Data e postimit: 2015-05-02 20:14:35
Lexime: 11117
Te gjithe gabojme
Autori: Blerta.O
Lloji: Ese informuese
Tema: gabimet
Shkolla: Dydeshmoret
Klasa: VIII
Qyteti: lipjan
E-mail: Email eshte i fshehur!


E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone.
Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje.
Shpesh ne edhe si njerz jemi pre e gjykimeve te ndryshme per gabimet tona.Ehh kishin te drejte ata qe thonin se -"E mira harrohet,ndersa e keqja(gabimi) nuk harrohet kurre"
Jeta e askujt nuk eshte perfekt.Te gjithe pra bejme gabime qe ndoshta jane te pafalshme.
Pra,me mire te mendojme per gabimin qe po bejme,para se te veprojme!

Vepra te ngjashme
Autori: Mikela Hamolli · Lloji: Ese informuese · Tema: letersia
Ne traditen e shkrimit letrar ekziston nje debat i pambarim mbi rolin qe ka letersia ne nje shoqeri.Letersia eshte nje bote qe gjallerohet permes shume boteve, eshte jeta ne teresine e saj.Jeta e personazheve te shpalosur ne vepra eshte celesi per ti dhen...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinj dhe duhani : Anet pozitive dhe negative te duhan pirjes
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes** Të rinjtë janë ndër grupet më të prekura nga duhani dhe efektet e tij. Në disa raste, përdorimi i duhanit mund të perceptohet si një formë e shprehjes së pavarësisë ap...
Autori: Kujtime kuqi · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheun Tim une shume e dua aty u rrita mesova dhe u shkollova prandaj atdheu im
Une mendoj se si ç'do i rritur dhe fëmijë ka te drejt ti shpreh dëshirat e veta .Por kur behet fjalë per deshirat e Mia une dua ti plotësoj ATo.Ne te sotmen une dua te kem shendet te Mir dhe ç'do vit shkollor te me shkoj as me mbar ,ndersa ne te ar...
Autori: honest · Lloji: Ese informuese · Tema: une jam
une jam ... Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejk...
Autori: Eda · Lloji: Ese informuese · Tema: Une
Une jam nje vajze 15 vjece. Nepermjet ketij teksti une doja qe te hapja nja dikutim me teme : "EGZITENCA E PERNDISE" qe lidhet me besimin tuaj nese egziston ose jo Zoti. Pasi te hap diskutimin une do te parashtroj edhe idete e mia qe e vertetojne kete... ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinjte dhe rrjetet sociale
# Perdorimi i Rrjeteve Sociale nga Adoleshentët: Navigimi në Botën Virtuale Adoleshentët janë një nga grupet më të përfshira në përdorimin e rrjeteve sociale në ditët e sotme. Për ta, këto platforma janë më shumë se thjesht një mjet ...
Autori: medina shijaku · Lloji: Ese informuese · Tema: lulja
lule,lule vogel ti lulezo shpirtin tim te vogel ti ma gjallero aroma jote kendeshme shpirtin me kenaq nuk te bej keq vec arome te marr
Autori: Albina Hajrizi · Lloji: Ese informuese · Tema: enderrat
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit te pafund.Gjat gjith jetes te percjellin deshira e enderra te shumta qe te bejne te shohesh nje jetë më ndryshe,jeta eshte plot sfida por ato sfida janÃ...
Autori: Edmond Reci · Lloji: Ese informuese · Tema: Si te ndalojme klonizimin e shoqerise
Shoqeria eshte nje grup njerezish te cilet kane karakteristika te perbashketa.Ato manifestojne se bashku keto karakteristika per nje unifikim te vetem.Fenomeni i klonizimit ndodh kur shoqeri te ndryshme perpiqen te shkojne drejt nje te perbashkete te vetm...
Autori: SARA XHELESHI · Lloji: Ese informuese · Tema: HISTORIKU I TIJ
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nentor te vitit 1892 ne Stamboll,Turqi ishte patriot demokrat i shquar,nje nga ideologet perparimtare te RILINDJES KOMBETARE dhe ...
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Ese informuese · Tema: ATDHEU
Po pse vall njerezit po ikin nga vendlindja? ndoshta nuk kan kushte te mira o qfar.Qdo nate babi me tregon se sa njerze ikin naga atdheu,ata ikin me autobus,taxi e me qfare mundesie te ken . kjo me vjen per te qare sepse nje dite vendi i tyre do jete b...
Autori: Ermela · Lloji: Ese informuese · Tema: A duhet te falim
A duhet te falim gjithmone
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: elsa gashi · Lloji: Ese informuese · Tema: kujtimete matures
Ato emra qe ne banka shkruam.. Ato detyra qe nga njeri-tjetri i kopjuam.. Ato fjal qe njeri-tjetrit i tham.. Ato "grindje"qe i bem.. Ato "ikje" nga oret e mesimit.. Ato britma neper korridore.. Ato gezime ato hidherime.. Te gjitha keto ne klasen time .. 1...




Komentet e fundit!

Emri: cutie
Email: queen1@gmail.com
Komenti: ishte vertete e bukur dhe e drejte ke bere nje puneverttet te mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com