Data e postimit: 2015-01-02 16:33:00
Lexime: 7400
nje anije me enderra
Lloji: Ese informuese
Tema: enderrat
Autori: Albina Hajrizi
Shkolla: Skender Emerllahu
Klasa: 8A
Qyteti: Viti
E-mail: bina-a@live.com


E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit te pafund.Gjat gjith jetes te percjellin deshira e enderra te shumta qe te bejne te shohesh nje jetë më ndryshe,jeta eshte plot sfida por ato sfida janë nga Zoti i cili e bënë këtë per të të parë se sa mund te qendrosh ne këmbë,se si mund ta shohesh ti jeten.
Por sikur te mendonim per te quajturen ''Buzeqeshje'' e cila do ta mbreteronte diten e ta bente me madheshtore,por ate buzeqeshje te mos e mbash vetem per vete po ate ta ndash edhe me te tjeret ,ne menyre qe te zgjosh edhe te ata shpresa e enderra te shumta.
Keshtu do te mund te shihje edhe ti nje jet te bukur e ta besh ate edhe me interesante.Nje shprese do ta ngjallte kurajon per te vazhduar jeten me tej,por, kjo nuk do te thote qe ti vetem duhet te shpresosh nga dita ne dit duke duke mos realizuar asgjë ,por ne duhet te punojme sa me shum ne menyr qe e ardhmja jone te jet nje e ardhme e ndritur e plot begati.
Ne jemi qenje njerzore dhe krijesa me e qmuar ne planetin ''Tokë'' ne jemi ata te cilet mund ta bejme kete jet me ndryshe me ndryshe nga ajo qe eshte tani duke ngjallur shpresë dhe enderr ne qdo mendje te njerit.

Vepra te ngjashme
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Ki shpresa
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida .Gjithemone duhet ta kesh shpresen dhe durimin te shpresosh per nje te ardhme sa me te mire do te thot te lexosh te durosh qe ta arrish ate qe deshiron do...
Autori: Enea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shpresa
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: AMANTIA.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ARDHMJA IME
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet. Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gabimet
-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigju...
Autori: mariglena shabani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
TE ENDERROSH, DO TE THOTE HAPI SYTE NGA GJUMI 3 SEKONDASH QE JE DUKE BERE SHIJOJE ENDERREN BASHKE ME PENGESAT QE DO TE DALIN QOFTE TE HIDHURA QOFSHIN ATO.ENDERRAT NUK SHIKOHEN VETEM NE GJUME\APO SIC THEMI NE ME SY TE HAPUR PERKUNDRAZI, ENDERRA TE HAP DY...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....




Komentet e fundit!

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina lleshi
Email: bina_lleshi@outlook.com
Komenti: Me te ver8 nje ese shum e bukur

Emri: Erblina Gashi
Email: erblina_gashi@hotmail.com
Komenti: WoW Albina Hajrizi fjalët e tua kanë një kuptim të veqantë.Kjo ese e rrallë paraqet talentin tënd.Vetëm vazhdo kështu se na e kënaqe zemrën / win

Emri: Arben AG
Email: arben.hajriz@live.com
Komenti: shum bukur Albina keto fjal ishin te arta por qe e ben te veqant edhe pershkrimi yt por edhe informimi te deshiroj suksese

Emri: Erzana Maliqi
Email: erzaerioni@live.com
Komenti: Shume bukur Albina.


Emri: BEHAR HAJRIZI
Email: behar.hajrizi@outlook.com
Komenti: shum buker albina te uroj suksese ne te ardhmen

Emri: almedina hajrizi
Email: almedina.hajrizi@outlook.com
Komenti: SHUM BUKUR ALBINA NJE ESE E RRALLL PASKE NJE TALENT TE BUKUR SHPRESOJ QE TE ARRRISH SHUM NE TE ARDHMEN



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com