Data e postimit: 2016-02-26 18:43:46
Lexime: 4678
Këndvështrimet e një adoleshenteje
Lloji: Pershkrim
Tema: Një ngjarje në jetën time
Autori: Florentina Dërmaku
Shkolla: Sadri Misini
Klasa: 9A
Qyteti: Shipashnicë E Epërme
E-mail: tina_dermaku@hotmail.com


Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova unë, ndonëse nuk kishin të drejtë, pranova atë që të gjithë ia kthyen shpindën, nga dhembshuria e madhe që kisha për vetminë e tij. Kjo nënkupton se nuk isha "njeri". Në kohën në të cilën fatkeqësisht jetojmë, përballemi me sfida të stërlodhshme për organizmin tonë. Në pamundësi të parandalimit të tyre, ne buzëqeshim, vuajmë, dashurojmë, urrejmë, jetojmë dhe pastaj pendohemi deri në ditën e fundit të jetës sonë, të caktuar nga Krijuesi Madhështorë ! Thonë: Njerëzit që kuptojnë gjëra të mëdha janë ata që përjetojnë pak lumturi, për të mos thënë fare. Ndërsa ata që jetën nuk e shohin më larg se këpucët e tyre, jetojnë të lumtur thuajse tërë jetën. A nuk quhet padrejtësi kjo ?! Sigurisht që po. Ndaj sot pyeta vetën, po të ishte në dorën time, cilën prej këtyre do ta zgjidhja si mundësi më të mirë jetese? U ndala për ca kohë, strukur në një cep të rrugës dhe mendova gjatë, shumë gjatë..
Pastaj thashë:- Meqë kjo botë nuk është e përjetshme, preferoj të jetoj jetën me vuajtje e zgjuarsi dhe t'i shmangem më të shëmtuarës "Lumturi analfabetiste". Sepse gjithmonë pas një stuhie të furishme me shi, shfaqet ylberi e ca kohë më vonë lind edhe dielli. Por, koha deri te paraqitja në skenë e diellit, zgjat shumë. Kjo do të thotë se për të arritur deri te "dielli" duhet të jesh tejet "i ftohtë" sepse në të kundërten rrezet përvëluese të tij do të të bëjnë hi ende pa tentuar të udhëtosh në drejtim të tij. Mos lejo të të thonë fjalë që nuk i meriton apo të të bëjnë të ndihesh fajtore me fajin e tyre, asesi mos lejo ! Do ta varrosësh vetën pa kurrëfarë dheu. Brishtësia jote do të jetë në favor të tyre dhe ti nuk duhet të bëhesh aq budallaqe sa t'i dërgosh në qiellin e shtatë duke iu dhuruar një kënaqësi marramendëse. Falënderoj Zotin që jam e tillë siç jam tani, siç nuk isha më herët dhe siç do të jem gjithmonë ! Agresive, zemërngurtë dhe e buzëqeshur në çdo kohë (Çoftë edhe pa nevojë).

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë ekzistoj përmes filozofisë e parimeve të mia për jetën
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball njerëzve dhe kohëve ti duhet të përcaktosh qartë idetë e tua dhe pozicionin tënd. Ezistojnë dy mënyra për të vlerësuar njerëzit dhe kohët, d...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Anonime · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta um mallkoj
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra të forta që lehtë ma prekin fytyrën , nuk po mundem ti hap sytë ose ndoshta nuk lo i hap ndonjëherë por nga era më mbyllen menjëherë dhe shpejtë ...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 1
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qënd...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Botë me probleme
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh jetën që t'i e endërron ose të themi më mirë jetën që ti zgjedh për ta ëndërruar . Në jetë egzistojnë vetëm dy gjëra me dëmethënie të ...




Komentet e fundit!

Emri: Jetmire
Email: mila-87@hotmail.com
Komenti: Mençuria jote ka arritur kulmin e kjo shihet permes shprehjeve qe i ke perdorur. Te lumt dhe suksese !

Emri: Arbresha
Email: Arbresha17@hotmail.com
Komenti: Sa shkrim i bukur dhe sa fjale te zgjuara nga ana jote Florentina. Te lumte shpirt 👌❤️

Emri: Lesaa
Email: Brolesa-3@hotmail.com
Komenti: Te lumte o vajze e mire se ma bere zemren plot me keto fjale😊👏🏻



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com