Data e postimit: 2018-01-11 17:57:44
Lexime: 2973
JETA
Lloji: Fjale te urta
Tema: TE NDRYSHME
Autori: ANONIM
Shkolla: LIMAN MAZRREKU
Klasa: 9A
Qyteti: KRUME
E-mail: FM@GMAIL.COM


I VETMI MIK NE JETE ESHTE LETRA ;;;; GITHE BEJME GABIME ASNJE NUK ESHTE PERFEKT EDHE NE E DIME QE NE VETE NJEREZIT JEMI KRIJUAR NGA GABIMET ;;;; NDENJA E TE QENIT BABA DUHET TE MERITOHET E JO VETEM TA MBASH VETEM SI EMER SEPSE NUK DO JESH I ZOTI PER ATE EMER

Vepra te ngjashme
Autori: Blerta.O · Lloji: Ese informuese · Tema: gabimet
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone. Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje. Shpesh ne edhe ...
Autori: Diellza Pangjaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gabimet
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht ndodhin sepse askush nuk i do gabimet .Ka shum njerëz qe nervozohen nga gabimet por jo nuk duhet sepse jan pjes e jetes ..Qdo njeri qe nga lindja mund te ...
Autori: Lina koka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Identitet
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
Autori: Glea · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vetmia apo shoqeria
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj si dhe shoqeria disavantazhet! Te jesh i "vetmuar" nuk do te thote qe gjithmon je vetem:jo.Vetmia eshte edhe ndonjehere e dobishme,ta jap nje raste:kur je...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: Albina Hajrizi · Lloji: Ese informuese · Tema: enderrat
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit te pafund.Gjat gjith jetes te percjellin deshira e enderra te shumta qe te bejne te shohesh nje jetë më ndryshe,jeta eshte plot sfida por ato sfida janÃ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i pergjigjemi gjate ketij shkrimi, duke e pare vetmine nga disa kendveshtrime te njohura e te panjohura. Shume njerez jane te vetmuar dhe ata e perkufiz...
Autori: Imelda · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe nuk do te deshironte asnjehere te na shihte te merzitur, pasi nje pike loti e jona eshte nje plage ne zemren e saj. Ajo eshte kujdesur per ne qe te porsal...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim per Nenen
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pushtoi te gjithe zemrat e femijeve.Nena kur degjon zerin e embel te saj kur buron ne veshet e tu ti shkon fluturim...Nje engjell i vertete a po jo ? Ajo qe ...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonim@live.com
Komenti: Keto shprehje jane shume te mira Mua me pëlqyen.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com