Data e postimit: 2016-05-16 21:13:35
Lexime: 83024
Te rrosh a te mos rrosh...
Lloji: Ese filozofike
Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Autori: Jolie
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 11
Qyteti: Elbasan
E-mail: sfashion29@gmail.com


Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore.
Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes...
Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje, te jetosh me perbuzjen e njerezve ...Valle a do mund te duroj???
Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dileme hedhim syte nga vdekja .
E vetmja dukuri per te cilen nuk dyshoj se do te gjendet paqja.
Dikush per ti shpetuar kesaj jete vendosin te kryejne vetvrasje per te shpetuar nga vuajtjet dhe ndeshkimet e fatit , ndeersa dikush tjeter zgjedh te jetoje jeten duke enderruar , por endrra vec nje enderr ngelet.
Me mire te jetosh...
Jam duke thene te jetosh , nuk eshte vecse te kryesh funksionet jetike , te hash , te pish, te flesh. Jo, perkundrazi . Duhet ta shijojme jeten , sepse jeta zgjat me pak se vdekja.
Ta jetojme sepse prandaj na eshte dhene jeta.
Jeta eshte nje dhurate nga Zoti , nje sprove , ku njeriu sprovohet me menyra te ndryshme...
Dikush sprovohet ne pasuri , dikush ne varferi, dikush ne shendet , dikush ne semundje , dikush me humbjen e dikujt e dikush me lindjen e nje jete te re.
Jetoje jeten me te mirat dhe te keqijat e saj. Te bejme te pamunderen te mundur.
Te rrosh sepse jemi krijuar te jetojme , te punojme , te krijojme familje,shoqeri, te sfidojme veten me gjithcka qe jeta na sjell .
Te jetojme te pikelluar , te lumtur , pa I humbur shpresat.
Por...gjithmone ka nje por...
Te rrosh a te mos rrosh...
Nqs do te zgjedh vdekjen si mund te luftoj per nje jete me te mire?
Si do mund ti jap jete qellimeve te mia??!
Po ta mendosh ka me mijera njerez qe jetojne me gypa oksigjeni, pa gjymtyre, me aftesi mendore..
Sa e sa njerez jetojme me kushte ekstreme , sa e sa njerez bien ne gjume pra ngrene dicka, sa e sa femije jane ne analfabet sepse nuk frekuentojne shkollen sepse zgjedhin te punojne te mbajne familjet e tyre...
E ndersa te rinjt Evropian duhet te zgjedhin midis iPhone apo Samsung , te rinjt ne kontinentin Afrikan por jo vetem duhet te zgjedhin midis ujit apo bukes dhe Siria midis jetes apo vdekjes.
E pra gjitha keto njerez cfare nuk bejne per te qene gjalle edhe pse vuajne.
Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh sepse duke jetuar do te arrijme dhe vdekjen.

Vepra te ngjashme
Autori: Liza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Hamleti
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, te jetosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje,te jetosh me perbuzjen e njerzve...Valle a mund ta duroj? Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dieleme hedhim sy...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Orgita · Lloji: Ese filozofike · Tema: ”Te rrosh a te mos rrosh”
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të letërsisë botërore dhe një nga dilemat më dramatike në jetën njerezore,duke të vënë në dilemën mes jetës dhe vdekjes.Kjo jetë është dhurata m...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zgjedhja personale ne varesi te situates momentale
Nje prej dilemave me te njohura me fame boterore eshte pikerisht dilema :te rrosh apo te mos rrosh?Te gjithe e dime qe jeta me kalimin e kohes fillon te paraqitet teper e veshtire.Ne baze te personalitetit individet ndryshojne,pra ka persona qe zgjedhin t...
Autori: Naxhije Lime · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosha te mos rrosh ? Kjo eshte ceshtja
Kjo fjali , kjo shprehje qe te pakten nje here ne jete , na vjen neper mend . Ti si do te pegjigjeshe ? Une ... une jam konfuze . Nuk mendoj se do te ,zjidhja njeren nga keto shprehje ? Njeriu eshte krijuar per te jetuar , per tu zhvilluar , por si te...
Autori: Roi Roisela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen ...
Autori: Enisa Avrami · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu pёrball dilemave tё mёdha spirtёrore “Tё rrosh a tё mos rrosh”
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndiejn kёnaqesin e saj duke u pёrballur me tё. Disa luftojnё pёr ёndrrat e tyre e disa heqin dorё. Jeta duhet parё sic ke mundёsi. Cdo cast ёshtё i ...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Dezi Myrteza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Fati
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fat...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...




Komentet e fundit!

Emri: Laje o Gzim
Email: lajeogzim@gmail.com
Komenti: Shume e bukur,bravo.Por mos kopjo me se i ke qr

Emri: KLEA
Email: KLEA@hotmail.com
Komenti:

Emri:
Email: anxhela@haliligmail.com
Komenti: E ke bo shum bukur ama jo fjithcka bejet me te kopjuar

Emri: Anastasia
Email: anaeni3@gmail.com
Komenti: mendimi i bukur por esht "pakez" e kopjuar po mbi te gjitha bukur

Emri: Denisa
Email: denisameta3@gmail.com
Komenti: Do ishte me mire te ishe origjinale. ahhhh sikur ky krijim te ishte vertet i joti . Mos perdor shume kopje se ben dem ;)

Emri: xhansu
Email: xhansu@gmail.com
Komenti: Shume e bukur. Bravo!

Emri: xhansu
Email: xhansu@gmail.com
Komenti: Shume e bukur. Bravo!

Emri: nezir
Email: ornelaimerali@hotmail.gr
Komenti: bukur

Emri: Rafa
Email: rafa@gamail.com
Komenti: Bukur

Emri: Romi
Email: romiqosja@icloud.com
Komenti: Shum i bukur 😻😻😘


Emri: R_ana
Email: r_ana@gmail.com
Komenti: pa kuptim...te shkruash do te thote ti japish ndjenjave emer...

Emri: elma
Email: elmajb6@gmail.com
Komenti: WOOOOOOOOOOW SUPPERRRRRRRR

Emri: Melissa
Email: Melissaberovo@ymail.com
Komenti: Bukur

Emri: Anna
Email: Annanaziss@gmail.com
Komenti: 😍aww love it 🙈Good job girl



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com