Data e postimit: 2020-05-06 13:44:01
Lexime: 4014
Deshmoret e Atdheut
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Deshmoret
Autori: Klevisa Manovi
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Peshkopi
E-mail: manoviemilio@gmail.com


Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre.
Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe zjarreve te medha,u perballen pa u trembur me gjithcka Ne kete dite para 78 vitesh u vra Qemal Stafa,u vra duke u perpjekur per liri,duke u perballur me tradhetaret e ketij vendi qe nuk donin ta shihnin Shqiperine si nje vend te lire.Me mijera binj e bija te ketij vendi u dergjen per liri,qe ky vend te lulezonte,te ishte i lire e te perparonte.
Ahh,sikur te jetonin,te shikonin se sa i cmojme,i nderojme e i duam sepse nga njerez te thjeshte u kthyen ne simbol i vendit tone.Do te perulesha para tyre e do ua puthjà doren pa pushim e pa u lodhur dhe do u jepja nje perqafim te ngrohte te gjitheve.Po te mos ishin ato ne nuk do ishim ketu sot madje edhe mund te ishim vrare,mund te kishim tradhetare gjithandej ,por jo,fale trimave e trimereshave tona ne jemi ketu sot,te lire e me te drejte fjale.Ato tashme jane te skalitur e te gdhendur ne zemrat tona e keshtu do jene edhe ne brezat e ardhshem.
Nuk mund t'i harrojme kurre ato 28mije deshmore qe dhane jeten per liri ne lule te rinise.
Gjene me te shtrenjte qe kemi sot,jeten, e gezojme fale atyre 28mije deshmoreve .
Kjo eshte skalitur edhe me vargjet e Rapsodit popullor:"Nje grusht dheu nga kjo toke,merre dhe shtrengoje fort,pika gjaku do kullojne,luften e madhe tregojne"...
Neve sot na mbetet te shtrengojme duart me njeri-tjetrin e te perpiqemi per liri,qe vlerat e tyre te mos humbasin kurre.
U jemi mirenjohes edhe familjareve e te
afermve te deshmoreve.Ato ne cdo moment duhet te ndjehen krenare per bijte e bijat e tyre qe u sakrifikuan per ne.
Bijte e bijat,trimerit e trimereshat e ketij vendi nuk do harrohen kurre.

Me respekt :
Klevisa Manovi

Vepra te ngjashme
Autori: Ereza Merovci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshmoret
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i mallkofte ata qe vrane e masakruan me mijera njerez.Ah,sa me dhemb zemra kur degjoj familjaret duke vuajtur per te bijte e tyre. Shumica nga ne sot jemi g...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: Aksa Bardhi. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Atdheu
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Njerzit qe vdeken per liri
Njerzit qe luftuan, njerzit qe jeten e tyre e sakrifikuan, jane ata po,po,jane heronjet tane qe armikut gjithmone i dolen ball. Ne vend te loteve nga syte e nenave po rrjedh gjak e ne ato pika gjaku shihet krenaria e merzia per bijte e tyre q...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi lirike · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja ne SHqiperi Ferri vete , llum i zi Lufte e ashper mes nje populli Vetem ketu benka vaki. Nje popull te vetem ne formojme Kete vend kudo duhet ta nderojme Ta nderojme e ta krenojme Gjakmarrjen nga jeta ta largojme. Cfare faji ka nje ...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: Anaili · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret e atdheut
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I...
Autori: isabella · Lloji: Poezi personale · Tema: gjakmarrja
GJAKMARRJA Gjakmarrja ne Shqiperi Ferri vet,ferri i zi Lufte e ashper mes nje populli sikur te mos ishim te barabarte para zotit Nje poppull t'vetem ne formojme Kete vend kudo duhet ta nderojme Ta nderojme e ta krenojme G...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavaresi
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim. Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dit...
Autori: Rina Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: per atdheun
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Poezi personale · Tema: per trimat e pamposhtur
103 VJET I LIRE KOMBI YNE SHQIPETAR, POR C'KANE VUAJTUR SHQIPETARET ME PERPARE? NENAT QANIN BIJTE E TYRE TE VRARE, RANE PER LIRI SHUME TRIMA LUFTETAR. E MBRONIN ATDHEUN E TYRE SI TE ISHTE THESAR, SE PER TA AI ISHTE I FUNDIT E I PARE. E NDIENIN...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com