Data e postimit: 2015-05-03 19:00:22
Lexime: 5133
nje dit ne nje qytet te panjohur
Lloji: Ese vleresuese
Tema: qytet tjeter
Autori: agnesa sejdiu
Shkolla: abedin rexha turiqec
Klasa: 6
Qyteti: skenderaj
E-mail: agnesa.07@hotmail.com


Nje dit ne nje qytet te panjohur

Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka ishte me ndryshe dh me e panjohur.
Psa asaj hyra ne ate qytet dhe pash shu gjera qe nuk i kisha par kurr atehere thash me vete oh sa manitshem qenka ky vend edhe pse i panjohur gjithqka qenka mahnitshem dhe bukur thash me vete.
Pas asaj ia villova vrapit per nje rrug metej dhe pash edhe shume gjera te tjara u ndala aty dhe shikova perreth gjithqka po dukej bukur mahnitshem.
Mendova me vete se a jam ne enderr apo eshte e vertet po me te vertet ishte ajo qe po ndodhte.une me te vertet mendova se jam ne enderr po ishte e vertet dita ne nje qytete te panjohur, me dha shum dashuri per te vazhduar rrugen e per te udhetuar neper bot me mjaftonte ajo qe pash dh thash me vete nje dit ne nje qytete te panjohur.

Vepra te ngjashme
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Pengesa e nje dashurie
Un dhe nje vajz tjeter,njekohesisht e donim nje djal, por ai me donte mua,te gjith e dinin kete, ajo vajza tjeter bente gjithqka te na ndante... Gjithmon me thoshte shum gjera mua... gjithmon ia ktheja keshtu: "Mos na pengo,ai mua me do"Kjo Vazhdoi ...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: Vajza e dashur · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
E Thjesht...Por per moshen time, me rreqethet trupi kur e kujtoj...^_^ Ateher isha budallaqe Ta prekja ate me dukej e rendesishme... Keshtu qe,,,ishim ne shkolle Un po dilja ne pushimin e gjate... Kur un para se te dilnim,shoqes time te bankes ia...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: E VERTETA IME
Heren e pare... Veq emrin e mbiemrin ta pashe... Mbiemri i njohur! Pyeta,kush eshte pastaj te pash ne shkolle,nuk e dija se je ti pastaj te permenden,ste njoha kur...fat perseri na takoi veq me shikoje,veq te shikoja "Qpo ndodh..mos me hyri ne ze...
Autori: Anita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal,  do jap jeten time te me falesh keto gabime' ! Pse ska nga ata qe falin,  dashurojn,  apo edhe nga ata q...
Autori: lirie mehmeti · Lloji: Analize letrare · Tema: 1 shtatori
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim vokshi". ishte dita ime, ishte nje dit qe e prisja me padurim. me 23 gusht 2013 ishte dita ime e par ne prishtin ishte nje ndjen krejt me ndryshe , edhe...
Autori: Simona Shalcanj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë dhe nuk e kam ditur që je ti, ai që kërkojë. Po nuk ka gjë, këtë do ta mësoj me kohë. Ne mund të kalojmë pranë njëri - tjetrit e të mos përsh...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E dua atdheun
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: mitrush kuteli · Lloji: Analize letrare · Tema: si kalova pushimet verore
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duke te ber ngjyra te ndryshme interesante,argetuese por edhe krakter eduktiv,arsimor.Pasuiqe ky ishte nje pushim i gjate,kam shum gjera qe un mund te tregoj,...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com