Data e postimit: 2014-11-15 14:59:00
Lexime: 11250
Futbolli endrra ime e vetme
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Futbolli
Autori: Valentina Hoti
Shkolla: Haxhi Hoti
Klasa: IX-1
Qyteti: Gjakove
E-mail: tina.hoti@zbavitu.com


Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te luajtur futboll , te gjith qeshin me mua e me thon sikur te ishe djal , ulem e mendohem themm epo le te flasin ata ky esht taenti dhe endrra ime . Kur te rritem do shkoj ne nje shkoll futbolli ne Prishtin po ashtu do vi ne vendlindjen time te hap nje shkoll futbolli per femra.Edhe nje her them endrra ime esht futbolli dhe ne te ardhmen do behem futbolliste por jo te fitoj para , por qe shtetin tim Kosoven ta bej krenare qe shtetet tjera te kuptojn se edhe KOSOVA ka talente/a te mrekullushem si shtet tjera.
''BESOJ KUR TE RRITEM ENDRREN DO TA REALIZOJ ''

Vepra te ngjashme
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte futbolli
Futbolli eshte nje loje e shpikur nga anglezet.Futbolli eshte nje loje e njohur sa deri me sot shikohet nga shume sportdshes.Per te luajtur futboll duhet te dish rregullat ose nuk behesh dot futbollist.Nese ke te dhena per te luajtur futboll mund te regji...
Autori: Futbollisti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Futbolli nuk eshte vetem 1 loj.
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte nje loj qe me ka ber te lumtur,per te qar,te merzitur,te guximshem,te qeshur.Futbolli eshte ajo qe un stervitem cdo dite.NE cdo ndeshje futbolli mundohem ...
Autori: Abel Bosi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni im
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hegel Pasioni është pjesë e jetës së çdo personi edhe unë si të gjithë e kam një pasion. Pasioni që unë kam është futbolli. Futbolli për mua ë...
Autori: Renato Ramaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Futbolli
Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi futboolli do te mbetet endrra ime.Futbolli per mua eshte nje stil jete!...Toke dhe gure ja ku luan....
Autori: Altin · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Enderra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: Drin · Lloji: Analize letrare · Tema: Endërra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: Markela Marra · Lloji: Poezi personale · Tema: Endrrat
Sa shume endrra qe kam, ne kete mendjen time. Enderroj ti plotesoj ne te ardhmen time. Enderroj te behem aktore, si Angelina Jolie. Te kaloj ne tapetin e kuq e me fansat te beje fotografi. Enderroj te behem modele, qe ne sfilata te sfiloj. Dh...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: shkelqejn etj .
Gjerat qe me pelqejn Mua me pelqejn , Gjerat qe shkelqejn. Duke punuar Une jam i gezuar Kur zhdohem ne mengjes Shoh agimin e mengjesit Dhe kur shkoj Ne shkoll me tregojn qe kam shko nje shok ne Franc. Dhe pastaj jam i merzitur dhe e ...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
Autori: ajshe aliqkaj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ese per boren ose dimrin
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ka shum mjegull por jo kishte rene bore un u gezova shum shkova me nxitim ne shkolli sho se te gjith luanin erdha dhe un ne u kenaqem duke luajtur pastaj h...
Autori: Aleksandra Skenderaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per shkollen
PASIGURIA Tani mendoj te pershkruaj se per qfar fillova te ndihem e pasigurt 20 dit para se te fillonte prap shkolla ne shtator 2012 pra kete vit. Kur ishte dita e fundit une dhe miqt e mi ishim gezuar se do pushonim dhe sdo ...
Autori: Edona Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: kombi
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
Autori: xhyljeta ibrahimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per shkolla
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alko...
Autori: Hakibe Krasniqi · Lloji: Ese informuese · Tema: Shteti
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LUFTUAR SEPSE DUAM LIRI APO SEPSE DUAM TA SHTRYDHIM POPULLIN E TA BRAKTISIM DUKE THENË SE NUK ESHT I ZHVILLUAR??APO KEMI LUFTIAR SEPSE DONIM TA JEPNIM TOKEN...




Komentet e fundit!

Emri: :D :D
Email: f_k_L@postribe.com
Komenti: Football my life my world my all

Emri: Florentina Shala
Email: flo_ren@zbavitu.com
Komenti: Me pelqen ideja jote Valentina edhe mua me pelqen futbolli



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com