Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhen nga feshferimat e qytetit, te degjuara nga ato autoparlante qe te shfaqen si dylbi. Nje shtepi ku cdo gjethe kishte si atribut te ishte nje spiun , nje i infilturar, qe me pas fliste brenda murit , ato tregonin dhe manifestonin ate person qe mendohej se ishte kunder qeverise. Nje godine qe cdo dhome ishte biruce , per te hetuar dhe per te torturuar te pandehurin . Ngushtica , frika , ankthi dhe mendimet qe ata mund te ekzekutoheshin, benin qe cdo person te irritohej dhe tregonte propagandat qe mund te kishte bere .
Koha ku snobizmi nuk ekzistonte , ku ti nuk mund te ishe ndyshe sepse mund te ishe i dyshimte dhe te konsideronin qe mund te ishe nje armik i shtetit. Policia politike ishte forca gjate diktatures qe merrej me zbulimin veprimtarive qe ishin kunder sistemit qeveritar ,duke perdorur paisjet me te avancuara te kohes qe perdoreshin per pergjime . Secili nga keta punojes ishin te zgjedhur dhe te mire informuar per veprimtarite qe duhet te nderhynin duke perdorur cdo force qe eshte kunder qytetareve . Ky sundim dekret krijoi nje frike te jashtzakonshme cka beri qe edhe brenda familjes te kishte percarje , edhe pse njerzit e dinin qe ishte gabim, ata i nenshtoheshin presionit qe mund te ndeshkoheshin. Duke ushtruar kete forme qeverisje ata frenuan lirinë e fjalës së qytetarit gjithashtu edhe për të ruajtur supremacinë e tyre politike dhe shoqërore.
Pas ketij regjimi shikoj dhe dalloj akoma pasoja qe kane mbetur cka ben qe edhe tek une te kete nje ndikim negativ pasi kufizon endrrat e mia dhe te moshatareve te tjere nga paditura dhe vonesa ne intergrimin ne fusha te reja .Kete periudhe qe shume njerez e njohin por shume pak e kane perjeturar dhe nuk flasin per te sepse eshte nje perjetim qe duan ta lene ne te shkuaren dhe thjeshte ta quajn si nje histori .

Vepra te ngjashme
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Poezi personale · Tema: MIQESIA
ISHTE SHTATOR KUR U TAKUAM, POR ISHTE NENTOR KUR SHOQERINE TONE FORMUAM NJERI-TJETRIN NE FILLIM E KISHIM INAT POR SHOQERINE FILLUAM TA KRIJONIM PAK NGA PAK. AS VETE NUK E KUPTUAM KUR FILLOI KJO SHOQERI BRENDA PAK DITEVE FILLOI TE EKZISTONTE NJE MI...
Autori: Melissa Baloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendi imagjinar
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shume drite dhe ishte kaq shume harmoni. Kishte njerez e makina qe leviznin ngado per te kryer punet e tyre te perditshme. Ishte nje rremuje aq e bukur e jetdh...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresuam se do te shkoje gjithcka mire i besuam njeri-tjetrit nuk lejuam askend te na ndaj ishte kaq bukur sa qe nuk e kuptoj se si ndodhi ishte nje ...
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: RINESA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
Autori: Debora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perplasja e heronjve dhe tiraneve ne aspketin e peerjithshem
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezimkn dhe nuk do te shuhet kurre. Eshte antiteza qe ka vene ne lufte tiranin dhe heroi, forcen dhe te drejten.Ajo eshte esensa e jetes, e mbijeteses, e lumtur...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Tekst argumentues · Tema: E drejta per te zgjedhur
Duhet thene se nje e drejte kushtetuese si 'e drejta per te zgjedhur' keqinterpretohet nga politika dhe doktrina ne funksion te politikes. Politika e ushtron interpretimin ne funksion te mireqenies se vet, kurse doktrina per shkak se keshtu eshte formuar ...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar ne Kohe
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,jo te ngjashme nga planeti toke. Po shkoj me nje shpejtesi shu...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar Ne Kohe
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,aspak te ngjashme me planetin toke. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe me fut friken, por imagjinata ime sme lejon...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtes...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com