Data e postimit: 2020-01-26 18:37:44
Lexime: 6289
E shtrejnta Nene
Lloji: Hartim
Tema: Nena
Autori: Imelda
Shkolla: Jorgji Dilo
Klasa: 6A
Qyteti: Elbasan
E-mail: imeldacadri6@gmail.com


Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe nuk do te deshironte asnjehere te na shihte te merzitur, pasi nje pike loti e jona eshte nje plage ne zemren e saj. Ajo eshte kujdesur per ne qe te porsalindur. Na ka qendruar prane kur ishim te semure, na ka dhene mbeshtetjen dhe kurajon qe vetem ajo di t'a japi. Ajo eshte engjelli mbrojtes i secilit prej nesh. Nese familja eshte kuptimi i jetes, atehere nena eshte vete jeta. Dashuria e nenes eshte e pakrahasueshme me asgje tjeter, aroma e saj eshte arome parajse, zeri i saj ka embelsine e gjithe botes, dora e saj kur te ledhaton te jep qetesin e paqen qe nuk e gjen gjekundi, e puthja e saj ka magjine me te mrekullueshme. Pra, nena eshte nje thesar aq i cmuar e aq i shtrenjte, per te cilin duhet te kujdesemi shume mire. Sikur cdo dite t'i thoshim disa fjale te bukura e t'i jepnim nje puthje, do te na ndihmonte qe te mos e humbisnim kurre kete thesar.
E di qe keto fjale jane shume pak per nenen, por nese do te vazhdoja me shume mendoj se do te isha e afte te krijoja nje roman.❤️

Vepra te ngjashme
Autori: Maria Marku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per nenen
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena eshte e shtrenjte per mua, sepse ajo vlereson,keshillon dhe keshillat e saj jane gjithmone te vlefshme. Edhe pse familja eshte vlera dhe kuptimi i jetes nena...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...
Autori: megi kotollaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria e nenes
dashuria e nenes eshte ngrohtesia dhe mbeshtetja me e forte .gjithmone duhet ta dime se nena eshte ajo qe na ka sjelle ne jete dhe eshte kujdesur gjithmone per ne ,prandaj duhet te jemi krenar qe dikush kujdeset per ne, dhe eshte gjithmone aty kur ne ...
Autori: Blerta · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte gjeja me shtrejnte ne bote.Aty eshte vendi ku gjen ngrohtesi dhe mbi te gjitha ndjenjen e dashurse.Gjiri i nenes eshte vendi qe te mban ngrohte edhe ne ditet me te ftohta te dimrit.Mesimet e saj kane shume vlere ato na trgojne rrugen e se ardhm...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena Ime
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten, Qe ma dha ngrohtsin dhe Lumturin, Dashuria per nenen kurr nuk mbarohet, E me zemren e saj asgje nuk krahesohet, As toka, As qielli, As bota, Nena e...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite qe ne te kemi nje te ardhme me te mire e me shume njohuri.Nena eshte mrekullia me e bukur qe zoti ka krijuar ndonjehere.Zoti ka krijuar ate gruan e ndjeshme...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria e vetme Nena
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dhe kjo nuk do te thote qe eshte nena ime dhe me ka linde dhe me ka ushyer por eshte jeta ime. Si mua dhe qdo femije nena na ka dhene moral dituri mbeshtetje...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Albiona Racaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena Engjell mbrojtes ! Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . Nena eshte ajo qe me mbajtio 9 muaj ne barkun e saj ajo qe me rriti e me edukoj . Mburojen me te madhe e gjej tek nena ime , shpesh them me vete pse ng...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...




Komentet e fundit!

Emri: Tayna Fan
Email: taynamilka123@gmail.com
Komenti: Shume e bukur !

Emri: Tayna Fan
Email: taynamilka123@gmail.com
Komenti: Shume e bukur !



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com