Data e postimit: 2019-02-06 16:37:07
Lexime: 2787
Nje vonese e vogel
Lloji: Rrefenja
Tema: Nje ngjarje
Autori: Lela lela
Shkolla: Naun kacaku
Klasa: 9A
Qyteti: Fier
E-mail: lelaneri106@gmail.com


Ishte mesnata e një ditë të acartë dimri por shpirti im pervlonte nga gëzimi,mezi po prisja qe te agonte.Gjithe naten enderrova,shumicen e kohes me sy hapur.Nga mëngjesi me zuri gjumi.

Dita agoi,zogjtë po ciceronin e zilja e tel ra.Tentova të ngrihesha por pertova,zgjata dorën dhe e fika ate zhurmën që po me besdiste. Vazhdova të flija ,pa vetedijen se koha po ecte.Kishin kaluar pothuajse 40 min dhe nga një vrimë e vogel ne deren e dhomes degjoj emrin tim.Zgjohem e çoroditur,shikoj orën dhe gati sa sme bie të fikët,isha vone per në ekskursion.Filloj të vishem me shpejtësi duke mos u kthyer përgjigje shokëve qe me prisnin tek dera.Vura re qe u larguan.

Pas pak min dola nga shtëpia gati ,por,me frikën se nuk do të arrija në kohe.Vrapoj e vrapoj aq sa dita me e ftohtë e dimrit me beri te hiqja xhupin.Isha me shume se gjysmë ore me vonesë por me ne fund arrita.Per çudinë time mbërrita në të njëjtën kohë me autobusin e ekskursionit.Me pas u informova se kishte ndodhur një problem në motorin e tij gjatë rrugës për këtu dhe si pasojë ishte vonuar.

Gjithsesi edhe pse filloi keq,ishte një ditë e mrekullueshme por për një gjë jam e sigurt:nuk do ta përsëris me kurrë në jetën time.Qe sot e tutje sa herë që të me duhet te ngrihem herët do të ve ne alarm të gjithë tel e shtëpisë.

Vepra te ngjashme
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Udhëtim me klasën në Gjakovë (2016)
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxënësit e klasës së 7A,sot 10 G,përfshirë dhe unë. Kur mësuesit na thanë që në maj do shkonim në ujvarën e Mirushës,u gëzuam jashtë mase shu...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: Diamant Bajra (db) · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: QËLLIMI I JETËS
Sa do të doja që te njoftohësha me qëllimin e jetës? Kështu ishte pyetja që ja beja vetës her pas herë, por asnjëherë deri para ca ditë, nuk kam marur një përgjigje të shëndosh lidhur më pyetjen? Mos vallë duhet që të argetohemi gjdoh...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një nënë E martë është dita e dytë Më ka treguar një djalë duke ngrënë picë Dita e tretë është e mërkurë më tha një plak Që pinte duha...
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë nÃ...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
" Ditet e Javes " Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një Nënë E marte është dita e dytë Më ka treguar një djal Duke ngrënë picë E mërkurë është dita e tretë Thoshte një plak që pinte duhan Ishte i veshur me xhamada...
Autori: Klea Kasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Reflektim mbi veten time.
Dialog me sytë e shpirtit. E ulur në një stol të vogël e të vjetër pranë një trotuari nga i cili mund të shikosh qartë cdo hap të shpejtë që bëhet nën jetën monotone.Pranë meje është një lis i madh dhe një ndërtesë ...
Autori: Klea Kasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Reflektim mbi veten time.
Dialog me sytë e shpirtit. E ulur në një stol të vogël e të vjetër pranë një trotuari nga i cili mund të shikosh qartë cdo hap të shpejtë që bëhet nën jetën monotone.Pranë meje është një lis i madh dhe një ndërtesë ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ngjarje në jetën time
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova unÃ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com