Data e postimit: 2014-01-30 21:57:41
Lexime: 7890
Koncept personal për botën e politikës
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Koncept personal për botën e politikës
Autori: Kris Hasa
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 12D
Qyteti: Tirane
E-mail: kris-hasa@hotmail.com


Njerëzimi që prej fillimit te kohërave ka krijuar ato që kanë sjelle fatkeqësite e tij më të mëdha. Janë bërë te flaktë pas asaj që kanë krijuar, pa menduar se si do te perfundonte. Jemi po aq te ndryshëm sa dhe te ngjashëm. E kemi sulmuar historikisht njeri-tjetrin, e kemi vënë ndërmjet pengesave të cilat kanë lënë shenjat e tyre deri në ditët e sotme dhe vazhdojnë t’i lejnë. Ajo që është më e sigurt është se kjo situatë nuk ka kthim pas.

Disa prej jush mund te mendojnë se ku qëndron lidhja e kësaj me titullin e artikullit, ndërkohë qe pjesa tjetër mund ta ketë parashikuar se e gjithë kjo tragjedi quhet politikë. Ne njerëzit, të aftë për të kthyer të keqen në të mirë, e te mirën në të keqe, e kemi çuar situatën deri aty ku humbën miliona jete. Por një nga paradokset e jetës eshte pyetja „A e kemi krijuar ne politikën të keqe, apo na ka kthyer ne ajo te këqinj?“. Politika eshte çelësi i derës së pushtetit dhe pushteti është gjithcka për të cilën luftojmë. Pra ne thjesht kemi krijuar një „qenie të gjallë“ te cilës i kemi dhënë shansin të na manipulojë.

Sistemet politike, idealet, pozicionet...jane thjesht elemente perçarëse e degraduese. Diçka që një pjese nuk arrijnë të konceptojnë është se nuk jemi ne ata qe dalim kundër sistemeve politike, por jane keto sisteme qe dalin kundër nesh, sepse jane programuar për ta bërë. Por kush është prindi i këtyre sistemeve? Jemi ne vete. Pra eshte e qarte se jemi ne vete qe sulmojme veten tonë duke menduar se po bejmë të kundërtën.
Te djathtët i dalin kundër shtresave te ulta te popullsisë, te majtet i dalin kunder atyre të lartave, nacionalistët sulmojnë etnitë e tjera, konservatorët e liberalët sulmojnë bëmat e njeri-tjetrit. Pushteti qe ata mbajnë është përhere i përkohshëm. Arsyeja është sepse pushteti është i pamundur te mbahet kur programi i tij nuk është bashkimi, por përçarja. E ku përfundon e gjithë kjo? Askund, madje nuk përfundon kurrë. Rrota e historisë do të kthehet nga e para dhe njerëzimi është i destinuar te vuajë për diçka që i dha jetë vetë.

Çdo lider i një sistemi me një ideologji të caktuar politike, e ka trajtuar e paraqitur sistemin e tij si utopik. Te njejten gjë bëjne dhe liderët e demokracise moderne. Por nuk do të kete kurre një sistem ideal, sepse jemi njerez, jo robotë. Sa per demokracinë, eshte thjesht nje diktaturë mëse e zbutur, e cila i ka dhëne votën popullit, në menyrë që ta bëjë këtë të fundit të mendojë se ka diçka në dorë e të bjerë në qetësi duke siguruar inekzistencen e revolucioneve. Megjithatë skenaret qe luhen prapa skenave ndërkombëtare janë nje hipokrizi më vete. Gjithë sistemet kanë sulmuar njeri-tjetrin. Komunistët sulmonin demokratët, i quanin revizionistë. Kapitalizmi ishte i egër sipas tyre, ku peshku i madh hante te voglin. Demokratët kanë bërë të njejten manovër me komunistët. Herët a vonë një tjeter sistem do te krijohet ku do te hedhë poshtë demokracinë duke cilësuar veten më të denjë. Kjo ndodh e do të vazhdojë të ndodhë. Jemi të përfshirë në një monotoni të përjetshme pa kthim. Fatkeqësia më e madhe është se vertet që kjo është situata e vetme ku njerëzimi e ka të pamundur ta parandalojë.

Pra ajo që na ngelet te bëjmë, është thjesht të zgjedhim për ti perkitur një sistemi e një ideali që i pershtatemi më së miri. S’na ngelet gjë tjetër veçse të përfshihemi në këtë monotoni të tmerrshme, e ta jetojmë sa më mirë të mundemi. Por njerëzimi duhet të ketë diçka te qartë, që politika është rrenuesja e gjithckaje.

Vepra te ngjashme
Autori: DION HASANAJ · Lloji: Ese filozofike · Tema: SISTEMI
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë fjalën sistem te përdoret por rastet kur ne i kushtojmë vëmendje përdorimit të kësaj fjale janë shumë të rralla.Po si perkufizohet sistemi në v...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuria
Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafaj...
Autori: Steisi Mata · Lloji: Ese informuese · Tema: Trafikimi i qenieve njerezore
Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim". Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është nj...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une pas karantine.
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com