Data e postimit: 2014-03-23 12:28:24
Lexime: 12337
Ne jemi ne Toke per te ...
Lloji: Ese filozofike
Tema: Jeta
Autori: Sabina Kurtaj
Shkolla: At Zef Pllumi
Klasa: VIII
Qyteti: Shengjin
E-mail: bukuriecuraj@alblove.com


Ne jemi ne Toke per te...
Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo
Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shkurter nje prove, cili eshte i mire dhe cili eshte i keq . Qe ne boten tjeter te perjetshme te behet gjykimi i drejte . Jeta e kesaj bote u perngjet bimeve qe pas shiut te mire rriten shume dhe marrin hov sa qe ngaterrohen mes vete , por pas nje kohe thahen dhe behen byk qe e shperndajne ererat . Pasuria dhe femijet jane stoli e jetes se kesaj bote kurse veprat e mira fryt i cili eshte i perjetshem , jane shperblimi dhe shpresa me e mire te Zoti yt . Te gjitheve Zoti u ka caktuar se sa do te jetojne , te gjithe sa jemi ne kete bote , ne kete jete te shkurter , duhet te mundohemi te bejme vepra te mire , mbi te gjitha te plotesojme prioritetin kryesor qe ka kjo jete e shkurter . Kur kjo jete te mbaroje , ajo dite... toka do te sheshtohet , toka e qielli do te bashkohet , njerezit e keqinj do te shokohen ... E dini pse? ...Sepse qeshen sa qeshen ne kete jete te shkurter , por do te qajne , do te qajne aq shume ne jeten e perjetshme , njerezit e mire i mbeshtet Zoti , dhe ata nuk kane frike , sepse e kane zemren te mbushur me besim . PLanetin Toke , njerezimin tone , Zoti e ka bekuar , ju jeni perbuzes te ketyre te mirave , keni uje , toke , cdo gje per te jetuar... C'ju kushton te merrni 1 min dhe te falenderoni Zotin e madheruar ? ...

Vepra te ngjashme
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Ese filozofike · Tema: perse jemi ne toke
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.perse jetojme? Kemi ardhur ne jete per nje qellim te caktuar apo jemi thjesht kalimtar ne kete bote?! ...
Autori: Sibora Doçi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vdekja
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze ne trurin tone.Eshet gjithmone aty me ne ,as nuk fshihet,as nuk zhduket per sa kohe ne marrim fryme.Ajo eshte nje vrasese e pashpirt qe vret cdo dite ndjenj...
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Ese filozofike · Tema: Toka
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,qellimi i dyte eshte qe te kontriboj per vendin tim dhe token dhe qellimi i trete eshte qe te kujdesem per familjen time...Qdo dite eksplorojme dhe mesojme ...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota Ime Perfekte
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nuk do ekzistonte as pasuria me bollek as varferia dhe mjerimi, sepse kam pare se si disa qenie njerezore jetojne ne kondicione johumane, nderkohe qe te tjer...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: nene teresa
nuk eshte turp te japesh dashuri por eshte liri e gezueshme. ketu ska asgje as kete e as ate por jemi te lumtur.nuk blihet dashuria me para por me miresi . ketu nuk ka dallim per asnjerin . nuk eshte puna : i pasur apo i varfer? por duhet te qendrojme afe...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja dhe perjetesia
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nj...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...




Komentet e fundit!

Emri: warda
Email: warda123@gmail.com
Komenti: sh.bkr ♥

Emri: anna
Email: anna@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: ana
Email: ana123@yahoo.com
Komenti:

Emri: ana
Email: ana123@yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: andi
Email: andishedula@outlook.com
Komenti:

Emri: keisi kushi
Email: sidneysgass@yahoo.com
Komenti: ese me te bukur ska pa

Emri: xhoisi sala
Email: sidneysgass@yahoo.com
Komenti: bukur fare

Emri: elvisa
Email: el@gmail.com
Komenti: nice

Emri: xhoisi sala
Email: sidneysgass@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: anxhi
Email: ehee@yahoo.com
Komenti:


Emri: besi
Email: besi.juventus00@gmail.com
Komenti: ej ca do te thote kjo u perngjet bimeve apo ka bo naj gabim

Emri: Besi
Email: besi.juventus00@gmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: sabina
Email: shehu.sabina3@outlook.com
Komenti:

Emri: aleksi
Email: aleksibacka@gmail.com
Komenti: shum bukur e vertet

Emri: princesha brune
Email: elsalove_1@outlook.com
Komenti: shume e bukur

Emri: princesha brune
Email: elsalove_1@outlook.com
Komenti: shume e bukur

Emri: ana
Email: eeriona@ymail.com
Komenti: bukur

Emri: inna
Email: cupacups11@yahoo.com
Komenti: e bukur

Emri: Eva
Email: evamarku@hotmail.com
Komenti: Bravo!

Emri: eda
Email: behar057@live.com
Komenti: bravo sabina :* vazhdo keshtu ...


Emri: damian
Email: damiantiran@hotmail.com
Komenti: sh bkr ... ese e arrire

Emri: Desi
Email: sidneysgass@yahoo.com
Komenti: Sh bkr :* bravoo

Emri: Sara
Email: bukuriecuraj@alblove.com
Komenti: Bravo ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com