Data e postimit: 2013-03-08 20:45:50
Lexime: 12458
Gabimet jan pjesë e jetes
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Gabimet
Autori: Diellza Pangjaj
Shkolla: Ramiz Sadiku
Klasa: 6/1
Qyteti: Pejë
E-mail: diellza_diona@hotmail.com


Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht ndodhin sepse askush nuk i do gabimet .Ka shum njerëz qe nervozohen nga gabimet por jo nuk duhet sepse jan pjes e jetes ..Qdo njeri qe nga lindja mund te bëj gabime shum njerëz jan të kujdeshem per gabimet por ka njerëz të vrazhd për gabimet..Ne kemi shum gabime në jet edhe unë kam por,tashmë jam e mësuar sepse shum her bëj gabime në detyra,në shtëpi etj......Pra nuk duhet të jeni të nevrikodur me gabime sepse ndodhin tek qdo njeri

Vepra te ngjashme
Autori: Artina Veliaj · Lloji: Hartim · Tema: Gabimet e mia
Jam duke flitur per disa gabime qe i bera pandalur dhe ende nuk po mundem te ndalem se menduari dhe se shkruari.E kisha fjalen se disa ditë isha shum e lodhurr per disaa fjal qe thoja ne heshtje ne ketoo dite te fundit..jam e shqetsuar.asgje nuk mund te ...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: Blerta.O · Lloji: Ese informuese · Tema: gabimet
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone. Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje. Shpesh ne edhe ...
Autori: ANONIM · Lloji: Fjale te urta · Tema: TE NDRYSHME
I VETMI MIK NE JETE ESHTE LETRA ;;;; GITHE BEJME GABIME ASNJE NUK ESHTE PERFEKT EDHE NE E DIME QE NE VETE NJEREZIT JEMI KRIJUAR NGA GABIMET ;;;; NDENJA E TE QENIT BABA DUHET TE MERITOHET E JO VETEM TA MBASH VETEM SI EMER SEPSE NUK DO JESH I ZOTI PER ...
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "I lov you mom"
       "Nëna ima" Sa her thell n-zemrën time. Flasin shekuj me,gjëmime..Shpesh her humbas në, mendime..Asnjëher nuk më ke lënë në hidherime!Vetëm më ke dhuru , lumturi edhe ,gëzime... Jam krenar që ti je nëna ime...M...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: Anita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal,  do jap jeten time te me falesh keto gabime' ! Pse ska nga ata qe falin,  dashurojn,  apo edhe nga ata q...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume gabime
Shume gabime Shume po du me shkru po mdoket se kam mu penu se ndjenat qe i kam shume jane mashtru S'kam mujt me fol E skom mujt me pa Nuk e di me mu qa asht tu nodh Se shume gabime kam ba Zemra jem ma spunon Syt kan flejt Shpirt...
Autori: xxx · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ...
Gjdo njeri gabon dhe pendohet por, thon se njeru mëson nga gabimet. Po jeriu mëson nga gabimet por nuk mund ti harroj ato,gjëja me e mir esht te mos ndihesh i\e penduar. Njeriu ec me kohen mësohet nga shum sfida qe jeta ka per ju. Sfidohuni mësohuni ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?! Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...
Autori: ana · Lloji: Poezi personale · Tema: si gjithmon
NGANJEHER ME VJEN TA KAP VETEN ME SHPULLA E TA GODAS FORT E FORT DERISA TE MOS KEM ME FORCE E NGA GABIMET E MIJA TE MESOJ NGANJEHER ME VJEN TE QAJ E TE ULERAS ME GJITH FORCAT QE KAM QE DHIMBJEN TA LARGOJ NGANJEHER CUDITEM ME VETE SI DUROJ KAQ SHUM I LEJOJ...




Komentet e fundit!

Emri: heyyyy
Email: hejyyyyyy@email.com
Komenti: bere gabim qe shkruajte dhe kete se qe kot fare

Emri: nevri
Email: adnanademi@hotmail.com
Komenti: Se di si te them mir por shum shkurt

Emri: altina
Email: altina.d@live.com
Komenti: gabimet

Emri: merxhan
Email: merxhan_bukuroshi@hotmail.com
Komenti: shum nice brawo :

Emri: nertila
Email: ajla.m-bukuroshe@hotmail.com
Komenti: shuuummmmmm shum mire

Emri: blerona
Email: blerona_lona@in.com
Komenti: ju lutem amund te regoni dicka me shum reth gabimeve

Emri: Ana M Ademaj
Email: mylove_kiss@zbavitu.net
Komenti: Sa mirr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com